به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تمرین روز جمعه در آستانه دیدار دربی پس از دو روز وقفهتمرینات
فرستنده امین سبحانی در تاريخ جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۹۵ (۱۹:۲۷) (۷۰۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


آبی و اناری‌ها پس از دو روز استراحت به دلیل سفر طولانی به قطر، امروز تمرینات خود را از سر گرفتند تا مهیای دیدار یکشنبه شب مقابل اسپانیول شوند. با گزارش تمرین روز جمعه بارسا همراه ما باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پس از پیروزی روز سه شنبه در دیداری دوستانه مقابل الاهی در قطر، لوئیز انریکه دو روز استراحت برای شاگردان خود در نظر گرفت و پس از آن، روز جمعه همه آنها را بار دیگر در کمپ سیوتات اسپورتیوا خوان گمپر در اختیار داشت تا برای مصاف دربی برنامه ریزی کند.

بارسا، یکشنبه شب ساعت 23:15 به وقت ایران، آخرین بازی لالیگا در سال 2016 را برگزار خواهد کرد. این دیدار می‌تواند فرصتی برای کاتالانها برای افزایش فشار بر رئال مادرید در صدر جدول محسوب شود؛ در حالی که پایتخت نشینان اکنون سرگرم دیدارهای جام باشگاه‌های جهان هستند و بازیکنان بارسا با برتری 3-0 در زمین اوساسونا، ثابت کرده‌اند که در فرم خوبی به سر می‌برند و توانایی انجام این ماموریت را دارند.

آبی و اناری‌ها در اندیشه غلبه بر همشهری خود در روز یکشنبه هستند تا پس از آن به پیشواز کوپا دل ری و تقابل با هرکولس بروند و جشن صعود خود به مرحله بعد را برگزار کنند. لازم به ذکر است فردا آخرین جلسه تمرینی تیم در آستانه دیدار دربی در سیوتات اسپورتیوا برگزار می‌شود و پس از آن، سرمربی در کنفرانس خبری این بازی شرکت خواهد کرد.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: تمرین روز جمعه در آستانه دیدار دربی پس از دو روز وقفه
به امید خدا دربی رو می بریم و شانس کچل خرشانس جلو والنسیا ته می کشه!


جمعه، ۲۶ آذر ۱۳۹۵ (۲۱:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۳ کاربر آنلاین است. (۳۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!