به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گوانژو اورگراند، به دنبال آردا توران! نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۵ (۲۱:۳۹) (۱,۰۸۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: 90min
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا یک پیشنهاد 50 میلیون یورویی از سوی باشگاه گوانژو اورگراند چین برای هافبک ترک تبار خود دریافت کرده است. آردا تورانی که بارها در کنار، و یا به جای بازیکنانی چون آندرس اینیستا، ایوان راکیتیچ و سرجیو بوسکتس مورد استفاده لوئیز انریکه قرار گرفته و نقش موثری در خط میانی این تیم ایفا کرده است. با این حال، طبق گزارشات رسانه‌های اسپانیا، باشگاه کاتالان‌ها در انتظار یک پیشنهاد سنگین برای ستاره سابق اتلتیکو مادرید می‌باشد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پیشنهاد این باشگاه چینی برای این انتقال 50 میلیون یورو است و در صورت انجام این انتقال، این هافبک سالیانه 20 میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد. آردا توران پیش از این اعلام داشته که برای ورود به بارسلونا سخت تلاش کرده است و حال برای ترک این باشگاه به مقصد آسیا، اشتیاق چندانی ندارد. اما با توجه به اشتیاق غول‌های کاتالان به تمدید قرارداد با لئو مسی، به نظر می‌رسد این پیشنهاد بهتر از آن است که بتوان آن را رد کرد - وپذیرفتنش، به نفع هر دو طرف معامله خواهد بود!

سوپر لیگ چین پیش از این امثال هالک، الکس تکسیرا، و اخیرا اسکار و کارلوس توز را از اروپا جذب کرده است. این لیگ قصد دارد با جذب چنین بازیکنانی کیفیت رقابت‌های خود را بهبود ببخشد.


توران در این فصل، 13 بار بارسلونا را در لالیگا همراهی کرده، سه گل به ثمر رسانده و سه پاس گل ارسال کرده است. او همچنین چهار بار در چهار بازی لیگ قهرمانان گلزنی کرده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
poyafatehi
پاسخ به: گوانژو اورگراند، به دنبال آردا توران!
خوبه .. بدن بره. به جاش کوتینیو رو بگیرن. البته اگر کوتینیو هم نرفت لیگ چین.


دوشنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۵ (۲۲:۵۴)
 
toraj
پاسخ به: گوانژو اورگراند، به دنبال آردا توران!
5 تا هم بزارین روش با 55 تا بدین بره، خدا خیر بده. عوضش کوتینیورو بیارین. فقط آلکاسرو هم یه جوری ردش کنین بره خواهشا. هر موقع آلکاسرو میبینم ناخودآگاه یاد پدرو و بویان کرکیچ میوفتم که واقعا مفت از دستشون دادیم. پدرویی که تو چلسی داره آقایی میکنه.


دوشنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۵ (۲۲:۳۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: گوانژو اورگراند، به دنبال آردا توران!
پیشنهاد خوبیه. بدیم بره.


دوشنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۵ (۲۱:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۰ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!