به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تساوی 1-1 مقابل ویارئال؛ به روایت اعداد و ارقامآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۵ (۱۸:۴۸) (۵۹۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسا در صد و پنجاهمین بازی خود تحت هدایت لوئیز انریکه، اگر چه از لحاظ آماری توپ و میدان را در دست داشت، اما نتوانست بیش از یک امتیاز از ال مادریگال بیرون ببرد. در این خبر جزئیات بیشتری از این بازی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شب گذشته، بارسا 150 امین بازی خود تحت سرمربیگری لوئیز انریکه (در تمام رقابت ها) را به نمایش گذاشت؛ متاسفانه لوچو نتوانست این نقطه عطف را با کسب پیروزی جشن بگیرد. اما تیم او در مجموع عملکرد مثبتی طی این 150 بازی بر جای گذاشته است: 114 پیروزی، 19 تساوی و تنها 17 شکست، به همراه 424 گل زده و 113 گل دریافت شده.

گل تساوی بخش این بازی در دقیقه 90، توسط لیونل مسی از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید؛ درست مانند بازی مقابل اتلتیک بیلبائو! بی‌تردید لئو اکنون در فر خوب خود قرار دارد چرا که این گل، ششمین گل او در 5 بازی اخیرش بود.

مسی همچنین به اولین بازیکنی تبدیل شد که در این فصل، خارج از محوطه جریمه به ویارئال گلزنی کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پیش از این گل، مسی چند شانس 100 درصدی دگر نیز داشت که هر کدام به نحوی از دست رفتند. بهترین‌های آن، در دقیقه 73 بود، زمانی که مدافع ویارئال با دست خود مانع از گل شدن ضربه لئو شد و داور نیز با نادیده گرفتن آن صحنه یکی دیگر از شانس‌های گلزنی را از بارسا ربود. ددست یک دقیقه بعد نیز مسی باز هم شوتی به سمت دروازه زد اما با تیرک برخورد کرد تا یک شانس دیگر از دست برود. شایان ذکر است موقعیت‌های گلزنی هیچ تیمی در لالیگای این فصل، به اندازه بارسلونا (11 بار) به دلیل برخورد با تیرک از دست نرفته است.

با این تساوی، نوار شکست ناپذیری‌های بارسا مقابل ویارئال، به 17 بازی در تمام رقابت‌ها رسید. 13 برد و 4 تساوی نتایجی است که بعد از شکست در فصل 2007/08 در نیوکمپ، کسب شده است.


اینیستا مطابق معمول، خط هافبک بارسا را هنرمندانه رهبری کرد. او بیش از دیگر هم‌تیمی‌هایش (63 بار) در حرکات تیم سهیم بود و 97 تا از 111 پاس ارسالی او به مقصد رسیدند و او همچنین با ده تکل موفق، دومین مرد برتر میدان از حیث بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

آنالیز پاس‌های موفق اینیستا

همانطور که در مصاحبه‌های بعد از بازی خواندید، سرمربی و بازیکنان بارسلونا معتقد بودند تیمشان سزاوار به ثمر رساندن بیش از یک گل بود. آمار نیز با این دیدگاه موافق است؛ آبی و اناری‌ها 71 درصد مالکیت توپ داشتند و 20 شوت به سمت دروازه حریف شلیک کردند که 7 تای آنها در چارچوب بود. در مقابل اما بازیکنان ویارئال مجموعاً 6 بار چنین عملی را انجام دادند و تنها 3 تا از شوت‌هایشان در چارچوب دروازه تراشتگن بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: تساوی 1-1 مقابل ویارئال؛ به روایت اعداد و ارقام
آمار لوچو فوق العاده س! فقط کاش مثل بعضیا یه ذره شانس داشت!


دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۵ (۲۲:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۹ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!