به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارتومئو: تمدید قرارداد مسی، موضوعی حیاتی و مهم برای باشگاه استنقل و انتقالات
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ دوشنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۵ (۲۱:۳۴) (۸۳۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


رئیس باشگاه بارسلونا اقرار کرد که شخصا صحبت‌هایی با خانواده ستاره آرژانتینی داشته و به این موضوع اشاره کرد که آینده این بازیکن در باشگاه ادامه خواهد یافت. در اینجا مشروح صحبتهای بارتومئو را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پیش از آغاز دیدار بین بارسلونا و لاس پالماس در روز شنبه، رئیس باشگاه جوزپ ماریو بارتومئو، این نکته را که «تمدید قراردا مسی برای باشگاه بسیار حائز اهمیت است» ازطرف هیئت مدیره در ورزشگاه بیان کرد. بارتومئو تلاش کرد تا پیغامی برای مطمئن ساختن هواداران بفرستد، او اقرار کرد که: «صحبت‌هایی با خانواده مسی و دیگران داشته و بنابراین او می‌تواند به بازی در اینجا ادامه دهد».

رئیس آبی و اناری‌ها همه را با گفتن «هرموقع خبر تازه‌ای بود، شما را آگاه خواهم کرد» مطمئن ساخت. او تصریح کرد که شماره 10 بارسا «بهترین بازیکن جهان و بهترین در همه دوران هاست». برای بارتومئو، مسی در پروژه تیم نقشی غیرقابل انکار دارد و باشگاه «هرآنچه لازم باشد را انجام می‌دهد» تا به توافق برسد و باشگاه و بازیکن «به دنبال فهمیدن یکدیگر هستند و این موضوع پایان خوبی خواهد داشت». بارتومئو اطمینان داد که «هیچ نگرانی در باشگاه وجود ندارد، تنها آرامش وجود دارد و همه با مسئولیت پذیری در حال انجام کار خود هستند».

او ادامه داد: «من از سال 2003، زمانی که رونالدینیو کار خود را در این باشگاه بزرگ شروع کرد، در باشگاه حضور داشتم و این رابطه با مسی ادامه پیدا می‌کند، چرا که او حتی ما را بالاتر از جایگاه کنونی‌مان خواهد برد» هنگامی که از او در مورد غیبت بازیکنان بارسا در مراسم بهترین‌های فیفا پرسیده شد، بارتومئو توضیح داد که این تصمیم قبلا یکبار دیگر هم گرفته شده بود: «بازی مهمی درمقابل اتلتیک بیلبائو وجود داشت و بنابراین ما باید آنرا در اولویت قرار می‌دادیم و فیفا این موضوع را درک می‌کند».


او افزود: «در بارسا ما همیشه موضوعات فوتبالی را نسبت به سایر موضوعات در اولویت قرار می‌دهیم و در پایان ثابت شد که حق با ماست؛ چراکه دیدار - مقابل اتلتیک - بسیار دشوار بود». بارتومئو همچنین این موضوع را آشکار ساخت که رابطه بین باشگاه با فیفا و یوفا عالیست.

برای جمع‌بندی، رئیس بارسلونا گفت که او و لوئیز انریکه تا آوریل در مورد آینده سرمربی تیم صحبت نخواهند کرد: «ما بر روی رقابت و تمرین تمرکز کرده‌ایم، اما ما از او می‌خواهیم که با ما بماند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
poyafatehi
پاسخ به: بارتومئو: تمدید قرارداد مسی، موضوعی حیاتی و مهم برای باشگاه است
از بابت مسی نگرانی نیست، تمدید می کنه، انریکه هم فکر کنم برای یک سال دیگه تمدید می کنه ، ولی امیدوارم بیشتر بمونه تا وقتی که برای بارسا برنامه داره باید بمونه.


سه‌شنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۵ (۳:۰۸)
 
messi-.10
پاسخ به: بارتومئو: تمدید قرارداد مسی، موضوعی حیاتی و مهم برای باشگاه است
مسی ک 100 هست


سه‌شنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۵ (۲:۴۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارتومئو: تمدید قرارداد مسی، موضوعی حیاتی و مهم برای باشگاه است
به امید خدا هم لوچو تمدید می کنه و هم مسی.


دوشنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۵ (۲۱:۳۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۸ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!