به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs گلادباخپیش بازی
فرستنده امین سبحانی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۵ (۱۹:۳۱) (۴۴۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


بارسا در حالی که صدر جدول گروه C رقابتهای لیگ قهرمانان را در اختیار دارد، اما در فکر کسب یک پیروزی خانگی در آخرین دیدار مرحله گروهی این رقابتها پس از سه تساوی پیاپی می‌باشد. آنها در راه رسیدن به این هدف، بروسیا مونشن گلادباخ را پیش رو دارند. هر آنچه باید در مورد این بازی بدانید اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بازیکنان و سرمربی بارسا، این روزها سخت تشنه پیروزی هستند. آنها نتوانستند در دیدارهای گذشته موفقیتی کسب کنند و تنها به دنبال کسب سه امتیاز در آخرین دیدار دور اول لیگ قهرمانان هستند.

اخبار دو تیم

نیمار و ایوان راکیتیچ، در دیدار مقابل سلتیک در هفته پنجم این رقابتها، سومین کارت زرد خود را دریافت کردند و بنابراین در مصاف امشب برابر گلادباخ حضور نخواهند داشت. همچنین جرمی متیو از ناحیه ماهیچه ساق پا دچار آسیب دیدگی شده است و نمی‌تواند تیم را در تقابل با حریف آلمانی همراهی کند.

با وجود این که قطعا امشب شاهد استراحت تعدادی از بازیکنان اصلی تیم خواهیم بود، اما لوئیز انریکه در کنفرانس خبری پیش از این بازی، از حضور کامل لیونل مسی در ترکیب کاتالانها سخن به میان آورد.


از سویی، حریف آلمانی که لیستی طولانی از بازیکنان مصدوم را در اردوی خود می‌بیند، موفق به راهیابی به دور حذفی لیگ اروپا شده است و با در نظر گرفتن شرایط این تیم، این موضوع را می‌توان نوعی موفقیت برای آنها دانست.

پاتریک هرمان، آلوارو دومینگوئز و ممدو دوکوره همگی به دلیل مصدومیت قادر به حضور در ترکیب گلادباخ نیستند و آمادگی ماروین شولتز و ابراهیم ترائوره نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. همچنین لست استیندل نیز از حضور در این دیدار محروم خواهد بود.

نقطه نظرات مربیان

لوئیز انریکه روز گذشته در کنفرانس خبری پیش از این دیدار بیان کرد: «این دیدار صرفا برای عشق بازی با هوادارانمان است. دست ما برای استفاده از بازیکنان مختلف و استراحت دادن به دیگر نفرات باز است؛ همچنین می‌توانیم تاکتیک‌های متفاوتی را در زمین به اجرا درآوریم. تاکنون عملکرد بسیار خوبی از خود در لیگ قهرمانان به نمایش گذاشته‌ایم و امشب برای لذت بردن از بازی به نیوکمپ می‌رویم».

آندره شوبرت، سرمربی گلادباخ نیز در خصوص پیکار با بارسلونا اذعان داشت: «اگر بگویم این دیدار برای گلادباخ نیز آسان است، دروغ گفته‌ام. این، نخستین بازی بروسیا در نیوکمپ است و من به حضور در آن جا افتخار خواهم کرد. به استقبال این بازی می‌روم؛ شرایط در بوندسلیگا چندان اهمیتی ندارد».

فرم دو تیم

بارسا به هیچ وجه در دیدارهای اخیر نمایش همیشگی خود را ارائه نداده است و در پنج بازی گذشته در تمامی رقابتها، تنها یک برد کسب کرده است که به مصاف قبلی لیگ قهرمانان برابر سلتیک (2-0) بازمی گردد.

با این حال اما شرایط بارسا قابل قیاس با مونشن گلادباخ نیست. آنها از 25 اکتبر تاکنون، موفق به پیروزی در هیچ یک از بازی‌های خود نشده‌اند و در حالی پا به نیوکمپ می‌گذارند که به تازگی متحمل شکست سنگین 4-1 برابر بروسیا دورتموند شده‌اند.

تاریخچه

اولین و آخرین رویارویی این دو تیم، اواخر سپتامبر امسال در بروسیا پارک رقم خورد. در آن دیدار، ابتدا تورگان هازارد میزبان را پیش انداخت، اما گلهای آردا توران و جرارد پیکه در نیمه دوم، یک پیروزی مهم را برای آبی و اناری‌ها به ارمغان آورد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

آمار به جا مانده از تقابل گلادباخ با حریفان اسپانیایی، اصلا قابل قبول نیست و آنها در ده مصاف اخیر با نمایندگان اسپانیا، تنها موفق به پیروزی در یک دیدار شده‌اند.

پخش زنده

دیدار دو تیم بارسلونا و بروسیا مونشن گلادباخ در بازی آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان امسال، امشب ساعت 23:15 از طریق شبکه ورزش سیما قابل مشاهده خواهد بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
mahsagh
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs گلادباخ
پیش به سوی پیروزی


سه‌شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۵ (۱۹:۳۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs گلادباخ
به امید پیروزی با هت تریک مسی!


سه‌شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۵ (۱۹:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۴ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!