به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اتلتیکو مادرید ۱ - بارسلونا ۲؛ به روایت ارقامآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ (۰:۰۳) (۸۰۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


زدن حتی یک گل در بازی رفت (خارج از خانه) رقابت‌های حذفی، همواره یک نتیجه مثبت بوده است؛ حال بارسا همین کار را نه تنها یک بار، بلکه دو بار آن هم مقابل تیمی چون اتلتیکو مادرید انجام داده است. در این خبر نکات مهم مصاف چهارشنبه شب را مرور خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لازم است بدانید در طول تاریخ جام حذفی اسپانیا، بارسا تنها یک بار بعد از کسب پیروزی 2-1 در بازی رفت، از صعود به مرحله بعد باز مانده است. برای مثال، در فصل گذشته که کاتالان‌ها در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها، باید از سد اتلتیک بیلبائو می‌گذشتند، در بازی رفت به بردی با نتیجه مشابه دست یافتند و در نیوکمپ نیز 3 بر 1 به پیروزی رسیدند. یا شکست 2-1 رئال مادرید در فصل 2011/12 در برنابئو، که تساوی 2-2 در نیوکمپ را به دنبال داشت.

اتلتیکو مادرید اما ششمین شکست 2-1 خود در این مرحله از رقابت‌ها، با شرایط مشابه - بازی رفت در خانه - را تجربه کرد و این بیانگر نامطلوب بودن عملکرد آنهاست. اما مهم‌تر از این‌ها، اتفاقات مهم تری نیز در مصاف کالدرون رخ داد که در ادامه یک به یک آنها را تحلیل خواهیم کرد.

با گل فوق‌العاده‌ای که لئو مسی توسط پای چپ خود وارد دروازه مادریدی‌ها کرد، حال رکورد 12 گل زده در کالدرون را تسخیر کرده است. تنها رکورد برابر با رکورد به ثبت رسیده در برنابئو.

اتلتیکو مادرید در این فصل از رقابت‌ها، در 15 دقیقه ابتدایی 32 بازی پیاپی حتی یک گل هم دریافت نکرده بود اما لوئیز سوارز با گلزنی خود، این روند مثبت را شکست.

بی تردید انجام بازی‌های خارج از خانه مقابل اتلتیکو مادرید یکی از دشوار‌ترین کارهای جهان فوتبال است، اما لوئیز انریکه در دوران مربیگری خود در بارسلونا ثابت کرده که در این کار تبحر خاصی دارد: پیروزی در لالیگای 2014/15، کوپا دل ری 2014/15، لیگای 2015/16 و کوپای 2016/17 .

مسی تاکنون 26 گل و لوئیز سوارز 7 گل وارد دروازه اتلتیکو مادرید کرده‌اند.

مسی در این بازی، با 6 توپ ربایی، بعد از جوردی آلبا (11) و ساموئل اومتیتی (9) در رتبه سوم برترین‌های این عرصه جای گرفت.

این اولین باری بود که لوئیز سوارز در کالدرون گلزنی می‌کرد. هر 4 گل قبلی او مقابل اتلتیکو، در نیوکمپ به ثمر رسیده بود.

ستاره آرژانتینی آبی و اناری‌ها، در این بازی 30 امین گل خود در فصل 2016/17 رقابت‌ها را به ثمر رساند (15 گل در لالیگا، 10 گل در لیگ قهرمانان، 4 در کوپا دل ری و یکی در سوپر جام). برترین گلزنان ارتش انریکه در جام حذفی را نیز همین بازیکن و آردا توران مشترکا در اختیار دارند.

بارسلونا تاکنون 71 بار در بازی‌های رفت خارج از خانه رقابت‌های کوپا دل ری پیروز شده و 70 بار به مرحله بعد صعود کرده است.

نیمار جونیور در این بازی سومین کارت زرد خود - در این رقابت‌ها - را دریافت کرد و این بدان معناست که از حضور در بازی برگشت محروم خواهد شد. گابی نیز به همین دلیل در مصاف نیوکمپ در اختیار اتلتیکو مادرید نخواهد بود. همچنین سه تن از بازیکنان بارسا (اومتیتی، مسی و آلبا) تاکنون 2 کارت زرد از داوران جام حذفی امسال دریافت کرده‌اند و در صورت دریافت سومین آنها در بازی برگشت، از حضور در فینال این مسابقات محروم خواهند شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
صدیقی
پاسخ به: اتلتیکو مادرید ۱ - بارسلونا ۲؛ به روایت ارقام
اینم استارت رفتن به اوج هستش که بازی کنان با تلاش خود میتوانند تیم اول مادرید را فتح کند


دوشنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ (۱۰:۴۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اتلتیکو مادرید ۱ - بارسلونا ۲؛ به روایت ارقام
این تیم فوق العاده تازه هنوز به اوج خودش نرسیده و کالدرون رو فتح می کنه!


جمعه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ (۱۰:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۲ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!