به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا 5-0 سلتاویگو؛ به روایت اعداد و ارقامآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ (۲۳:۴۹) (۹۵۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از شکست 4-3 در بالایدوس در تاریخ 2 اکتبر 2016 تاکنون، کاتالان‌ها 14 برد و 5 تساوی در لالیگا کسب کردند. در ادامه به بررسی جزئیات مهم تری از پیروزی 5-0 شنبه شب بارسلونا در نیوکمپ خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آخرین شکست آبی و اناری‌ها در لالیگا به تقابل با سلتا در ماه اکتبر سال گذشته باز می‌گردد در حالی که شب گذشته، همین تیم را 5-0 مغلوب ساختند. در واقع شاگردان لوئیز انریکه بعد از آن خاطره تلخ از بالایدوس، نوار 19 بازی بدون شکست (در لالیگا) را به ثبت رسانده‌اند. این عملکرد موفقیت آمیز، بارسا را با یک امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید، صدرنشین لالیگا کرد، اگر چه پایتخت نشینان یک بازی به تعویق افتاده دارند.

- لئو مسی اولین آبی و اناری پوشی است که در این فصل از رقابت‌ها، طی 6 بازی متوالی لالیگایی، گلزنی کرده است. او طی این مدت 8 گل به ثمر رسانده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

- این ملی‌پوش آرژانتینی در مصاف با سلتا همچنین روی 4 گل تاثیر گذار بود؛ او علاوه بر 2 گلی به ثمر رساند، 2 پاس گل نیز ارسال کرد - گل چیپ نیمار و اومتیتی.

- سرانجام طلسم نیمار نیز شکسته شد و او مجدداً گلزنی‌های خود را آغاز کرد؛ این مرد برزیلی طی 7 تقابلی که تاکنون با سلتاویگو داشته، 6 گل به ثمر رسانده است. این یعنی، سلتا به جمع قربانیان مورد علاقه نیمار (رایووایکانو و ویارئال) پیوست.

- شماره 11 کاتالان‌ها، شب گذشته 18 دریبل انجام داد که در 11 تای آنها موفق بود. بهترین رکورد به ثبت رسیده در بین سایر بازیکنان حاضر در میدان.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

- ایوان راکیتیچ و سرجیو بوسکتس از مهره‌های تاثیرگذار در این پیروزی بودند. مرد کروات برای دومین بار، در دو بازی اخیر لالیگایی بارسا گلزنی کرد. در حالی که بوسکتس در این بازی، 12 بار توپ ربایی نمود.

- ساموئل اومتیتی تاکنون 30 بازی با پیراهن بارسا انجام داده و طی این مدت، یک گل نیز به ثمر رسانده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسلونا 5-0 سلتاویگو؛ به روایت اعداد و ارقام
به امید خدا همیشه همین قدر خوب خواهیم بود!


دوشنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ (۰:۴۱)
 
toraj
پاسخ به: بارسلونا 5-0 سلتاویگو؛ به روایت اعداد و ارقام
آخ!!! اگه آردا تو بازی با رئال اون خطای بی موردو انجام نمیداد، اگه بازی با آلاوز تو نیوکمپ 3 امتیازشو میگرفتیم، اگه داور پنالتی مونو برابر ویارئال میگرفت، اگه گل صحیح پیکه برابر مالاگا پذیرفته میشد، اگه داور تو بازی رئال- ویارئال پنالتی الکی و مضحک واسه رئال نمیگرفت، اگه تو بازی رئال- مالاگا گل آفساید راموس پذیرفته نمیشد و ... فکر کنم الان با بیش از 10 امتیاز اختلاف صدر جدول بودیم. ولی با تمام این تفاسیر بازم رئال زیرسایه بارساست. دمت گرم بارسا


دوشنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ (۰:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۷ کاربر آنلاین است. (۲۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!