به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: تنها به دنبال کسب سه امتیاز هستیم!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۵ (۶:۰۱) (۵۱۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا و اوساسونا، بعد از ظهر شنبه، ساعت 15:30 (به وقت ایران) در ال سادار به مصاف یکدیگر خواهند رفت. لوئیز انریکه، سرمربی آبی و اناری پوشان، در کنفرانس مطبوعاتی جمعه خود، نکات مهمی را پیش از این بازی بیان نمود. در این خبر می‌توانید نقل قول‌هایی از مصاحبه او را بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

«ما نیاز به یک شروع خوب داریم و این بدان معناست که باید از ابتدایی‌ترین دقایق، خوب بازی کنیم. باید در بازی با توپ، موثر ظاهر شویم. سرجی روبرتو گزینه‌های مختلفی را پیش روی ما می‌گذارد؛ او یک بازیکن همه کاره است. برای این فصل، ما تیمی را طراحی کرده‌ایم که او بتواند بیشتر به عنوان مدافع [صرف] بازی کند، اما این، او را از بازی کردن در پست‌های مختلف باز نمی‌دارد».

«هنگامی که ما آندره گومز را به عنوان یک بازیکن محوری بازی می‌دهیم، او به خوبی نشان می‌دهد که قادر به بازی کردن در آن پست است. به دلیل تسلط خوبی که روی توپ دارد، قدرت دوندگی بالایی که دارد و ضربات خوبی که به توپ وارد می‌کند، بهترین پست برای او، خط میانی زمین است. در کنار این‌ها، گومز می‌تواند به عنوان یک حمایت کننده و بازیساز نیز ظاهر شود؛ بنابراین او یک نیروی مفید و سودمند است. این قابلیت تطبیق پذیری هم برای تیم خوب است و هم به نفع بازیکنان. خصوصاً در خط هافبک - به دلیل نحوه بازی بارسا در پلن‌هایی که دارای پاس‌های متعدد، پرسینگ و ایجاد موقعیت هستند».

«اوساسونا به پیروزی نیاز دارد، اما این ما هستیم که به آن می‌رسیم؛ زیرا 6 امتیاز با صدر فاصله داریم. نتیجه هیچ یک از بازی‌های قدیمی مورد توجه ما نیستند، زیرا چیزی مهم‌تر از امتیاز‌گیری وجود ندارد».


«بازی در یک بعد از ظهر؟ بله، این زمان برای ما غیر معمول است؛ اما ما هر روز در ساعت یازده [صبح] تمرین می‌کنیم، بنابراین تفاوتی وجود نخواهد داشت».

«تقابل با بروسیا، یک بازی عادی نبود، به این دلیل که هدف خاصی برای بازی کردن وجود نداشت. اما روش بازی ما و نحوه رسیدن به پیروزی، برای همه رضایت بخش بود. این باعث می‌شود که همچنان به تلاش برای بهبود عملکرد خود ادامه دهیم. تیم همچنان جای پیشرفت دارد؛ زیرا بازی‌های بسیاری پیش روی ما قرار دارند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
akbarimatin17
پاسخ به: انریکه: تنها به دنبال کسب سه امتیاز هستیم!
به امید یک برد پرگل


شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۵ (۱۳:۲۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: تنها به دنبال کسب سه امتیاز هستیم!
بریم برای بافتن اوساسونا.


شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۵ (۸:۴۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۰ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!