به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: تنها برای کسب سه امتیاز به ال مادریگال می‌رویم!مصاحبه
فرستنده امین سبحانی در تاريخ شنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۵ (۲۱:۱۰) (۶۵۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


لوئیز انریکه، در نشست خبری پیش از بازی برابر ویارئال، سیستم دفاعی و هجومی رقیب را خوب توصیف کرد و حفظ مالکیت توپ در این دیدار را ضروری دانست. در این خبر، گزیده صحبت‌های سرمربی بارسا را می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا فردا شب ساعت 23:15 به وقت ایران در چهارچوب هفته هفدهم لالیگا در ال مادریگال میهمان ویارئال خواهد بود. در همین راستا، سرمربی آبی و اناری‌ها عنوان کرد: «ویارئال همان طور که در دفاع بی‌نقص کار می‌کند، در فاز هجومی نیز توانایی خلق موقعیت را دارد. هر دو تیم می‌خواهند توپ را در اختیار داشته باشند تا آمار مالکیت بهتر را از آن خود کنند؛ نکته کلیدی بازی همین است».

«ما در حالی به مصاف ویارئال می‌رویم که به خوبی می‌دانیم حریف چه اندازه خوب است. آنها تیمی هستند که تحت هدایت مربی خوب‌شان، کمترین تعداد گل دریافتی را طی سال‌های اخیر داشته‌اند. آنها همچنین در کنار دفاع بی‌نقص، سیستم هجومی خوبی هم دارند که توسط آن می‌توانند به گل برسند».

«ما تنها به سه امتیاز این بازی فکر می‌کنیم و برای این منظور باید بهترین عملکرد خود را در این بازی دشوار ارائه دهیم. آنها فاصله چندانی با صدر جدول ندارند و این نشان می‌دهد اوضاع مطلوب آنهاست».

«همان اندازه که ما به دنبال مالکیت توپ هستیم، آنها نیز هستند. لذا آنها مجبور هستند به شدت پرس کنند تا به توپ برسند. کلید کار تنها پخش توپ مقابل حریفی خطرناک مثل ویارئال است».

«در بیلبائو ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و فرصت‌های بسیاری خلق کردیم. تیم ما لایق بیشتر از این بود، اما با وجود عدم نتیجه‌گیری در سن مامس، سبک بازی خود را تغییر نخواهیم داد».


«من از هر چیزی که باعث کمک به داوران و پیشرفت فوتبال شود و نیز حمایت از بازیکنان را در دستور کار قرار دهد، استقبال می‌کنم».

«وقتی نتوانید در یک بازی نتیجه مطلوبی کسب کنید، طبیعی است که عصبانی خواهید شد. بازیکنان من به خوبی توانستند بر این فشار فایق آیند. در جایگاهی که می‌خواهیم نیستیم. باید پیروز شویم تا بتوانیم فشار را به تیم‌های بالای جدول وارد کنیم و کم کم به صدر برسیم».

«نیمار بسیار خوب بازی می‌کند. پختگی به وضوح در بازی او دیده می‌شود و می‌تواند در موقعیت‌های مختلف بهترین تصمیم را بگیرد. من مطمئن هستم که او می‌تواند باز هم گل بزند».

«تصمیم آنی در یک ثانیه واقعا کار دشواری است و این ما هستیم که باید به داوران کمک کنیم. آنها شغل سختی دارند».


«مجموعه تیم نگرش بسیار مثبتی در بیلبائو داشت. آنها خیلی خوب توانستند بدون توپ فضاها را ببندند و فشار را از زمین حریف پیگیری کنند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: تنها برای کسب سه امتیاز به ال مادریگال می رویم!
امیدوارم دیگه تاثیر بیشتر اتفاقات و بدشانسی نسبت به فوتبال تو بازیهای بارسا از بین بره!


یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۵ (۳:۳۷)
 
ham-barc
پاسخ به: انریکه: تنها برای کسب سه امتیاز به ال مادریگال می رویم!
واقعا بازیه خیلی حساسیه ، امیدوارم با یه نتیجه خیلی خوب و بازیه عالی برنده بشیم .


شنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۵ (۲۱:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۰ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!