به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ ویارئال vs بارسلوناپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۵ (۱۹:۱۷) (۴۴۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کاتالان‌ها برای حفظ فاصله 3 امتیازی خود با صدرنشینان فعلی لالیگا، در مصافی که امشب، ساعت 23:15 (به وقت ایران) در ال مادریگال برگزار خواهند کرد، نیاز به پیروزی دارند. تمام آنچه را در مورد این دیدار نیاز دارید بدانید، در این خبر خواهید یافت!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از به نمایش گذاشتن یک بازی شجاعانه اما نه موفقیت آمیز در سن مامس، حال بارسلونا برای کسب اولین پیروزی خود در سال 2017، چشم به دیدار مقابل ویارئال دوخته است تا فاصله‌اش با تیم اول شهر مادرید، که شب گذشته به پیروزی 5-0 مقابل خرانادا دست یافت، بیش از 3 امتیاز نشود!

اخبار دو تیم

خوشبختانه بارسا به جز یاسپر سیلسن (که در ناحیه سولئوس پای خود دچار مشکل شده است) مصدوم دیگری ندارد.

اما در طرف مقابل، ویارئال، پاتوی برزیلی خود را به علت ابتلا به آنفولانزا در اختیار نخواهد داشت. اما ویکتور رویز دوران مصدومیت خود را سپری کرده است و برونو سوریانو نیز احتمالا در این دیدار حضور خواهد داشت.

نقطه نظرات مربیان

لوئیز انریکه در مصاحبه پیش از بازی خود با رسانه‌ها اینطور صحبت کرد: «ویارئال همان طور که در دفاع بی‌نقص کار می‌کند، در فاز هجومی نیز توانایی خلق موقعیت را دارد. هر دو تیم می‌خواهند توپ را در اختیار داشته باشند تا آمار مالکیت بهتر را از آن خود کنند؛ نکته کلیدی بازی همین است».

فرن اسکریبا، همتای مرد آستوریایی در تیم حریف، که در هیچ یک از 6 بازی گذشته مقابل بارسا به پیروزی نرسیده است، اظهار داشت: «این برای ما بسیار مهم است که روی هدف آنها تمرکز کنیم. این بازی می‌تواند 0-0 به پایان برسد، اما شما باید انتظار گل را نیز بکشید. بنابراین ما نیاز داریم خوب دفاع کنیم و همچنین بخشی از حواسمان را روی به ثمر رساندن گل‌هایمان بگذاریم. ما می‌دانیم چطور گلزنی کنیم و این راه حلی برای رسیدن به پیروزی است. سخت است، اما من فکر می‌کنم تیم ما توانایی ایجاد مشکل برای آنها را داشته باشد».

فرم دو تیم

اگر چه بارسا نتوانست در دیدار رفت مقابل اتلتیک بیلبائو در جام حذفی به پیروزی برسد، اما آنها این شانس را دارند که در بازی برگشت در نیوکمپ، این نتیجه را جبران کنند.

در سویی دیگر، ویارئال نیز در چارچوب همین رقابت‌ها (جام حذفی) دیدار با رئال سوسیداد را با نتیجه 3-1 واگذار کرده است. در فصل جاری، این اولین باری بود که آنها در یک بازی این تعداد گل را دریافت می‌کردند. در واقع شاگردان اسکریبا تا اینجای فصل بهترین خط دفاعی لالیگا را به خود اختصاص داده‌اند. خصوصاً در بازی‌های خانگی که مجموعا 5 گل دریافت کرده‌اند. این تیم به دور یک شانزدهم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا نیز راه یافته است.

تاریخچه

طی 14 دیدار اخیر بین دو تیم (در تمام رقابت ها)، بارسا هیچ شکستی را متحمل نشده است. آخرین باری که کاتالان‌ها نتیجه را به زیر دریایی‌های زرد واگذار کردند، به شکست 2-1 در سال 2007 باز می‌گردد. 9 بازی اخیر دو تیم در ال مادریگال نیز به 6 برد به سود بارسا و 3 تساوی ختم شده است.

ویارئال تیمی است که نیمار بیش از سایر تیم‌ها، مقابل آن گلزنی کرده است، لذا این دیدار می‌تواند فرصت خوبی باشد تا او روند گلزنی‌های خود در پیش بگیرد. مرد برزیلی طی 5 بازی اخیر، تنها یک بار گلزنی کرده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی ویارئال vs بارسلونا
بازی بسیار سختی خواهد بود اما از نظر فوتبالی قادر به شکست دادن هر تیمی تو هر زمینی هستیم. فقط مهم اینه باز اشتباهات بچگانه نکنیم!


یکشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۵ (۱۹:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۶ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!