به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لئو مسی، متخصص ضربات آزادآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۵ (۱۷:۵۳) (۷۳۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


با گذشت 8 سال از اولین باری که از طریق ضربه ایستگاهی، زهر خود را به دروازه حریف ریخت، حال ستاره آرژانتینی در آستانه تبدیل شدن به برترین ضربه آزاد زن تاریخ باشگاه است. در این خبر نگاهی می‌اندازیم به تاریخچه گلهای درخشان لئو مسی از روی ضربات آزاد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لئو مسی تا پیش از آغاز سال جدید میلادی، در هیچ از بازی‌های فصل 2016/17 نتوانست از روی ضربه ایستگاهی، گلزنی کند اما در هر دو بازی‌ای که بارسلونا در سال 2017 برگزار کرده است، از روی این نقطه دروازه حریف را گشوده است. به یاد دارید اما مجدداً تکرار می‌کنیم که اولین این گل‌ها، در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل اتلتیک بیلبائو - که به شکست 2-1 ختم شد - و دومین آنها در دیداری لالیگایی، مقابل ویارئال - که به تساوی 1-1 ختم شد - به ثمر رسیدند.

با این دو گل، حال لئو مسی 25 گل زده از طریق ضربه آزاد را در کارنامه باشگاهی خود دارد، تنها یک گل کمتر از رونالد کومان. اسطوره هلندی که 26 بار موفق به انجام این مهم شده است و معروف‌ترین آنها به سال 1992 و بازی با سمپدوریا در ومبلی باز می‌گردد، روزی که بارسا برای اولین بار در طول تاریخ خود، یک جام اروپایی کسب کرد.


متخصص لئو!

این هشتمین فصل متوالی‌ای است که مسی در آن‌ها، حداقل یک بار از روی ضربه آزاد گلزنی کرده است. اولین این گل‌ها، در فصل 2008/09 و در پیروزی 6-1 مقابل اتلتیکو مادرید به ثبت رسیده است. تعداد گل‌هایی که لئو از آن روز به بعد در هر فصل به ثمر رسانده، به شرح زیر است:

فصل 08/09 09/10 10/11 11/12 12/13 13/14 14/15 15/16 16/17
گل 1 2 1 3 4 3 2 7 2

سویا، قربانی مورد علاقه مسی

سویا تنها تیمی است که تاکنون 4 بار از روی ضربات ایستگاهی ستاره آرژانتینی، دروازه‌اش گشوده شده است. همچنین سه تای این گل‌ها در فصل گذشته به ثمر رسیده‌اند، دو بار در سوپر کاپ اروپا و یک بار در لیگا. بعد از سویا، اسپانیول و اتلتیک بیلبائو هر کدام با دریافت 3 گل و رئال، اتلتیکو، دپورتیوو و آلمریا هر کدام با دریافت 2 گل، سایر قربانیان مسی از روی این نقطه هستند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: لئو مسی، متخصص ضربات آزاد
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

بهترین بازیکن بی رقیب تاریخ فوتبال، در تمام جنبه های "فوتبالی"

البته انصافا در زمینه شورت و شامپو و اینا عملکردش ضعیف بوده.

خوب امسال هم به خاطر همین توپ طلا و جایزه The best بهش تعلق نگرفت دیگه. شورت و شامپو معیار مهم برای کسب این عناوینه، فوتبال و مهارت کیلویی چند مهم پوله!!!!!!


چهارشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۵ (۲۳:۱۴)
 
toraj
پاسخ به: لئو مسی، متخصص ضربات آزاد
جالبه که بعضیا تو سایت ورزش 3 تیتر میزنن "رونالدو سلطان ضربات آزاد" بعدشم کلیپ های سیاه سفید عصر هجر رو که حداکثر 6 تا ضربه ایستگاهی از این آدم هستو میذارن. به خدا اینقدر این کلیپو با عناوین مختلف تو سایت گذاشته من دیگه فریم به فریمشو از حفظم!!!! خخخخ یه بار با تیتر مهارت های رونالدو، یه بار ضربات ایستگاهی بزرگان فوتبال و ...


چهارشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۵ (۲۳:۰۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لئو مسی، متخصص ضربات آزاد
بهترین بازیکن بی رقیب تاریخ فوتبال، در تمام جنبه های "فوتبالی"

البته انصافا در زمینه شورت و شامپو و اینا عملکردش ضعیف بوده.


چهارشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۵ (۱۷:۵۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۸ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!