به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

راکیتیچ: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که فصل را با موفقیت به پایان برسانیممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ (۸:۵۳) (۷۰۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


هافبک کروات کاتالان‌ها، بعد از بازی مقابل اسپورتینگ، در مورد انتظار خود برای تمدید قرارداد با باشگاه و نیز تصمیم لوئیز انریکه برای ترک باشگاه، سخن گفت. در این خبر مصاحبه او و یکی دیگر از بازیکنان را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز انریکه بعد از این بازی به طور واضح اعلام کرد که در پایان فصل، قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد. پیرامون همین موضوع، یکی از گلزنان بازی دیشب، ایوان راکیتیچ گفت: «سرمربی پیش از رفتن به کنفرانس مطبوعاتی، تصمیم خود را با ما در میان گذاشته بود. او کسی بود که مرا به این باشگاه آورد و من برای این کار، از او سپاسگزارم». ملی‌پوش کروات ادامه داد: «تصمیم انریکه واضح است ما در رختکن آن را پذیرفتیم. ما می‌خواهیم فصل را موفقیت آمیز به پایان برسانیم و تا آنجا که می‌توانیم از آن لذت ببریم، برای محقق کردن آن، تمام تلاش خود را خواهیم کرد».



راکیتیچ در راستای تمدید قرارداد با بارسا و آینده‌اش در این باشگاه گفت: «من و باشگاه در این مورد اتفاق نظر و تصمیمات مشابهی داریم، طی چند روز آینده، در همین مورد با آنها ملاقات خواهم داشت».

این هافبک در پیروزی مقابل اسپورتینگ خیخون گفت: «با آن 6 گل، ما سزاوار این برد بودیم. ما باید به یک پیروزی دیگر دست یابیم و می‌خواهیم فصل را افسانه وار به اتمام برسانیم».

پاکو الکاسر

«بسیار خوشحالم، نه به خاطر گلی که به ثمر رساندم، بلکه به خاطر بردی که کسب کردیم. برای من تیم همواره در اولویت قرار دارد. بهترین چیز در مورد تیم، این است که ما امشب، کیفیت، هیجان، و شجاعت را در بازی خود دیدیم».

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: راکیتیچ: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که فصل را با موفقیت به پایان برسانیم
راکی بازم بهتر از گومزه اون گومز رو بفروشن و آردا
راکی ضعیف هست ولی از اون دو تا بهتره


جمعه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ (۲:۳۱)
 
9VECTOR9
پاسخ به: راکیتیچ: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که فصل را با موفقیت به پ...
نقل قول

راکیتیچ در راستای تمدید قرارداد با بارسا و آینده اش در این باشگاه گفت: «من و باشگاه در این مورد اتفاق نظر و تصمیمات مشابهی داریم، طی چند روز آینده، در همین مورد با آنها ملاقات خواهم داشت».


این بی مصرف نباید تو باشگاه بمونه... حتما باید فصل بعد مدیرای احمق باشگاه یه هافبک خلاق ، بازیساز ، محوری سبک ژاوی مثل ورراتی جذب کنن و گرنه وضع خط هافبک با موندن امثال راکیتیچ و جذب نکردن هافبک ، حتی بحرانی تر از الان میشه...


پنج‌شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ (۱۲:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۰ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!