به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: انتظار بازی متفاوتی را در برابر سوسیداد دارم!مصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ پنج‌شنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۵ (۱۳:۵۸) (۴۱۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


بارسلونا، پنجشنبه ساعت 23:45 (به وقت ایران) در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری باید در خانه حریف به مصاف رئال سوسیداد برود. دیدگاه لوئیز انریکه در مورد این بازی واضح است؛ او نمیخواهد تیمش عملکرد مشابهی با تساوی 1-1 در رقابت‌های لالیگا در آنوئتا در اواخر ماه نوامبر داشته باشد. دیداری که طبق گفته‌های سرمربی آبی و اناری‌ها، رقیب آنها "لیاقت پیروزی" را داشته است. در اینجا بخش‌هایی از صحبت‌های لوئیز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

«در مقابل رئال سوسیداد، ما دیدارهایی را پشت سر گذاشته‌ایم که آنها تیم برتر میدان بوده‌اند. ما می‌خواهیم که این تصویر را تغییر دهیم. ما همیشه با هدف پیروزی، بهتر بودن از حریف و خلق موقعیت در تمام 90 دقیقه، بدون توجه به اینکه بازی برگشتی هم وجود دارد، پا به زمین مسابقه می‌گذاریم».

رئال سوسیداد اکنون در رده پنجم جدول لالیگاست و زیر نظر بازیکن سابق بارسا، اوزه بیو، کار می‌کند. آنها بسیاری از بینندگان را با سبک بازی فوتبال جذاب خود، تحت تاثیر قرار داده‌اند، اما لوئیز انریکه را نه. سرمربی بارسا هشدار داد: «آنها تیم خطرناکی هستند، اگر به آنها اجازه بازی کردن دهید و آنها بتوانند به درون محوطه جریمه راه پیدا کنند. آنها تمام کننده‌های خوبی دارند و می‌توانند ضدحمله بزنند. اوزه بیو در حال انجام کار فوق‌العاده‌ای است و آنها کار را برای ما مشکل خواهند کرد».

سرمربی بارسا دو دیدار رفت و برگشت در مقابل این حریف خطرناک را این گونه توصیف کرد: «این چالش فوق‌العاده‌ای است؛ به این دلیل که این دیدار از مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری انجام می‌شود. پیروزی در این بازی می‌تواند قدم روبه جلوی بزرگی برای بازی برگشت باشد، اما صعود قطعی نیست. این دیدار بازی بسیار نزدیکی خواهد بود».


انریکه همچنین لیست 18 نفره بازیکنان برای سفر به آنوئتا را پس از جلسه تمرینی روز چهارشنبه اعلام کرد. بنابراین، بازیکنانی که از این لیست خط خوردند، عبارتند از: تراشتگن، الکس ویدال و متئو. انریکه در این مورد گفت: «وظیفه سرمربی این است که تصمیماتی اتخاذ کند و من مجبور هستم بعضی از بازیکنان را همراه خود نبرم، من تنها می‌توانم 18 بازیکن را انتخاب کنم».

برای نتیجه‌گیری، لوئیز انریکه سخنانی را در مورد دوست و هم‌تیمی قدیمی‌اش، آبلاردو، کسی که مدتی قبل سمت خودش به عنوان سرمربی اسپورتینگ خیخون را ترک کرد، بیان کرد: «کاری که او در دو سال گذشته در اسپورتینگ انجام داد، اعتبار زیادی دارد و برای مدت زمان زیادی ارزش خواهد داشت».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: انتظار بازی متفاوتی را در برابر سوسیداد دارم!
ما هم همین طور! به امید خدا بعد نابودی مکتب شانس زیدان، نوبت شکست طلسم آنوئتاس!


پنج‌شنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۵ (۱۶:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۳ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!