به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سوارز: در فوتبال غیرممکن وجود نداردمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ (۲۰:۲۳) (۷۹۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


امروز (سه شنبه) لوئیز سوارز، نماینده بازیکنان بارسا در کنفرانس مطبوعاتی یوفا بود. او با وجود اعتراف به اینکه جبران شکست 4-0 مقابل PSG در لیگ قهرمانان اروپا کار دشواری است، اذعان داشت که هیچ چیز غیر ممکنی وجود ندارد و او، و هم‌تیمی‌هایش آماده ارائه بهترین عملکرد خود هستند. در ادامه مصاحبه کامل او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

«باید آنچه را که قادریم در بازی‌های نهایی انجام دهیم، به نمایش بگذاریم و با نگرشی مثبت، برای این بازی تلاش کنیم. و بدیهی است که به گلهای زیادی نیاز داریم و رسیدن به آنها، هدف اصلی ما در بازی فرداست.

«همه ما عضو یک تیم هستیم و به طور کلی، در بارسا همه می‌دانند که این چه چالش زیبایی است اینکه بخواهید نتیجه یک بازی را جبران و آن را به نفع خود تمام کنید.

همه بازیکنان می‌دانند که فردا چه خطری متوجه ماست. این یک شرایط دشوار است. در فوتبال غیر ممکن وجود ندارد و ما مطمئنیم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم. اگر تیمی وجود داشته باشد که بتواند [در چنین شرایطی] 4 گل یا بیشتر به ثمر برساند، آن تیم بارساست. ما با فلسفه و سبک بازی خود می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

ما باید تلاش کنیم با گلزنی خود، آنها را متوقف کنیم. آنها می‌دانند که ما می‌توانیم با توپ خود و استفاده مفید از فضاهایی که آنها خالی می‌کنند، تخریبشان کنیم.

زیباترین چیزی که در فوتبال وجود دارد این است که با شرکت در چالش‌های بیشتر، بالغ‌تر و کامل‌تر می‌شوید. این یک چالش دشوار است و رو به راه کردن اوضاع برای بارسا بسیار دشوار خواهد بود، اما به هیچ وجه غیر ممکن نیست.

این بسیار اطمینان بخش است که کسی مثل اینیستا پشت سر شما باشد. او یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال امروز است. برای هر بازیکنی خوب است که او در تیمش باشد.

اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، اعتماد به نفس ما، افزایش بسیاری خواهد یافت. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه را برگردانیم.

اگر با سیستم 3-4-3 بازی کنیم، فرصت بیشتری برای استفاده از فضاهایی که آنها ترک می‌کنند، خواهیم داشت.

من مطمئنم که هواداران فضای دیدنی و جذابی خواهند ساخت. حضور نزدیک به 100.000 نفر از ما در ورزشگاه و 11 نفر نیز در زمین، می‌تواند هر کاری را که ما می‌خواهیم انجامش دهیم، عملی کند
».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: سوارز: در فوتبال غیرممکن وجود ندارد
با توکل بر خدا و جادوهای MSN، فردا جشنی باشکوه در انتظار بارسایی هاست.


سه‌شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ (۲۱:۴۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: سوارز: در فوتبال غیرممکن وجود ندارد
امیدوارم همه بهترین بازیشون رو ارائه بدن، مخصوصا خود سوارز سر به هوا! فردا دیگه فرصت کمترین اشتباه و فرصت سوزی نیست!


سه‌شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ (۲۰:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۰ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!