به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ الاهلی vs بارساپیش بازی
فرستنده امین سبحانی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۵ (۱۵:۰۹) (۴۹۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


ورزشگاه ثانی بن جاسم شهر الریان قطر، امروز میزبان تقابل قهرمانان لالیگا و لیگ عربستان سعودی می‌باشد. آبی و اناری‌ها در حالی در این دیدار دوستانه که تحت پوشش شرکت هواپیمایی قطر برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند که 18.000 بلیت برای این بازی فروخته شده است و آوازه آن در تمام طول آسیا پیچیده است. هر آنچه از این بازی می‌خواهید بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

بارسا با قوی‌ترین ترکیب خود وارد قطر شده است؛ با این حال جرمی متیوی مصدوم در این سفر همراه تیم نمی‌باشد، در حالی که نام کارلس آلنیا و بورخا لوپز از بارسا ب، در لیست بازیکنان فراخوانده شده برای این دیدار قرار دارد. لیست کامل بازیکنان حاضر در این سفر عبارت است از: تراشتگن، سیلسن، ماسیپ، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنیس سوارز، آردا توران، اینیستا، لوئیز سوارز، مسی، نیمار، رافینیا، ماسکرانو، آلکاسر، آلبا، دینیه، سرخی روبرتو، آندره گومز، الکس ویدال، اومتیتی، آلنیا و بورخا لوپز.

از سویی، حریف کاتالانها از بازیکنان ملی‌پوش سعودی بسیاری به جز محمد عبدالشفی (مصر)، جیانیس فتفاتزیدیس (یونان)، لوئیز کارلس (برزیل) و عمر الشما (سوریه) در ترکیب خود بهره می‌برد. همچنین سرمربی این تیم، کریستین گراس چهره‌ای آشنا نزد هواداران تاتنهام، بازل و اشتوتگارت محسوب می‌شود و سابقه مربیگری در این باشگاه‌ها را نیز دارد.

تاریخچه

این اولین باری نیست که بارسا در قطر به میدان می‌رود، اما اولین رویارویی این تیم با نماینده‌ای از عربستان سعودی محسوب می‌شود. در واقع کاتالانها تاکنون 6 بار برابر یک تیم عربی قرار گرفته‌اند و در این شش بازی، پنج پیروزی و 29 گل زده در مقابل تنها دو گل خورده نصیب نماینده اسپانیا شده است. جالب است بدانید تنها تیم عربی که مانع پیروزی آبی و اناری‌ها شده است، کازما از کویت می‌باشد که در دیداری دوستانه در سال 2009 موفق به کسب نتیجه 1-1 مقابل بارسا شده است.


نکات مهم

بارسا در حالی پا به این دیدار می‌گذارد که با پیروزی 3-0 مقابل اوساسونا، به روند تساوی‌های پیاپی خود پایان داده است. همچنین پس از این بازی، لوئیز انریکه پنج روز زمان دارد تا بتواند تیم خود را جهت حضور در دربی کاتالونیا مقابل اسپانیول که یکشنبه شب ساعت 23:15 به وقت ایران برگزار می‌شود، آماده کند.

الاهلی، تیمی از شهر جده واقع در ساحل غربی عربستان سعودی می‌باشد و به عنوان نماینده دومین شهر بزرگ این کشور و مدافع عنوان قهرمانی لیگ به میدان خواهد رفت. آنها اکنون پس از گذشت دوازده هفته از لیگ عربستان، در رتبه چهارم جدول جای دارند و با این حال از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا 2016 بازمانده‌اند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۸ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!