به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs لاس پالماسپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۵ (۱۶:۰۱) (۵۶۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کاتالان‌ها، عصر امروز ساعت 18:45 (به وقت ایران) میزبان لاس پالماس، تیمی از جزایر قناری اسپانیا خواهند بود. دیداری که کسب 3 امتیاز آن می‌تواند کمک شایانی به موقعیت آنها در جدول لالیگا بنماید. هر چه از این بازی می‌خواهید بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

با توجه به اینکه این بازی، سومین بازی بارسا طی 6 روز اخیر می‌باشد، پیش بینی ترکیب 18 نفره تیم تقریباً نا ممکن است و تا زمانی که لوئیز انریکه اعلام کند چه کسانی در این لیست حضور دارند و چه کسانی خیر، نمی‌توان در مورد آن نظر قطعی داد. اما تنها چیزی که مبرهن است، خالی بودن لیست مصدومان بارسا است و این بهترین خبری است که می‌تواند درباره یک تیم وجود داشته باشد. علاوه بر این‌ها، هیچ یک از بازیکنان تیم، به علت محرومیت‌ها - کارت قرمز یا دریافت 4 کارت زرد متوالی - نیمکت نشین نمی‌باشند.

در سوی دیگر، لاس پالماس نیز هیچ بازیکن محرومی خود ندارد اما دو تن از مدافعانش، دنی کاستلانو و پدرو بیگاس مصدوم هستند.

نقطه نظرات مربیان

لوئیز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی خود، لاس پالماس را در یک ارزیابی مختصر و مفید، اینگونه توصیف کرد: «ما در برابر تیمی بازی خواهیم کرد که در فوتبال خود فلسفه‌ای مشابه ما دارد. آنها برای مالکیت توپ می‌جنگند و از آن برای فضا‌سازی و ایجاد موقعیت استفاده می‌کنند». او همچنین افزود: «به عنوان یک تماشاچی می‌گویم آنها یکی از سرگرم کننده‌ترین تیم‌ها هستند».


هنگامی که از کیکه، سرمربی لاس پالماس در مورد مصاف با بارسا سوال شد، او این طور پاسخ داد: «توپ ربایی از بارسلونا کار دشواری است. اما ما سعی خواهیم کرد تا در این بازی مالکیت توپ بالایی داشته باشیم. ما باید بازی چشمگیری ارائه دهیم. بارسا همواره برای کسب پیروزی به میدان می‌آید».

فرم دو تیم

بارسلونا اولین پیروزی سال 2017 خود را در بازی برگشت جام حذفی مقابل اتلتیک بیلبائو با نتیجه 3-1 بدست آورد و حال وقت آن رسیده که آن را در لیگ تکرار کند؛ به یاد دارید که اولین بازی لالیگایی سال جدید این تیم به تساوی 1-1 مقابل ویارئال ختم شد. کاتالان‌ها بعد از شکست 4-3 مقابل سلتاویگو در 2 اکتبر 2016، در هیچ یک از بازی‌های لالیگایی خود شکست نخورده و 6 پیروزی و 4 تساوی کسب کرده‌اند.

لاس پالماس در شرایط خوبی پا به نیوکمپ می‌گذارد، آنها دو بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند؛ اولین آنها برد لالیگایی ۱-۰ مقابل اسپورتینگ خیخون و بعد از آن، ۳-۲ مقابل اتلتیکو مادرید در بازی برگشت جام حذفی - هر چند با وجود این پیروزی، لاس پالماس در مجموع با نتیجه ۳-۴ شکست خورد.

تاریخچه

برای ما آبی و اناری‌ها، نام لاس پالماس ناخواسته خاطره تلخ مصدومیت سنگین لئو مسی را تداعی می‌کند؛ زمانی که در بازی رفت لالیگای فصل گذشته، در دیداری که اگر چه به پیروزی 2-1 انجامید اما حدوداً 2 ماه این ستاره آرژانتینی را خانه نشین کرد.

پخش زنده

این بازی ساعت 18:45 از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs لاس پالماس
به امید پیروزی.


شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۵ (۱۷:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۲۲ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۲۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!