به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ رئال بتیس vs بارسلوناپیش بازی
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ یکشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ (۹:۱۲) (۴۲۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


پس از اطمینان یافتن از صعود به نیمه نهایی کوپا دل ری، تمام توجهات اکنون به سمت لالیگاست؛ جایی که سه امتیاز موجود در سویل، فشار قابل توجهی را روی دوش رقیبان اصلی کاتالان‌ها در بردن عنوان قهرمانی خواهد گذاشت. در اینجا هر آنچه لازم است در مورد این دیدار بدانید را خواهید یافت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پس از مطمئن شدن تیم از صعود به نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا در روز پنج شنبه، تقویم زمانبندی بدون توقف ماه ژانویه امروز - یکشنبه – برای بارسلونا ادامه می‌یابد. این دیدار از ساعت 14:30 – به وقت ایران – در خانه رئال بتیس آغاز خواهد شد. جایی که سه امتیاز آن می‌تواند کاتالان‌ها را حداقل برای ساعاتی به صدر جدول لالیگا برگرداند.

اخبار دو تیم

با غیبت آندرس اینیستا، سرخیو بوسکتس و رافینیا که همگی به دلیل مصدومیت غایب هستند، جوردی ماسیپ تنها بازیکن در دسترس تیم است که برای این مسابقه سفر نکرده است. مارک آندره ترشتگن پس از استراحت در بازی میانه هفته در جام حذفی مقابل رئال سوسیداد، دوباره به لیست تیم بازگشته است.

لیست کامل تیم عبارت است از: تراشتگن، سیلسن، پیکه، راکیتیچ، دنیس سوارز، آردا توران، لوئیز سوارز، مسی، نیمار، ماسکرانو، پاکو آلکاسر، جوردی آلبا، دینیه، سرجی روبرتو، آندره گومز، الکس ویدال، اومتیتی و متئو.


بتیس نام دو خرید زمستانی خود، روبن پاردو و آلین توسکا را در لیست تیمش قرار داده و همچنین دوباره مندی را پس از بازگشتش از جام ملت‌های آفریقا که با حذف الجزایر همراه بود، در اختیار دارد. اما غایبان مهمی چون سانابریا، خواکین، فلیپ و براساناک، این دیدار را به علت مصدومیت از دست دادند.

نقطه نظرات مربیان

سخنان لوئیز انریکه، سرمربی بارسلونا، را می‌توانید در اینجا بخوانید.

سرمربی رئال بتیس، ویکتور سانچز، خودش را برای چالش پیش رو آماده کرده و موافق این قضیه است که دفاع تیمش می‌تواند عامل تعیین کننده‌ای باشد. او گفت: «آنها همیشه پیروز نمی‌شوند» و تاکید کرد: «حتی مسی. من امیدوارم که ما به حدی در عقب زمین خوب باشیم که بتوانیم آنها را از موثر بودن در جلوی زمین و در خط حمله خود بازداریم. بیایید امیدوار باشیم که این بارسلونا ایست که تعادل تیمی خود را از دست داده است».

وضعیت دو تیم

بارسا در حال لذت بردن از پیروزی‌های متوالی ایست که آنها پس از افت خود پس از کریسمس، به آن نیاز داشتند. اکنون پنج پیروزی متوالی در تمام رقابت‌ها برای بارسا به وقوع پیوسته که سه تای آنها در لیگ بوده است. در اواخر امروز، سویای رده دومی در اسپانیول مهمان این تیم است و رئال مادرید از رئال سوسیداد میزبانی می‌کند.

فرم بتیس در این اواخر تاحدی غیرقابل پیش بینی بوده است. اما آنها به حد کافی امتیاز جمع کرده‌اند که در میانه جدول در امنیت باشند. هیچ تیمی پس از اسپانیول در ماه اکتبر نتوانسته در بنیتو ویامارین پیروز شود؛ و البته هیچ تیمی، در دوره‌ای که سانچز مربیگری آنها را عهده دار بوده است!

تاریخچه

بارسا هفت دیدار آخر خود با بتیس را با پیروزی پشت سرگذاشته، که شامل برد 6-2 در بازی افتتاحیه فصل می‌شود. لوئیز سوارز سه تا از گل‌های این بازی را به ثمر رساند.

آبی و اناری‌ها یک بازی جام حذفی در سال 2011 را در ویامارین واگذار کردند، اما این نتیجه اهمیت خاصی نداشت، چرا که بارسا با نتیجه 5-0 از دیدار رفت پا به آن مسابقه گذاشته بود. در لیگ، ما باید تا سال 2008 عقب برویم تا به آخرین شکست بارسا در ورزشگاه سبز و سفید پوشان سویلی برسیم.

پخش زنده بازی

این بازی ساعت 14:30 امروز، به طور زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ رئال بتیس vs بارسلونا
امیدوارم این بازی تعدادی از بازیکنای اصلی و ترجیحا مسی استراحت کنن!


یکشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ (۹:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۶ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!