به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هر آنچه باید در مورد حریف بعدی بارسلونا بدانید!لالیگا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۵ (۱۱:۰۴) (۶۵۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ایبار؛ تیمی متعلق به یکی از شهرهای کوچک ایالت باسک با لباس‌هایی هم رنگ پرچم کاتالونیا. بیایید پیش از آغاز بازی هفته 19ام رقابت‌های لالیگا، شناخت بیشتری نسبت به این تیم پیدا کنیم. با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

امشب ساعت 23:15 (به وقت ایران)، آبی و اناری‌ها به مصاف تیمی خواهند رفت که سومین فصل حضور خود در لیگ دسته یک اسپانیا را تجربه می‌کند. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره این تیم در اختیارتان خواهیم گذاشت.

از کجا آمده اند؟

ایبار شهرستان کوچکی است که در ایالت باسک، جایی میان بیلبائو و سن سباستین واقع شده است. در مورد جمعیت این شهر اطلاعات دقیقی در دست نیست و آمار آن در طول سال‌های اخیر متغیر بوده است، اما آن را حدوداً 30000 نفر تخمین می‌زنند؛ می‌توان مدعی بود که از نظر تراکم جمعیت، در بین تیم‌هایی که تاکنون شانس حضور در رقابت‌های لالیگا را پیدا کرده‌اند، رتبه اول را در اختیار دارد.

ریشه

سوسیداد دپورتیوا ایبار در سال 1940 به طور رسمی تشکیل شد. آنها در ابتدا لباس‌هایی با مدل راه راه قرمز و سفید (همانند لباس اتلتیک بیلبائو) به تن می‌کردند اما در سال 1943 این طرح تغییر یافت و حال شباهت بیشتری به لباس بارسلونا (آبی و اناری) دارد.

ورزشگاه

ایپوروا، ورزشگاه خانگی این تیم است که با ظرفیت بیش از 7000 نفر، منظره‌ای دارد که توسط کوه‌های اطراف احاطه شده است. اگر چه وسعت کمی دارد اما یکی از زیبا‌ترین چشم انداز‌های اسپانیا را دارد.

سرمربی

خوزه لوئیز مندیلیبار هدایت این تیم را بر عهده دارد. طی دو دهه اخیر، او در باشگاه‌های مختلفی مربیگری کرده و هدایت رئال وایادولید، اوساسونا و لوانته سایر تجربیات لالیگایی این سرمربی بوده است.


ارتباط با بارسا

مدافع دیوید جوانکا تنها بازیکنی است که از ایبار به بارسلونا منتقل شد و مدتی را در آکادمی این باشگاه به سر برد. در آن زمان او با رافینیا هم بازی بود. اما جوانکا در حالی نیوکمپ را به قصد جیرونا ترک گفت که تنها 14 سال داشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: هر آنچه باید درمورد حریف بعدی بارسلونا بدانید!
هرکی و هرچی که باشن می بافیم.


یکشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۵ (۱۱:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۴ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!