به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

10 نکته مهم از بارسلونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2016/17آمار و ارقام
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۵ (۱۷:۲۷) (۹۲۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


هواداران بارسلونا، شاهد عملکرد تحسین برانگیزی از این تیم در رقابتهای این فصل از لیگ قهرمانان بوده‌اند. با ما همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر مهم‌ترین نکات آماری ثبت شده در شش بازی گروه C این رقابتها.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

1. با پنج برد و یک شکست، بارسا کار خود را با صدرنشینی در گروه سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان به پایان برد. اگر نگاهی به نتایج تیم در ده سال گذشته بیندازیم، متوجه خواهیم شد که کسب 15 امتیاز مشابه با مرحله گروهی فصل 2014/15 است که تیم موفق به فتح عنوان قهرمانی این رقابت‌ها در آن فصل شد و این تنها یک امتیاز کمتر از بهترین نتیجه‌گیری تیم با 16 امتیاز در فصل 2011/12 می‌باشد.

2. بارسا موفق شد هر سه دیدار خود در نیوکمپ را با پیروزی و به ثمر رساندن 15 گل و عدم دریافت حتی یک گل، پشت سر بگذارد! از زمانی که لوئیز انریکه هدایت بارسا را برعهده گرفته است، آنها تمامی چهارده دیدار خانگی خود در این رقابت‌ها را با برد به پایان رسانده‌اند.

3. بارسا همچنین موفق شد بهترین تفاضل گل خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در ده سال اخیر را به ثبت برساند. برد 4-0 برابر بروسیا مونشن گلادباخ به این معنا بود که آنها رکورد 20 گل زده و تنها 4 گل خورده را در مجموع به ثبت رسانده‌اند که با آمار بارسای 2011/12 برابری می‌کند.

4. لئو مسی نقش بسیار پر رنگی را در ثبت این دستاورد داشت؛ علی رغم این که یک بازی راهم به علت مصدومیت از دست داد. او ده گل – شامل دو هت تریک در مقابل سلتیک و منچسترسیتی در نیوکمپ - به ثمر رساند و نیز دو گل در گلاسکو، یک گل در منچستر و یکی هم در آخرین بازی تیم مقابل گلادباخ در نیوکمپ در کارنامه خود ثبت کرد.

5. با توجه به نتایج سایر دیدارها، مرد آرژانتینی با ده گل بهترین گلزن این مرحله است. نزدیک‌ترین تعقیب کنندگان او ادینسون کاوانی (پی اس جی) و روبرت لواندوفسکی (بایرن مونیخ) با پنج گل هستند.

6. دیگر ستاره دیدارهای این مرحله، نیمار بود. او به تنهایی 7 پاس گل ارسال کرد و در 20 گل به ثمر رسیده در این مرحله نقش به سزایی داشت. این بازیکن همچنین موفق به ثبت دو گل هم شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

7. لوئیز انریکه از تمامی 23 بازیکن خود در مرحله گروهی استفاده کرد. جوردی ماسیپ، دروازبان سوم تیم، تنها بازیکن تیم نخست بود که فرصت بازی به دست نیاورد؛ در حالی که به مارلون سانتوس و مارک کاردونا از تیم ب فرصت بازی رسید. مرد برزیلی 18 دقیقه در سلتیک پارک و بازیکن کاتالانی نیز در یک ربع پایانی دیدار مقابل گلادباخ به میدان رفتند.

8. به دلیل وضعیت مصدومیت بازیکنان، استراحت و ایجاد وقفه و یا تصمیمات کادر فنی، هیچ بازیکنی در بیشتر از پنج دیدار از مرحله گروهی به میدان نرفت. ماسکرانو، مسی، تراشتگن و لوئیز سوارز بیشترین دقایق را - 450 دقیقه - در میدان حاضر بودند.

9. دیدار با منچستر سیتی در نیوکمپ، بیشترین تعداد تماشاگر در این فصل را با 96290 نفر را با خود به همراه داشت. رقمی که در فصول اخیر تنها در ال کلاسیکو‌ها بالاتر از آن ثبت شده است. همچنین در دیدار با مونشن گلادباخ 73920 و در بازی با سلتیک 67157 نفر از طرفداران در نیوکمپ از نزدیک شاهد بازی بارسا بودند.

10. مصاف با گلادباخ 300 اُمین پیروزی بارسا در رقابت‌های اروپایی را بر جا گذاشت که 168 پیروزی از این تعداد در لیگ قهرمانان / کاپ اروپایی، 50 پیروزی در جام برندگان، 36 پیروزی در فیرز کاپ، 40 پیروزی در لیگ اروپا و شش پیروزی نیز در سوپر جام اروپا به ثبت رسیده است. این لیست شامل چهار برد تیم در جام قدیمی لاتین کاپ نمی‌شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: 10 نکته مهم از بارسلونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2016/17
آمار فوق العاده است. به امید خدا قهرمانیم.


جمعه، ۱۹ آذر ۱۳۹۵ (۱۴:۱۳)
 
Sidarta
پاسخ به: 10 نکته مهم از بارسلونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2016/17
نقل قول
دیگر ستاره دیدارهای این مرحله، نیمار بود. او به تنهایی 7 پاس گل ارسال کرد و در 20 گل به ثمر رسیده در این مرحله نقش به سزایی داشت. این بازیکن همچنین موفق به ثبت دو گل هم شد.

خدا رو شکر یه نفعی به تیم رسوند ایشون


پنج‌شنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۵ (۲۳:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۵ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!