به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسلونا vs سلتاویگوپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ (۱۸:۱۰) (۶۲۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


با گذشت تنها 3 روز از 6 تایی کردن اسپورتینگ خیخون در نیوکمپ، صدرنشینان جدید لالیگا ساعت 23:15 (به وقت ایران) مجدداً در همین ورزشگاه به مصاف با سلتاویگو خواهند رفت. رئال مادرید اما بازی هفته گذشته خود در لالیگا را با تساوی 3-3 مقابل لاس پالماس به سرانجام رساند و امشب، چند ساعت زودتر از بارسلونا به مصاف ایبار خواهد رفت. هر آنچه که از بازی امشب بارسا باید بدانید، در این خبر خواهید یافت!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

آردا که در مصاف چهارشنبه شب (اسپورتینگ خیخون) به صلاحدید انریکه حضور نداشت، در لیست امشب سرمربی حاضر است اما آندره گومز به علت بیماری قادر به بازی نیست. این هافبک پرتغالی به همین علت، تمرین روز گذشته (جمعه) تیم را نیز از دست داد. در واقع بازیکن شماره 21 بارسا به جمع مصدومان تیم یعنی جرمی متئو و الیکس ویدال پیوست. بازیکن فرانسوی مذکور در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید از ناحیه مچ پا مصدوم شد و ویدال هم با مصدومیتی 5 ماهه از همان ناحیه دست و پنجه نرم می‌کند. در ادامه لیست 18 نفره بارسا را مشاهده خواهید کرد:

تراشتگن، سیلسن، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنیس، آردا، اینیستا، سوارز، مسی، نیمار، رافینیا، ماسکرانو، آلکاسر، آلبا، دینیه، روبرتو و اومتیتی.


برای سلتا اما هافبک جناح حریف، پابلو هرناندز به علت گرفتگی عضلات و آندره فانتوس نیز به علت کارت قرمزی که در مصاف با اسپانیول دریافت کرد، بازی امشب را از دست خواهند داد.

نقطه نظرات مربیان

لوئیز انریکه، عصر جمعه بعد از اتمام تمرینات تیمش، مقابل رسانه‌ها حضور یافت و اعلام کرد: «احساس آرامش می‌کنم و تمرکزم روی اهدافی است که باید در انتهای فصل به آنها برسیم». او در مورد سلتاویگو، که در فصل 2013/14 هدایت آن را بر عهده داشت نیز گفت: «تقابل با تیمی که با پرسینگ شدید بازی و در سراسر زمین، یارگیری نفر به نفر می‌کند، کار دشواری است. آنها یکی از سخت‌ترین حریفان حاضر در لالیگا هستند».

همتای مرد آستوریایی، ادواردو بریتزو در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: «این یک بازی دشوار و سطح بالاست. از طرفی نیوکمپ ورزشگاه خارق العاده‌ای است. هدف ما کسب پیروزی در این بازی است که در مقطع زمانی مهمی از فصل برگزار می‌شود».

فرم تیم

بارسلونا 18 پیروزی متوالی در لیگ را در کارنامه دارد و طی 5 بازی اخیر خود، به طور متوسط 4 گل در هر بازی به ثمر رسانده است. اگر چه کاتالان‌ها کار سختی در لیگ قهرمانان مقابل PSG دارد اما لوئیز انریکه تسلیم شدن را جایز نمی‌داند.

تاریخچه

بارسا اگر چه در فصل گذشته با نتیجه 6-1 مقابل این تیم به پیروزی دست یافته است اما در بازی رفت این فصل لالیگا مقابل گالیسیایی‌ها، که در اوایل فصل در ورزشگاه بالایدوس برگزار شد، به شکست 4-3 محکوم شد.

در واقع سلتاویگو تنها تیمی است که توانسته ارتش آبی و اناری لوئیز انریکه را 3 بار شکست دهد، آنها تاکنون 8 گل وارد دروازه تراشتگن کرده‌اند. این دروازبان آلمانی بیش از هر تیمی، از سلتا گل دریافت کرده است.

باید توجه داشت که یاگو آسپاس، این بازیکن 29 ساله سلتاویگو، طی 2 بازی اخیر تیم خود مقابل کاتالان‌ها، 3 گل به ثمر رسانده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs سلتاویگو
قطعا بازی سختیه. امیدوارم یه برد ارزشمند بدست بیاریم.


شنبه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ (۱۸:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۸ کاربر آنلاین است. (۳۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!