به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: در طول بازی، عملکرد قابل دفاعی داشتیم!مصاحبه
فرستنده امین سبحانی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۵ (۶:۴۵) (۵۷۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسا در کنفرانس خبری پس از بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل اتلتیک بیلبائو در نیوکمپ، به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت و تشکر ویژه‌ای از لئو مسی بابت نمایش بی‌نظیر خود کرد. در ادامه، مصاحبه لوئیز انریکه در پایان این دیدار را می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شب گذشته برای هواداران بارسا با استرس فراوان همراه بود، اما انریکه در پایان مرد شاد این میدان لقب گرفت. او پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی مقابل دوربین خبرنگاران قرار گرفت و گفت: «ما با فاصله تیم برتر زمین بودیم و از این بازی و اتفاقات آن بسیار رضایت دارم».

در ادامه، مهمترین صحبت‌های سرمربی آبی و اناری‌ها را می‌خوانید:

«از نحوه بازی تیم بسیار خوشحال هستم و همانند بازی‌های قبل، تیم در هر دو زمینه حمله و دفاع بی‌نقص عمل کرد».

«در چنین بازی‌هایی، فرصت اشتباه وجود ندارد. اما ما تمام بازی را به کنترل خود درآوردیم. آنها روی تک موقعیت ایجاد شده روی دروازه ما به گل رسیدند، اما ما آرامش خود را حفظ کردیم و فرصت‌های بسیاری خلق کردیم».

«هواداران بسیار خوب بودند. آنها در لحظاتی که به شدت احساس نیاز می‌کردیم، ما را حمایت کردند. جمعیت چشمگیری در ورزشگاه حضور داشت».

«ما امروز بسیار با دقت بودیم و به بهترین شکل ممکن بازی کردیم. با فاصله تیم برتر زمین بودیم و فرصت‌های گلزنی بسیاری خلق کردیم».

«در بازی‌های اخیر، حریفان علی رغم نمایش ضعیف، موفق به باز کردن دروازه ما می‌شدند. اما من با شناختی که از بازیکنان خود دارم، مطمئن هستم که آنها این موضوع را به سرعت پشت سر خواهند گذاشت. کاری که اکنون ملزم به انجام آن هستیم، کسب پیروزی‌های پیاپی است».


«در هر زمینه‌ای از بازی عملکرد قابل دفاعی داشتیم. زمان آغاز بازی که حریف با انگیزه بود، وقتی در نیمه دوم پنالتی به سود ما اعلام شد و نیز پس از گل آنها که بار دیگر رقابت را به حساسیت کشاند. ما به خلق موقعیت ادامه دادیم و در عقب زمین مشکلی نداشتیم».

«با بررسی دو بازی رفت و برگشت این مرحله، متوجه خواهید شد که منصفانه‌ترین حالت، صعود ما به یک چهارم بوده است».

«لئو مسی همانند همیشه تاثیر گذار است. امیدوارم او سالهای زیادی در اینجا بماند. هیچ کس بهتر از او نیست. او تنها با گل‌هایش یاد نمی‌شود، بلکه بازی خوانی خوب، گرفتن تصمیم درست و شاد کردن مردم هر زمان که در زمین حضور داشته باشد، از مهمترین کارهای این بازیکن به شمار می‌روند».


«این دو بازی بسیار نزدیک دنبال شدند. اما حالا ما هستیم که به مرحله یک چهارم راه پیدا کرده‌ایم و هر تیمی که در این مرحله با ما روبرو شود، قطعا شایستگی آن را خواهد داشت».

«خیلی بهتر بود اگر جام حذفی به صورت تک بازی برگزار می‌شد. این به جذاب‌تر شدن بازی‌ها کمک می‌کند».

صعود پاریس سنت ژرمن به نیمه نهایی لیگ کاپ فرانسه

حریف بارسا در دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا، متز را با نتیجه 2-0 در مرحله یک چهارم نهایی لیگ کاپ فرانسه شکست داد. تیم تحت هدایت اونای امری، با دو گل تیاگو سیلوا در این دیدار، به نیمه نهایی این رقابتها صعود کرد و در گام بعد باید به مصاف بوردو برود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: در طول بازی، عملکرد قابل دفاعی داشتیم!
به امید ادامه این فرم خوب


پنج‌شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۵ (۲۲:۴۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۵ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!