به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نقل قول‌های برتر انریکه در آخرین مصاحبه سال 2016!مصاحبه
فرستنده امین سبحانی در تاريخ یکشنبه، ۵ دی ۱۳۹۵ (۸:۲۳) (۶۷۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


لوئیز انریکه، در آخرین روزهای سال 2016، طی مصاحبه‌ای با بارسا تی وی، در خصوص مسائل مختلف باشگاه و نیز وضعیت بازیکنان به صحبت پرداخت. در این خبر قصد داریم نقل قول‌های برتر سرمربی کاتالانها در این گفتگو را مطرح کنیم. با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

«چالش خوبی در لیگ با آنها داریم. ما شش امتیاز کمتر از رئال مادرید داریم، اما بنشینید و تماشا کنید که چگونه شرایط را به حالت ایده آل باز می‌گردانیم. این تیمی است که با چالش‌ها رشد می‌کند. هر چند طی سالیان گذشته عناوین بسیاری را به دست آورده‌ایم، اما این کار آسان نیست. با این حال محکوم به فتح عناوین هستیم، چرا که بهترین فوتبال ممکن را ارائه می‌کنیم و درک مشخصی از نحوه به اجرا در آوردن دستورات داریم».

«اگر متوجه می‌شدم که نمی‌توانم به تیم خود و بازیکنان کمکی کنم و در این موضوع به یقین می‌رسیدم، هرگز رهبری این تیم را بر عهده نمی‌گرفتم».

«به نظرم مجموعه‌ای بی‌نظیر از بازیکنان را در اختیار دارم و با تعداد راهکارهای بسیار زیاد، می‌توانم سیستمی چرخشی در تیم ایجاد کنم. این موضوع در انتهای فصل مشخص خواهد شد. تنها چیزی که می‌توانم به هواداران بارسا بگویم این است که در حال حاضر ما تشنه‌تر از همیشه به کسب موفقیت هستیم».

«هنگامی که به بارسا می‌آییم، یکی از اولین اهدافی که به ذهن ما خطور می‌کند این است که بارسا را تبدیل به تیمی غیر قابل پیش بینی کنیم و این برای تیمی که حفظ توپ را در اولویت کار خود قرار می‌دهد، آسان نیست. اما بارسا اکنون از منابع مختلفی برای تامین نیازهای خود بهره می‌گیرد».

«الکس ویدال، تنها به خاطر تصمیم شخصی من که در بازی‌های ابتدایی اتخاذ شد، کم به میدان رفته است. الکس یکی از بهترین بازیکنان من است و جو فوق‌العاده‌ای برای دیگر بازیکنان ایجاد می‌کند. تماشای عملکرد خوب او در دیدار مقابل بروسیا مونشن گلادباخ واقعا غافلگیر کننده بود. اگر به همین شیوه به نمایش خوب خود ادامه دهد، قطعا فرصت‌های بیشتری به دست خواهد آورد».

«پاکو آلکاسر فرصت برای گلزنی داشت، اما مردم با اعمال فشار بر روی او، این کار را برایش سخت کردند. به عنوان یک مربی، این وظیفه من است که او را آرام کنم. او قابلیت گلزنی دارد؛ نمی‌دانم چه زمانی، اما او بی‌شک این کار را انجام خواهد داد».

«به تمرینات تیم نگاه می‌کنم و با خود می‌گویم: "اگر در این تیم حضور داشتم، حتی یک دقیقه هم شانس بازی کردن به دست نمی‌آوردم!". من در پست هافبک توپ می‌زدم و کنار خود دو بازیکن در پست بال می‌دیدم. اما این بارسا بسیار خلاقانه‌تر عمل می‌کند. شانس آوردم که در این عصر فوتبال بازی نمی‌کنم!».


