به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی: بارسلونا vs رئال سوسیدادپیش بازی
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ پنج‌شنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۵ (۲۱:۰۷) (۴۲۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


کاتالان‌ها با داشتن برتری 1-0 از بازی رفت، قصد دارند تا با گذشتن از صد حریف باسکی خود، برای هفتمین فصل متوالی به سوی نیمه نهایی کوپا دل ری قدم بردارند. در اینجا هرآنچه لازم است درباره این دیدار بدانید را خواهید یافت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

فتح آنوئتای نفرین شده در هفته گذشته، فقط پیروزی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نبود، بلکه همراه یک گل خارج از خانه تعیین کننده به همراه داشت که به تیم، قدرت مضاعفی برای دیدار پیش رو می‌دهد. بارسلونا امشب با فرمی عالی که به آنها اعتماد به نفس بسیار بالایی داده است، در دیدار برگشت به نیوکمپ باز می‌گردند و رسیدن به نیمه نهایی کوپا دل ری برای هفتمین بار متوالی، همانند توپ تنیسی است که در هوا منتظر ضربه‌ای محکم و تعیین کننده است تا امتیاز مسابقه را به ارمغان بیاورد.

اما این حرف به معنای این نیست که ماشین آبی و اناری‌ها قرار است از این توپ چشم بردارد. اگرچه دیدار رفت، به ده فصل مسابقه بدون برد در سن سباستین پایان داد، اما برتری بارسا حداقل نتیجه ممکن است و بنابراین منطقی است که فرض را بر این بگیریم که بازیکنان حریف قادر به انجام هر کاری هستند، اما تسلیم شدن تا پیش از صدای سوت پایان داور، به تیم در دیداری که انتظار می‌رود در عصر سرد و مرطوب مدیترانه‌ای برگزار شود، ضربه خواهد زد.

اخبار دو تیم

تیم بارسلونا چهارشنبه صبح در آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار کاتالان - باسک در نیوکمپ حاضر شد. در حالی که انتظار می‌رفت سرمربی لیست تیم را صبح پنج شنبه اعلام کند، نام دو تن از هافبک‌های اصلی تیم از قبل از این لیست حذف شده بود: آندرس اینیستا (مصدومیت عضله دو سر پای چپ) و سرخیو بوسکتس (مصدومیت مچ پای راست) که در حال بازیابی از مصدومیت‌های جزئی خود هستند. رئال سوسیداد نام 18 مرد تیم خود را صبح چهارشنبه اعلام کرد. در میان غایبین آنها، نام جوسبا زالدوئا مدافع راست و دیوید کونکا مهاجم دیده می‌شود.

نظرات سرمربیان

نقطه نظرات لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا را می‌توانید در اینجا بخوانید.

اوزه بیو، سرمربی رئال سوسیداد، اما امید خود را حفظ کرده است. او در کنفرانس مطبوعاتی چهارشنبه خود گفت که «مطمئن» است که سوسیداد توانایی پایان دادن به سلطنت دو ساله قهرمان این رقابت‌ها را دارد. او افزود: «ما شانس‌های خود را داریم. ما با انگیزه حضور در نیمه نهایی پا به مسابقه می‌گذاریم و قانع شده‌ایم که می‌توانیم در نیوکمپ برنده بازی باشیم».

وضعیت دو تیم

چیز‌های کمی از بازی رفت دو تیم تغییر کرده‌اند، در حالی که هردو تیم بازی‌های خود در لالیگا را در آخر هفته با پیروزی پشت سرگذاشتند. درحقیقت، بارسا در یکشنبه شب - تنها 72 ساعت پس از پیروزی در آنوئتا - دوباره به منطقه باسک بازگشت. جایی که آنها ایبار را با نتیجه 4-0 در خانه بدرقه کردند که مسی، سوارز و نیمار – مثلث هجومی تیم - هرسه موفق به گلزنی شدند. در سمت مقابل هم رئال سوسیداد موفق به ریختن سه امتیاز دیگر در لالیگا به اندوخته خود شد، آنها با نتیجه 1-0 سلتاویگو را در روز یکشنبه پشت سر گذاشتند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی: بارسلونا vs رئال سوسیداد
نقل قول
toraj نوشته:

پیش به سوی درهم کوبیدن سوسیداد با جادوی MSN. سایت پنالدوی 3 هم طبق معمول از حذف رئال شوکه شده و بازی امشبو کلا ندیده گرفته و تیترهاش کلا درباره رئاله!!! مثلا تیتر زده "9 بازی خانگی بدون شکست رئال در لالیگا مقابل سوسیداد" خخخخ یکی نیست به اینا بگه داداچ واقعا دارین اشتباه میزنینا امروز بازی بارسا و سوسیداده نه رئال!!!!!!




پنج‌شنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۵ (۲۲:۱۹)
 
toraj
پاسخ به: پیش بازی: بارسلونا vs رئال سوسیداد
پیش به سوی درهم کوبیدن سوسیداد با جادوی MSN. سایت پنالدوی 3 هم طبق معمول از حذف رئال شوکه شده و بازی امشبو کلا ندیده گرفته و تیترهاش کلا درباره رئاله!!! مثلا تیتر زده "9 بازی خانگی بدون شکست رئال در لالیگا مقابل سوسیداد" خخخخ یکی نیست به اینا بگه داداچ واقعا دارین اشتباه میزنینا امروز بازی بارسا و سوسیداده نه رئال!!!!!!


پنج‌شنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۵ (۲۱:۱۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی: بارسلونا vs رئال سوسیداد
به امید یه پیروزی خوب و بی دردسر


پنج‌شنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۵ (۲۱:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۰ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!