به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه: برآیند عملکرد تیم در نیم فصل اول لالیگا، مثبت بوده استمصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ دوشنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۵ (۱۸:۲۰) (۴۳۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسلونا پس از پیروزی 4-0 مقابل ایبار، از عملکرد تیمش در نیمه راه رقابت‌های لیگ اظهار خشنودی کرد. در اینجا مهم‌ترین بخش‌های صحبت‌های او را در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی دیشب خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا موفق شد نیم فصل اول رقابت‌های لالیگا با پیروزی 4-0 مقابل ایبار در ورزشگاه ایپورا به پایان برساند و حال به نظر می‌رسد که لوئیز انریکه، سرمربی تیم، از نمایش تیم تا به اینجای فصل راضی است. او پس از پیروزی تیمش به صحبت با رسانه‌ها پرداخت. در ادامه نقل قول‌هایی از این مصاحبه را خواهید خواند.

مرد آستوریایی گفت: «در کل تعادل تیم در نیم فصل اول رقابت‌ها مثبت بوده و ما در موقعیتی قرار داریم که میتوانیم برای عناوین بجنگیم».

«ما از خطرات بازی با ایبار آگاه بودیم و در آغاز، به دلیل که آنها به قصد گلزنی به ما حمله می‌کردند، کار دشواری داشتیم. اما ما به خوبی دفاع کردیم و وقتی از پس این فشار برآمدیم، توانستیم از پرسینگ بالای آنها به نغع خود استفاده کنیم».


«خبر بد، مصدومیت بوسکتس بود، اما این به نظر جدی نمی‌رسد. او فردا آزمایش‌های بیشتری را انجام خواهد داد».

«ما برای ایجاد رقابت، به بازیکنانی که در آینده حضورشان حائز اهمیت خواهد بود، زمان بازی دادیم و به بازیکنانی که بازی‌های زیادی را در میدان حاضر بوده‌اند، استراحت دادیم».

«ما این ورزشگاه را با کسب نتیجه‌ای عالی ترک می‌کنیم. نیمه اول و دوم را بخوبی به پایان رساندیم».

«من از راکیتیچ در پست هافبک دفاعی راضی هستم. او بسیار خوب بود، همان طور که آردا و دنیس خوب بودند. این بخشی از زمین است که ما بیشترین انتخاب را داریم و هرکس ویژگی‌های خوبی را به تیم می‌افزاید».

«تعادل تیم در نیم فصل اول مثبت بود. این عملکرد همیشه میتواند بهبود یابد، اما در حال حاضر ما در موقعیتی هستیم که می‌توانیم برای تمام عناوین بجنگیم».

«در اغلب ترکیب‌ها عادت به دیدن دو بازیکن راست پا در پست مدافع مرکزی داشتیم، اما ما امروز با دو مدافع مرکزی چپ پا بازی کردیم. اومتیتی چندین بار به عنوان مدافع مرکزی راست بازی کرده بود، او این پست را به خوبی کنترل کرد».

«من انتخاب‌های زیادی برای جایگزین کردن بوسکتس دارم: سرخی روبرتو، راکیتیچ، آندره گومز، ماسکرانو و ...».

«من در این بازی یک ایبار را قدرتمند دیدم و آنها لیاقت جایگاه کنونی خود در جدول را دارند
».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۴ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!