به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

چرا بارسلونا با ژائو کانسلو به توافق رسید؟ آنالیز فنی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۶ دی ۱۳۹۵ (۱۶:۲۷) (۱,۲۹۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


طی سال‌های اخیر، بارسلونا بازیکنان بسیاری از والنسیا خریداری کرده است. کاتالان‌ها طی 6 سال گذشته، برای انتقال بازیکنانی چون داوید ویا، جوردی آلبا، جرمی متیو، پاکو الکاسر و آندره گومز، بیش از 139 میلیون یورو به حساب این باشگاه واریز کرده‌اند. حال پس از تحقیقات پی در پی، بارسلونا به این نتیجه رسیده است که ژائو کانسلو را برای تقویت دفاع راست خود - که بعد از خروج آلوز، همچنان به ثبات کافی نرسیده است - از مستایا به نیوکمپ منتقل کند. در این خبر دلایلی که موجب قطعی شدن این انتقال شده است را مطالعه خواهید کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

گزارشاتی بی‌نظیر

تنها عامل شکل‌گیری این توافقات، بارسلونا بود که برای مذاکره با خورخه مندس (مدیر برنامه‌های کانسلو) اقدام کرد. رابرت فرناندز، زمان‌های زیادی را در مستایا گذراند تا از نزدیک عملکرد او را تماشا کند؛

کانسلو مدافع راست خوبی است که توانایی بالایی در شروع حملات دارد و در صورت لزوم، می‌تواند به عنوان یک وینگر مورد استفاده قرار گیرد. او به لحاظ دفاعی، مقاومت زیادی دارد اما همانطور که اشاره شد، توانایی منحصر بفردش در حملات چیزی است که باشگاه را متقاعد کرده که می‌تواند از او یک دنی آلوز جدید بسازد.


علاوه بر این‌ها، سن کم کانسلو یکی از فاکتور‌های مهم موثر در این انتخاب بوده است، چرا که به اعتقاد فرناندز او زمان زیادی برای پیشرفت دارد.

نزدیک‌ترین گزینه به آلوز

از دیدگاه لوئیز انریکه، الیکس ویدال نمی‌تواند جایگزین فیکس دنی آلوز در دفاع راست بارسا باشد، مشابه‌ترین گزینه‌های ممکن در دسترس، ژائو کانسلو و جبرئیل سیدیبه، مدافع فعلی موناکو، بودند. سیدیبه نیز ملی‌پوش پرتغالی است که سازگاری بالایی با لالیگا دارد.

توانایی تاکتیکی

این مهم است که بازیکنی که به بارسلونا می‌آید، قادر به درک فلسفه بازی باشگاه باشد؛ که خوشبختانه کانسلو این ویژگی را نیز دارد. مرد والنسیایی تواند در هر زمان، بهترین تصمیم‌ها را بگیرد، چه در دفاع و چه در حمله! مانند هر بازیکنی، به ندرت مرتکب اشتباهاتی می‌شود اما می‌داند که چطور آنها را ساماندهی کند و برای حفظ تیم خود، نظم بازی حریف را به هم بریزد.

قدرت ذهنی

بارسلونا از نمایندگان کانسلو و در راس آنها مندز، درباره توان ذهنی این بازیکن تحقیق کرده است. آنها دریافتند که در حالی که این بازیکن در ماه می‌تازه 23 ساله می‌شود، اما شخصیت بالغ و جاه طلبی دارد و رویایی موفقیتهای بزرگ را در دنیای فوتبال در سر می‌پروراند.

یاری برای سرخی روبرتو

علی رغم اینکه سرخی روبرتو گزینه مناسبی برای پر کردن جای خالی دنی آلوز به شمار می‌رود، اما اگر ژائو کانسلو به او ملحق شود، فرصت بیشتری برای بازی در پست مورد علاقه خود (هافبک) خواهد داشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
tmagh
پاسخ به: چرا بارسلونا با ژائو کانسلو به توافق رسید؟
امیدوارم خرید خوبی باشه و بتونه جای خالی دنی آلوز را برامون پر کنه.


دوشنبه، ۱۳ دی ۱۳۹۵ (۱۲:۲۳)
 
borselan
پاسخ به: چرا بارسلونا با ژائو کانسلو به توافق رسید؟
کانسلو بعد از نیمار بیشترین دریبل موفق رو در بین بازیکنان لیگهای معتبر اروپایی داشته


سه‌شنبه، ۷ دی ۱۳۹۵ (۱۳:۴۳)
 
messi-.10
پاسخ به: چرا بارسلونا با ژائو کانسلو به توافق رسید؟
فقط بعد از خرید پشیمون نشیم خوبه ولی به نظرم این هم یک خرید موفق باشه


دوشنبه، ۶ دی ۱۳۹۵ (۲۲:۰۱)
 
toraj
پاسخ به: چرا بارسلونا با ژائو کانسلو به توافق رسید؟
کانسلو واقعا بازیکن خوبیه و قابل مقایسه با ویدال نیست. بعد از مدت ها یه خرید خوب از مدیران بارسا دیدیم. البته اومتیتی هم خوبه.


دوشنبه، ۶ دی ۱۳۹۵ (۱۹:۴۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: چرا بارسلونا با ژائو کانسلو به توافق رسید؟
امیدوارم خرید خوبی باشه و امیدوارکننده تر از ویدال ظاهر شه!


دوشنبه، ۶ دی ۱۳۹۵ (۱۶:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۱ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!