به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اینیستا: فلسفه بارسلونا باید زنده بماندمصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۹۵ (۱۵:۰۱) (۵۰۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


آندرس اینیستا، هافبک بارسلونا در مصاحبه‌ای که با شبکه سوم تلویزیون اسپانیا داشته، بر اهمیت فلسفه بارسلونا و اینکه کاتالان‌ها وظیفه دارند که بینندگان را سرگرم کنند، تاکید داشت. همچنین به این نکته اشاره کرد که ارائه یک فوتبال خوب، به اندازه بردن بازی‌ها برای قهرمانان لالیگا، ارزش دارد. در اینجا بخش‌هایی از مصاحبه کاپیتان تیم را خواهیم خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا در سالهای اخیر به دور شدن از سبک فوتبال مشهور مبتنی بر مالکیت توپ خود، زیر نظر لوئیز انریکه متهم شده است؛ اما اینیستا اعتقاد کامل دارد که فلسفه تیم دست نخورده و سالم باقی می‌ماند. او گفت: «ما باید باورداشتن به فلسفه بارسلونا را ادامه دهیم. این تنها کافی نیست که بازی‌ها را ببریم؛ بلکه چگونه انجام دادن آن هم اهمیت دارد و اینکه چند وقت یکبار این کار را انجام می‌دهید. فلسفه ما بردن به هر نحو ممکن نیست. فلسفه بارسلونا باید زنده بماند و در بازی‌ها نمایان باشد».

اینیستا اواخر این فصل 33 ساله می‌شود، اما او در مورد بازنشستگی تا زمانی که از بازی خودش در زمین لذت می‌برد، فکر نمی‌کند: «گذر زمان مرا تغییر داده است. اینیستای 22 ساله همانند اینیستای 26 ساله و یا 30 یا 32 ساله نیست. این یک سیر تکاملی است و من احساس خوبی نسبت به آن دارم و همیشه احساس کرده‌ام که بازیکن مهمی هستم. من از فوتبال خود لذت می‌برم. بعضی اوقات با گذشت زمان، شما کمتر و کمتر از آن لذت می‌برید؛ اما برای من، این موضوع برعکس است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: اینیستا: فلسفه بارسلونا باید زنده بماند
زنده باد کاپیتان با اخلاق


یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۵ (۲:۳۰)
 
Sidarta
پاسخ به: اینیستا: فلسفه بارسلونا باید زنده بماند
فلسفه ما بردن به هر نحو نیست
رئالیا کجایین ..................؟!


شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۹۵ (۲۱:۵۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اینیستا: فلسفه بارسلونا باید زنده بماند
دقیقا. این فرق بارسا با باشگاه کثیفی مثل رئاله که قهرمانی رو با هزار تبانی و کثافت کاری بدست میارن. ما قهرمانی رو فقط وقتی با فوتبال خوب بدست میاد دوست داریم.


شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۹۵ (۱۶:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۰ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!