به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه: بتیس تغییرات زیادی کرده استمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۵ (۲۱:۴۵) (۶۴۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از ظهر فردا، ساعت 14:30 (به وقت ایران)، آبی و اناری‌ها در چارچوب رقابت‌های لالیگا، به مصاف رئال بتیس خواهند رفت. لحظاتی پیش از سفر به سرزمین آندلسی‌ها، سرمربی تیم اصلی بارسلونا، لوئیز انریکه در اتاق کنفرانس مطبوعاتی کمپ سیوتات اسپورتیوا، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت. در این خبر نقطه نظرات او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

«بتیس از آنچه در ابتدای فصل با آن مواجه شدیم، تغییرات بسیاری کرده و یکی از این تغییرات، تعویض سرمربی آنهاست. اگر چه گاس پویت در مقابل ما، از 5 مدافع استفاده کرد اما این پلن معمول بازی‌های او نبود، در حالی که ویکتور سانچز از این ترکیب، طی چند بازی اخیر خود بهره برده است. بتیس در خاته، سعی می‌کند برای ما مشکلاتی ایجاد کند، آنها در بازی‌های خانگی، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند».

«آنچه برای من مهم است، بازی در ویامارین و کسب 3 امتیاز برای تحت شعاع قراردادن تیم‌هایی که بالاتر از ما قرار دارند، است».

قرعه کشی جام حذفی

«در این مرحله از رقابت‌ها، ما اکثراً با قرعه‌های سختی مواجه می‌شویم، و این بار با یکی از سخت‌ترین آنها، یعنی اتلتیکو مادرید. تقابل دشواری است، اما در صورت برنده شدن، پاداش آن، یعنی صعود به فینال جام حذفی را دریافت خواهیم کرد. برای هر دوی ما، یک چالش رقابتی و مسابقه‌ای بزرگ خواهد بود. تیم‌هایی در نیمه نهایی هستند، که سزاوار آن بودند و حال صعود به فینال، برای هر یک از ما کار سختی است. این رقابتی است که همه ما آن را جذاب خواهیم کرد».

مصدومان

«من گزینه‌های زیادی برای جایگزینی بوسکتس دارم و ماسکرانو یکی از آنهاست. اما من هرگز دوست ندارم تاکتیک‌های خود را فاش کنم».

فرمی فوق‌العاده

«ما با حفظ فرم خوب خود، به دنبال کسب نتایجی با روند مثبت هستیم تا بتوانیم فاصله خود با صدر جدول را جبران کنیم. اکنون همه ما باید سعی کنیم روز به روز بهتر شویم و به جمع آوری امتیازات ادامه دهیم. اما هنوز راه زیادی در پیش داریم و باید از بازی‌ها، هر آنچه که می‌توانیم را بدست آوریم».

«روحیه تیم مثل همیشه است. با این حال باید وضعیت خود را کنترل کنیم. هواداران همواره ایمان خود را به ما اثبات کرده‌اند، حتی زمان‌هایی که نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: بتیس تغییرات زیادی کرده است
دید فوق العاده دقیق و موشکافانه لوچو واقعا فوق العاده س.


یکشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ (۹:۱۹)
 
toraj
پاسخ به: لوئیز انریکه: بتیس تغییرات زیادی کرده است
بهترین تیم دنیارو عشقه. پیش به سوی بردی دیگر و نزدیک شدن به 3گانه ای دیگر. بی صبرانه منتظر جادویی دیگر از نابغه تاریخ فوتبال هستیم.


یکشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ (۰:۰۱)
 
abouzarlionel
پاسخ به: لوئیز انریکه: بتیس تغییرات زیادی کرده است
نقل قول
هواداران همواره ایمان خود را به ما اثبات کرده اند، حتی زمان هایی که نتایج خوبی کسب نکرده ایم».

ما همیشه پشت تیم هستیم
به امید پیروزی در بازی فردا
زنده باد بارسا


شنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۵ (۲۲:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۲۶ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۲۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!