به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه: یکی از بهترین بازی‌های این فصل خود را به نمایش گذاشتیممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ (۱۶:۵۶) (۶۷۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شب گذشته، ارتش مقتدر کاتالالونیا، با کسب پیروزی پرگل 5-0 مقابل سلتاویگو، یک بار دیگر تیتر اول رسانه‌های ورزشی شد. بعد از این بازی نیز، مطابق معمول، سرمربی تیم، لوئیز انریکه به مصاحبه با خبرنگاران پرداخت که در این خبر می‌توانید صحبت‌های او را مطالعه نمایید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

«این یکی از بهترین بازی‌های فصل جاری و بهترین بازی دو ماه گذشته تیم ما بود. همچنین این برد در بهترین زمان ممکن حاصل شد چرا که به روزهای پایانی فصل نزدیک می‌شویم».

«نمی توانستم انتظار نتیجه‌ای بهتر از این، در دو بازی پیش از رویارویی با PSG داشته باشم. نه تنها بخاطر تعداد [زیاد] گل‌ها، بلکه بخاطر چگونگی به ثمر رسیدن آنها. این بهترین عملکرد ما مقابل سلتاویگو بود، تیمی که همواره برای ما مشکل ساز بوده است».

«خیلی چیزها می‌تواند بازی را تحت تاثیر قرار دهد. در بازی امشب، پاسکاری‌های ما بسیار کارآمد بودند. هنگامی که مهاجمان با هافبک‌ها ترکیب می‌شوند، ما را قدرتمند‌تر می‌سازند و هافبک‌ها نیز می‌توانند گزینه‌های بیشتری برای حملات به ارمغان می‌آورند. بازیساز‌های کلیدی ما، بهترین موقعیت‌ها را تولید می‌کنند».

«سلتا برای تیم‌هایی مانند ما که دوست دارند فوتبال ترکیبی و مالکانه بازی کنند. مقابله با یارگیری آنها در دفاع هرگز آسان نبوده است».

«شکست مقابل PSG قابل جبران است و ما تا آخرین نفس خواهیم جنگید. می‌دانیم که هواداران از ما حمایت خواهند کرد و برای این ادعا دلایلی داریم. سعی می‌کنیم فضایی ایجاد کنیم که هواداران بتوانند بیش از پیش ما را یاری کنند».

«چالش فعلی ما این است که نشان دهیم، ما می‌توانیم بهتر از PSG باشیم. کار دشواری است اما من ایمان اجتناب ناپذیری دارم که می‌گوید می‌توانیم بازی فوق‌العاده‌ای ارائه کنیم و در رقابت ماندگار شویم».

«من همواره قدردانی هواداران را احساس کرده‌ام و از اولین روز ورودم به این باشگاه، مورد حمایت آنها بودم. من همواره سپاسگزار محبت‌های آنها هستم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: یکی از بهترین بازی های این فصل خود را به نمایش گذاشتیم
به امید خدا در برابر PSG همین قدر استوار و خوب و با روحیه باشیم. نتیجه چندان اهمیت نخواهد داشت.


یکشنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ (۱۸:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۵ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!