به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: کسب پیروزی در این بازی و در تمام فصل، حاصل تلاش تمام تیم استمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ (۲۲:۵۰) (۵۷۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


لوییز انریکه پس از پیروزی مقابل بیلبائو در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: «استفاده از چرخش در ترکیب برای جنگیدن در تمام رقابت‌ها الزامی است». متن کامل مصاحبه را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا با گل‌های پاکو آلکاسر، مسی و ویدال موفق به کسب پیروزی 3-0 خانگی مقابل بیلبائو شد. بارسا با این سه گل به رکورد صد گل در تمامی رقابت‌های این فصل رسید، و انریکه در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت که کسب پیروزی در این دیدار و در تمام فصل، به همه بازیکنان تیم بستگی دارد. او که در این بازی هم چندین تغییر را در ترکیب اولیه تیم اعمال کرد، گفت: «برای این‌که قادر باشیم در تمامی رقابت‌ها برای جام بجنگیم، به همه بازیکنان تیم نیاز داریم».

«چرخش در ترکیب؟ برای این‌که قادر باشیم در تمامی رقابت‌ها برای جام بجنگیم، به همه بازیکنان تیم نیاز داریم. بازیکنانی که کمتر فرصت بازی یافته بودند و در این بازی فرصت یافتند، بسیار سطح بالایی داشتند و ما قادر بودیم که برخی بازیکنان برای بازی‌های آینده استراحت بدهیم. هم‌چنین کسب این سه امتیاز، شگفت‌انگیز بود».

با وجود قاطع بودن نتیجه، انریکه اذعان داشت که تیمش بازی سختی را پشت سر گذاشت: «فارغ از هر نتیجه نهایی، هیچ‌ بازی آسانی در مقابل اتلتیک بیلبائو وجود ندارد. چه در سن مامس و چه در نیوکمپ، آن‌ها وقتی توپ را در اختیار دارند ما را به زحمت می‌اندازند. آن‌ها تیم سرسختی هستند».

«ما موقعیت‌های کافی برای کسب پیروزی ایجاد کردیم، اگرچه با توجه به زحمتی که از سوی بیلبائو برای ما ایجاد شد، شاید نتیجه کمی اغراق‌آمیز باشد. اما تیم ما با وجود فشار حریف، بسیار خوب عمل کرد و شخصیت پیروزی داشت».

سرمربی بارسا هم‌چنین از این‌که آلکاسر بالاخره توانست در لالیگا برای تیم گلزنی کند، اظهار خوشحالی کرد: «من برای آلکاسر بسیار خوشحالم. او همواره در پی بهتر شدن است. او گل خوبی به ثمر رساند، تمام‌کنندگی بی‌نقصی بود و در آینده برای او و تیم، بسیار مفید خواهد بود».

انریکه در پایان گفت که تعویض پیکه بیشتر محض احتیاط بوده تا مشکلی جدی: «به نظر آمد که پیکه کمی دچار کشیدگی عضله شده است و ما هم ریسک نکردیم». او در مورد رافینیا گفت: «رافینیا به طرز بدی آسیب دید. امیدوارم هر دو بتوانند در تمرین بعدی تیم شرکت کنند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: کسب پیروزی در این بازی و در تمام فصل، حاصل تلاش تمام تیم است
واقعا سیستم چرخشی لوچو عالیه. تازه در نظر بگیرید بازیکنای جدیدمون همه جوونن و هنوز زمان می خوان برای بهتر شدن و وفق پیدا کردن با تیم. این تیم تازه سال دیگه می رسه به اوجش!


یکشنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ (۹:۰۶)
 
sadrasdr
پاسخ به: انریکه: کسب پیروزی در این بازی و در تمام فصل، حاصل تلاش تمام تیم است
من نمی دونم چرا هر بار این الکس ویدال گل می زنه همه می خندن رو نیمکت...!!!!!


شنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ (۲۳:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۰ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!