به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هر آنچه باید در مورد دپورتیوو لگانس بدانید!لالیگا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ (۱۶:۴۶) (۵۶۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از کسب پیروزی 5-1 در هفته‌های آغازین این فصل در بوتارک، حال آبی و اناری‌ها آماده پذیرایی از یکی دیگر از حریفان مادریدی خود هستند؛ تیمی که فرداشب، برای اولین بار پا به نیوکمپ خواهد گذاشت. در این خبر اطلاعات بیشتری از لگانس کسب خواهید کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

از کجا آمده اند؟

لگانس، شهری با 186000 نفر جمعیت و واقع در حومه جنوب غربی مادرید است که اغلب آن را به خاطر داشتن یکی از بزرگترین مراکز خرید اسپانیا می‌شناسند.

تاریخچه

لگانس در سال 1928 میلادی تاسیس شد و تا مدت‌ها در سطوح پایین لیگ اسپانیا بازی می‌کرد تا اینکه در سال 1993 برای اولین بار طعم صعود به لیگ دسته دو این کشور (سگوندا دیویژن بی) را چشید و تا سال 2004 در آن ماندگار شد. بعد از آن فصل، آنها نه تنها نتوانستند به لالیگا صعود کنند بلکه به لیگ دسته سه اسپانیا سقوط کردند اما درست یک دهه بعد مجدداً به لیگ دسته 2 راه یافتند و نهایتاً دو فصل بعد (فصل جاری) به لالیگا رسیدند.

لقب

به علت کشت فراوان سبزیجات در این شهر، باشگاه لگانس نیز به خیارکاران مشهور شد. جالب است بدانید آنها قول داده‌اند که در این فصل به هر تیمی که با آن بازی می‌کنند، یک سبد از محصولات معروف محلی خود اهدا کنند.

سرمربی

آسیر گاریتانو، کسی که در آکادمی اتلتیک بیلبائو پرورش یافت، با رساندن لگانس به لالیگا، اکنون بزرگترین افسانه این باشگاه شمرده می‌شود و خود نیز به همراه این تیم، برای اولین مربیگری در لیگ دسته یک اسپانیا را تجربه کرد.

در این فصل چگونه عمل کردند؟

لگانس اکنون با 18 امتیاز در رده 17‌ام جدول لالیگا مستقر می‌باشد و این یعنی تنها 2 امتیاز با جایگاه سقوط فاصله دارد. آنها همچنین با 15 گل زده، کمتر از تمام تیم‌های حاضر این فصل از رقابت‌های لالیگا، گلزنی کرده‌اند. در مقابل، زوج مسی-سوارز بارسا به تنهایی 35 گل به ثمر رسانده است. سزیمانوسکی و گوئررو هر کدام با 3 گل، برترین گلزنان تیم گاریتانو به شمار می‌روند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: هر آنچه باید درمورد دپورتیوو لگانس بدانید!
باید با چند برد خوب و مقتدرانه، با قدرت سراغ PSG بریم و نشون بدیم رئیس کیه!


یکشنبه، ۱ اسفند ۱۳۹۵ (۱۰:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۳ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!