به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیروزی در کالدرون، از نگاه اعداد و ارقامآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ (۰:۰۷) (۷۷۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


پیروزی 2-1 خارج از خانه بارسا برابر اتلتیکو، یک پیام آشکار داشت: رقابت بر سر قهرمانی لالیگا بسیار جدی است! پیروزی در خانه یکی از مستحکمترین تیمهای فوتبال دنیا، چیزی است که باید به آن بالید، و مطابق معمول، در این خبر نگاهی می‌اندازیم به آمار و اطلاعات مهم این بازی.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

- رافینیا همچنان به روند خوب خود ادامه می‌دهد؛ این مرد برزیلی یکشنبه شب برای هفتمین بار در این فصل (بهترین رکورد او در طول دوران فوتبالی اش) گلزنی کرد و همچنین یازدهمین گل خود طی 72 بازی رسمی با پیراهن بارسا را به ثمر رساند. او در این فصل از رقابت‌های لالیگا مقابل تیم‌های لگانس، بیلبائو، دپورتیوو (2)، گرانادا و حال اتلتیکو مادرید گلزنی کرده است. هرکولس نیز یک بار در جام حذفی مغلوب گل او شد.

- حال لئو مسی با 20 گل زده در لیگ، رهبر بی‌چون و چرای فوتبال اسپانیا و اروپا به شمار می‌رود. این بدان معناست که او طی 9 فصل متوالی، حداقل بیست گل در کارنامه خود به ثبت رسانده است (از فصل 2008/09).

- لوئیز انریکه در مصاف با پایتخت نشینان، برای صدمین بار به عنوان سرمربی بارسلونا کنار زمین ایستاد. او همچنین در دوران بازیگری خود 207 بار با پیراهن بارسا به میدان رفت. جزئیات بیشتر این رکورد را می‌توانید در این خبر مشاهده نمایید.

- لئو مسی شب گذشته 400 امین بازی خود در لالیگا با پیراهن بارسا را به نمایش گذاشت و این بدان معناست که در طول تاریخ باشگاه و در بین بازیکنان خارجی تیم (غیر اسپانیایی)، او بیشترین برد لالیگایی را تجربه کرده است (277 برد).

- در این دیدار، جرارد پیکه با 62 پاس صحیح، برترین پاسور میدان شد و سرجیو بوسکتس نیز با هفت تکل موفق، در صدر قرار گرفت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
تمام پاسهای سالم جرارد پیکه در بازی برابر اتلتیکو

- با گلزنی در این بازی، حال مسی طی 34 بازی مقابل اتلتیکو مادرید، 27 گل به ثمر رسانده است و این یعنی اتلتیکو نیز درست به اندازه سویا، قربانی مورد علاقه مسی در امر گلزنی محسوب می‌شود.

- بارسا طی 14 دیدار اخیر لالیگایی خود مقابل اتلتیکو مادرید، 11 برد و 3 تساوی کسب کرده است.

- هر زمان که ساموئل اومتیتی از ابتدا برای بارسا به میدان رفته، نتیجه به سود کاتالان‌ها ختم شده است. از زمان ورود این مرد فرانسوی به نیوکمپ، این 13 امین باری بود که چنین اتفاقی رخ می‌داد.

- این دومین باری است که بارسا در فصل 2016/17، به 4 برد پیاپی در لیگ دست می‌یابد؛ آنها اکنون طی 4 بازی لالیگایی اخیر خود مقابل تیم‌های اتلتیک بیلبائو، آلاوز و اتلتیکو مادرید به پیروزی دست یافته‌اند، این در حالی است که پیشتر، چنین روند مثبتی را مقابل تیم‌های دپورتیوو، والنسیا بود، خرانادا و سویا به ثبت رسانده بودند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

- نیمار شبی کابوس وار را برای دفاع اتلتیکو رقم زد، و در بسیاری از دقایق، تنها راه متوقف کردن این ستاره برزیلی، نادیده گرفتن قوانین بود! این ضلع مثلث MSN در این دیدار، 8 بار با خطای بازیکنان اتلتیکو متوقف شد!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
hadimoghadam
پاسخ به: پیروزی در کالدرون، از نگاه اعداد و ارقام
به امید پایان بحران و لج ولج بازی در تیم .یه چیزم بگم در رابطه با همین لج بازی بازیکنان با مربیها :دیدیم که تیمی مثل لستر بازیکنانش چطور بامبول در آوردند و همه به زبان میگفتند که ما همه پشت رانیری هستیم و در عمل ثابت شد که در مدت چند روز با تعقیر مربی ازاین رو به اون رو شدند.خدا کنه که در بارسا این کار رو نکنند


سه‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ (۰:۳۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی در کالدرون، از نگاه اعداد و ارقام
به امید تداوم بازیهای خوب و آمار درخشان.


سه‌شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ (۰:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۵ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!