به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نیمار: مقابل PSG تمام تلاش خود را خواهیم کردمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ (۱۷:۵۹) (۷۸۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در شبی که نیمار، یکی از دیدنی‌ترین گل‌های چیپ خود را به ثمر رساند، کاتالان‌ها به پیروزی 5-0 دست یافتند. بعد از اتمام بازی چند تن از بازیکنان تیم نظرات خود را با خبرنگاران در میان گذاشتند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیمار، ستاره برزیلی تیم برتر میدان گفت: «من از کسب این برد و چگونگی بازی‌مان بسیار خوشحالم. چهارشنبه شب باید خیلی خوب بازی کنیم، ما مقابل PSG تمام تلاش خود را خواهیم کرد و خواهیم جنگید و پس از آن می‌بینیم چه رخ می‌دهد».

از دیدگاه نیمار این پیروزی نویدبخش اتفاقات خوبی برای چالش پیش رو در نیوکمپ (مصاف با PSG) است: «این واقعاً خوب است که روحیه و اعتماد به نفس ما در شرایط مناسبی قرار دارد. ما وارد زمین خواهیم شد تا فوتبال بازی کنیم و شاد باشیم. این فلسفه بارساست».

این مهاجم برزیلی در سطح فردی نیز از وضعیت خود احساس رضایت می‌کند: «من فکر می‌کنم در بهترین فصل خود در بارسا هستم. هم خودم و هم تیم [روز به روز] بهتر می‌شویم و این چیز مهمی است».

تصمیم لوئیز انریکه مبنی بر ترک بارسا، موجب شد تا این مهاجم نیز نسبت به آن واکنش نشان دهد: «بسیار غم انگیز است چرا که ما با او ارتباط عاطفی عمیقی برقرار کرده‌ایم. سه فصل را با او گذراندیم و ایمان محکمی به او داریم. برای او بهترین‌ها را در زندگی آرزو می‌کنم. او خود می‌داند چه چیزی برایش بهتر است و ما واقعاً برای کمک‌هایی که انریکه طی این چند سال به ما کرد تا بهتر شویم و به جام‌ها برسیم، خوشحالیم».


راکیتیچ

«ما همواره به سرمربی اعتماد و او را باور داشته‌ایم. تصمیمات او در مورد هیچ چیز متغیر نخواهد بود. شاید این تصمیم برایش آرامش بخش باشد».

«خواهیم دید که مقابل PSG چه رخ خواهد داد. از هواداران بسیار سپاسگزاریم و تنها چیزی که می‌توانیم بگوییم این است که از دقیقه اول تا آخر، تمام توان خود را [برای کسب پیروزی] خواهیم گذاشت. بیایید امیدوار باشیم معجزه‌ای رخ دهد».

ساموئل اومتیتی

«خوشحالم که توانستم اولین گل فصلم را به ثمر برسانم. تقابل با PSG متفاوت است اما ما درست مانند امشب بازی خواهیم کرد».

«همه ما به نظر و تصمیم لوئیز انریکه احترام می‌گذاریم. من ناراحتم اما باید به آن احترام گذاشت. واقعاً از لوچو سپاسگزارم زیرا اگر من این جا هستم، به لطف اوست».

سرجی روبرتو

«ما تا پای مرگ با لوئیز انریکه خواهیم بود، حتی اگر او ما را ترک کند. هنوز در هر سه رقابت حاضریم و باید تا پایان مبارزه کنیم. او تا پایان تلاش خود را خواهد کرد و ما نیز باید همین کار را بکنیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
tmagh
پاسخ به: نیمار: مقابل PSG تمام تلاش خود را خواهیم کرد
ما وارد زمین خواهیم شد که فوتبال بازی کنیم و شاد باشیم، این فلسفه بارساست
این دقیقا چیزیه که ما هم به عنوان هواداران بارسا از بازیکنان در بازی جلوی پاریس انتظار داریم. حالا اگر صعود کنیم که عالیست و اگر هم نتوانیم صعود کنیم مثل همه این سالها از بازی تیم خود لذت می بریم.


یکشنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ (۲۳:۱۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نیمار: مقابل PSG تمام تلاش خود را خواهیم کرد
بازیکنا که در دل ماجرا هستن، از جادوی انریکه آگاه تر از بقیه ن و منطقا ناراحت تر از بقیه از رفتنش. به خصوص که آینده معلوم نیست چه خواهد شد...

در برابر PSG هم جنگیدن با تمام توان، تمام چیزیه که هوادارا انتظار دارن!


یکشنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ (۲۱:۰۰)
 
9VECTOR9
پاسخ به: نیمار: مقابل PSG تمام تلاش خود را خواهیم کرد
هیچکس دوست نداره الان بارسا حذف شه اما بارسا داره چوب بازی فاجعه بار و بدون برنامه اش در پاریس رو می خوره!


یکشنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ (۱۹:۱۲)
 
toraj
پاسخ به: نیمار: مقابل PSG تمام تلاش خود را خواهیم کرد
به امید خدا من که برای جبران خیلی دلم روشنه. انشالله که یک بازی سراپا حمله انجام بدیم یا همون بارسایی بازی کنیم، حالا اگرم نتونستیم جبران کنیم فدای یه تارموی بازیکنان و کادر فنی. توکل بر خدا


یکشنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ (۱۸:۵۶)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: نیمار: مقابل PSG تمام تلاش خود را خواهیم کرد
نقل قول
من فکر می کنم در بهترین فصل خود در بارسا هستم


چه رویی داره یعنی


یکشنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ (۱۸:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۳ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!