به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: این بازی باعث شد که چند تن از بازیکنان پیشرفت کنندمصاحبه
فرستنده مهسا قبادی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲ دی ۱۳۹۵ (۱۶:۳۵) (۷۱۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مهسا قبادی / FCBarcelona.ir


شاگردان لوییز انریکه در بازی چهارشنبه شب مقابل هرکولس، با نتیجه پر گل 7-0، جایگاه خود را در میان 16 تیم نهایی رقابت‌های کوپا دل ری، تثبیت کردند. در همین راستا، مربی تیم، معتقد است که این بازی اعتماد به نفس بزرگی را چند تن از بازیکنان تیم داده است و از از عملکرد کلی بازیکنان راضی است. در این خبر می‌توانید قسمت‌هایی از صحبت‌های و بازیکنان را پس از این دیدار بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

«ما می‌دانستیم که آنها در قدم اول، بازی همیشگی خود را ارائه خواهند داد؛ با بازیکنانی مستقر در پشت توپ، پیدا کردن فضای مناسب برای ما سخت می‌شود. اما ما برای ادامه بازی صبور ماندیم تا شانسی برای مالکیت توپ ایجاد کنیم. همچنین این بازی باعث شد که چند تن از بازیکنان پیشرفت کنند».

«در مقابل یک تیم دقیق، ما می‌خواستیم که جای بیشتر و بزرگتری در اختیار داشته باشیم تا مدافعان کناری، جلوتر بروند. ما توپ را طوری حرکت می‌دادیم که آنها را خسته کند. در نیمه دوم، فضا و شانس‌های بیشتری داشتیم».

«من همه بازی‌ها را دوست دارم. ما تیم بلند پرواز و جاه طلبی هستیم و می‌خواهیم که همه چیز را ببریم. دنیس در نیمه اول، در پشت هافبک‌های تیم مقابل عملکرد خوبی داشت و بیشتر پاس‌های آنان را قطع می‌کرد. او در نیمه دوم در میان خطوط بازی کرد. او بازیکنی است که به ما گزینه‌های زیادی می‌دهد».

«از عملکرد پاکو آلکاسر مثل دیگران رضایت دارم. او نیز گلزن خوبی است که به ما خیلی کمک می‌کند».

پاکو آلکاسر

آلکاسر همچنین بعد از بازی، خود نیز درباره خوشحالی‌اش و جلب رضایت باشگاه سخن به میان آورد: «این خاص است که با لباس بارسا و در نیوکمپ، گلی به ثمر برسانید».

بازیکن اسپانیایی، از گلی که به ثمر رساند، بسیار هیجان زده بود، اما گفت: «مهم‌ترین چیز این است که از فشار تیم کم شود». او افزود: «باید سخت کار کنیم و از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

راکیتیچ

«هرکولس برای ارائه یک بازی خوب به میدان آمد و آنها در نیم ساعت اول به خوبی دفاع کردند. وقتی اولین گل به ثمر رسید، همه چیز آسان‌تر شد».

«همه ما سعی می‌کنیم که در هر بازی، بهترین نمایش خود را ارائه دهیم و باید به این کار ادامه دهیم. سال 2016 سالی خوبی بود. هر چند که می‌شود همه چیز را بهبود بخشید».


دینیه

«از برد تیم و به ثمر رساندن گل بسیار خوشحال هستم. گل من اولین گل بازی بود و بسیار گل مهمی بود. ما می‌دانستیم که باید حمله کنیم و تیم را در فشار قرار دهیم تا نتیجه‌ای خوب بگیریم».

رافینیا

«ما می‌دانیم که وقتی ما با یک تیم دفاعی رو به رو هستیم، آنها به ما فضای خالی نمی‌دهند، چه در بیرون و چه در وسط. ما سعی می‌کردیم که در نیمه اول، از بیرون خطوط بیشتر حمله کنیم. در حالی که در نیمه دوم، ما بیشتر در حرکت بودیم و تلاش بیشتری می‌کردیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: این بازی باعث شد که چند تن از بازیکنان پیشرفت کنند
درود بر لوچوی بزرگ


جمعه، ۳ دی ۱۳۹۵ (۲۲:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۷ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!