به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارتومئو: سرمربی فوق‌العاده‌ای در این سه فصل داشتیممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ (۱۱:۲۸) (۷۷۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شب گذشته، لحظاتی پس از مصاحبه رسمی لوئیز انریکه پیرامون ترک بارسلونا، جوزپ ماریا بارتومئو، مدیر عامل باشگاه، نظرات خود در مورد این سرمربی فوق‌العاده را با بارسا TV در میان گذاشت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارتومئو گفت: «لوئیز انریکه یکی از فوق‌العاده‌ترین سرمربیان تاریخ بارسلونا است. سال آینده او در اینجا نخواهد بود اما همه ما از کارهایی که او تاکنون [برای باشگاه] انجام داده است و تا انتهای فصل انجام خواهد داد، راضی هستیم». او همچنان اعلام کرد: «باشگاه همچنان از او حمایت خواهد کرد، همانطور که تاکنون این کار را انجام داده است، لذا این فصل می‌تواند به بهترین شکل ممکن به پایان برسد، امیدوارم تیم همچنان به مسیر پیروزی‌های خود ادامه دهد».

بارتومئو همچنین در مورد چگونگی اعلام شدن این خبر شگفت آور، توضیح داد: «انریکه در تابستان به ما گفت که ممکن است این آخرین فصل همکاری او با ما باشد، چند روز پیش به ما گفت که دیگر با ما ادامه نخواهد داد».

هنگامی که این تصمیم علنا اعلام شد، بارتومئو به هواداران گفت که باید روی رقابت‌های پیش رو تمرکز کنند: «لازم نیست بیش از این به این قضایا توجه کنیم و باید روی آینده متمرکز شویم. رقابت در لالیگا همچنان ادامه دارد، بازی مهم پاریس سن ژرمن و فینال کوپا نیز هنوز باقیست. کارهای زیادی برای انجام دادن داریم».

حال بارتومئو می‌داند که نام‌های زیادی به عنوان جایگزین لوئیز انریکه وجود خواهد داشت اما تاکید کرد که باشگاه "با آرامش" این روند را پیش می‌گیرد: «ما با صلاحدید‌های لازم این کار را انجام خواهیم داد و 1 جولای سرمربی جدید را اعلام خواهیم کرد».


«چیزی که اکنون اهمیت دارد، آماده شدن برای بازی‌های پیش روست. ما باید همچنان به حمایت خود ادامه دهیم چرا که می‌توانیم جام‌ها را تصاحب کنیم».

در نهایت بارتومئو اقرار کرد که بارسا تحت هدایت لوئیز انریکه: «8 جام از 10 جام ممکن را طی 3 فصل کسب کرد. او طی همین چند فصل، موفقیت‌های زیادی برای ما به ارمغان آورد و از باشگاه تصویر بزرگی ساخت. نباید این را فراموش کرد که هنوز 3 ماه پر شور و هیجان باقی مانده است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
akbarimatin17
پاسخ به: بارتومئو: سرمربی فوق العاده ای در این سه فصل داشتیم
خدا کنه فقط یکی مثل تاتا مارتینو رو نیارن.


پنج‌شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ (۱۲:۲۸)
 
omid-soz
پاسخ به: بارتومئو: سرمربی فوق العاده ای در این سه فصل داشتیم
منتظر یه بحران جدید باشید
منکه ازین انریکه راضی بودم شمارو نمیدونم و الانم از رفتنش ناراحتم،چون اگه همین انریکه بمونه و چنتا بازیک سطح بالا تو هافبک بخریم قشنگ تو چن فصل دیگه میتوتیم عملمرد خوبمونو حفظ کنیم
نگرانیم اینه که وضعمون بشه مث وضع زمان تاتا مارتینو


پنج‌شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ (۱۱:۵۹)
 
PIQUE3
پاسخ به: بارتومئو: سرمربی فوق العاده ای در این سه فصل داشتیم
خدا کنه دنبال یه جانشین حداقل هم سطح و همفکر انریکه باشن


پنج‌شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ (۱۱:۵۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۴ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!