به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

جرارد پیکه: مهم‌ترین چیز این است که دوباره خودمان شویم!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۵ (۱۶:۴۵) (۶۷۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


مدافع مرکزی کاتالان‌ها در آخرین مصاحبه خود پیرامون مسائل اخیر باشگاه خاطر نشان کرد که بارسا هنوز در هر سه رقابت لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان حاضر است و شکی ندارد که تیم می‌تواند تا لحظه آخر مقابل PSG رقابت کند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

جرارد پیکه طی مراسمی که هم‌تیمی سابقش، کارلوس پویول نیز در آن حضور داشت، در مورد دوره دشواری که بارسلونا در آن قرار دارد صحبت کرد. او گفت: «اکنون مهم‌ترین چیز این است که دوباره خودمان شویم. ما به دنبال راه حلی هستیم که همه چیز را عوض کنیم». این مدافع ادامه داد: «تیم می‌داند که ما بازیکنان در این روزها در بهترین فرم خود نیستیم اما آنچه که اهمیت دارد این است که ما توانستیم 3 امتیاز بازی با لگانس را کسب کنیم».

بازی یکشنبه از آنچه به نظر می‌رسید سخت‌تر بود، اما شماره 3 بارسلونا مطمئن است: «تمام کسانی که در این تیم حضور دارند، می‌توانند آنطور که تیم به آن نیاز دارد و آنها را به موفقیت‌های بسیاری می‌رساند، بازی کنند».

پیکه همچنین اذعان داشت: «ما هنوز در هر سه رقابت حضور داریم. علی رغم اینکه در لیگ قهرمانان در وضعیت دشواری به سر می‌بریم، اما تا آخرین لحظه خواهیم جنگید».

علاه بر این‌ها، مدافع کاتالانی نظر مثبتی در مورد سرمربی تیم، لوئیز انریکه داشت: «تیم در دوران مربیگری او، 8 جام از 10 جام ممکن را تصاحب کرد».


در رابطه با جایگاه بارسا در جدول لالیگا، او وعده داد که بازیکنان تیم اصلی، تا لحظه آخر مبارزه خواهند کرد و افزود: «ما به توانایی‌های خود برای انجام کارهای بهتر، اعتماد داریم. مهم‌تر از کسب پیروزی، پیشرفت در [سبک] بازی‌هایمان است؛ این هدفی است که ما و سرمربی روی رسیدن به آن، تمرکز کرده‌ایم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
hadimoghadam
پاسخ به: جرارد پیکه: مهم ترین چیز این است که دوباره خودمان شویم!



چهارشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۵ (۱:۱۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: جرارد پیکه: مهم ترین چیز این است که دوباره خودمان شویم!
درود به شرفت!


سه‌شنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۵ (۱۷:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۷ کاربر آنلاین است. (۳۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!