کانون هواداران بارسلونا در ایران

«مسی هر کجا که بخواهد می‌تواند بازی کند. او حتی می‌تواند به عنوان هافبک به میدان برود و همان گونه خوب به کارهای دفاعی بپردازد. اما مسخره خواهد بود اگر از او انتظار بازی در عقب زمین را داشته باشیم. همچنین مقایسه او با سایر بازیکنان - در گذشته و حال - نیز بی‌معنی است. قصد بی‌احترامی به دیگران را ندارم، اما در این خصوص جای هیچ بحثی باقی نمانده است. کلمات قادر به بیان کاری که او در این عصر انجام می‌دهد، نیستند. هیچ بازیکنی مانند او نخواهد بود».

«مسی به خوبی می‌داند که بازیکنان اطرافش نقش مهمی در بهتر شدن او دارند و او همواره به این مسئله اذعان داشته است. اما همه ما می‌دانیم که او شماره 1 است».

«هیچ شکی ندارم که در بهترین باشگاه جهان حضور دارم و بهترین تیم و بهترین بازیکنان را در اختیار دارم. خانواده من در اینجا حضور دارند و من احساس بسیار خوبی در این مکان دارم».

«مطمئن هستم اگر کاری در این باشگاه شدنی نباشد، هیچ جای دیگر قابل انجام نخواهد بود!».


«قسمت سخت کار من این است که باید همواره به فصول آینده بیندیشم. من زمان کافی دارم و باشگاه نیز همیشه مرا حمایت کرده است. ما به برنامه ریزی برای آینده ادامه خواهیم داد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: نقل قول های برتر انریکه در آخرین مصاحبه سال 2016!
درود بر لوچوی بزرگ. واقعا روحیه جنگندگی و نبوغش لنگه نداره.

نقل قول
«چالش خوبی در لیگ با آنها داریم. ما شش امتیاز کمتر از رئال مادرید داریم، اما بنشینید و تماشا کنید که چگونه شرایط را به حالت ایده آل باز می گردانیم. این تیمی است که با چالش ها رشد می کند. هر چند طی سالیان گذشته عناوین بسیاری را به دست آورده ایم، اما این کار آسان نیست. با این حال محکوم به فتح عناوین هستیم، چرا که بهترین فوتبال ممکن را ارائه می کنیم و درک مشخصی از نحوه به اجرا در آوردن دستورات داریم».

این روحیه بی نظیره! همون چیزیه که مادرید رو به زانو در خواهد آورد!

نقل قول
«هنگامی که به بارسا می آییم، یکی از اولین اهدافی که به ذهن ما خطور می کند این است که بارسا را تبدیل به تیمی غیر قابل پیش بینی کنیم و این برای تیمی که حفظ توپ را در اولویت کار خود قرار می دهد، آسان نیست. اما بارسا اکنون از منابع مختلفی برای تامین نیازهای خود بهره می گیرد».

این تحول بزرگیه که لوچو تو سبک بازی تکراری و قابل پیش بینی بارسا ایجاد کرد و انقلابی بود که بارسا رو از تیم رنجور تاتا دوباره به بهترین تیم دنیا بدل کرد!

نقل قول
«به تمرینات تیم نگاه می کنم و با خود می گویم: "اگر در این تیم حضور داشتم، حتی یک دقیقه هم شانس بازی کردن به دست نمی آوردم!". من در پست هافبک توپ می زدم و کنار خود دو بازیکن در پست بال می دیدم. اما این بارسا بسیار خلاقانه تر عمل می کند. شانس آوردم که در این عصر فوتبال بازی نمی کنم!».

شکست نفسی می کنی. لوچو بی شک یکی از بهترین هافبک مهاجم های تاریخ بارساس.

نقل قول
«قسمت سخت کار من این است که باید همواره به فصول آینده بیندیشم. من زمان کافی دارم و باشگاه نیز همیشه مرا حمایت کرده است. ما به برنامه ریزی برای آینده ادامه خواهیم داد».

به امید خدا با نبوغ تاکتیکی و روحیه فوق العاده لوچو، سالهای سال بهترین بازیها رو ارائه خواهیم داد و جامها رو یکی پس از دیگری درو خواهیم کرد، اونم توی زمین نه با هزار کثافت کاری!


یکشنبه، ۵ دی ۱۳۹۵ (۱۵:۴۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۰ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!