به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سوارز: بارسا تا انتها خواهد جنگیدمصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ دوشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ (۱۵:۱۱) (۴۸۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


علی رغم شکست در ریازور، مرد اروگوئه‌ای گفت که «بارسا در رقابت برای فتح عنوان قهرمانی لالیگا ناامید نخواهد شد و پا پس نخواهد کشید». در اینجا مصاحبه او پس از باخت تلخ دیشب مقابل دپورتیوو لاکرونیا که صدر جدول را از بارسلونا گرفت، می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز سوارز، مهاجم بارسلونا، که تک گل بارسا را در جریان شکست 2-1 دیروز تیم در مقابل دپورتیوو لاکرونیا در استادیوم ریازور به ثمر رساند، پیام مشخصی پس از این دیدار داشت: «هنوز بازی‌های زیادی در لیگ باقی مانده است و ما تا انتها خواهیم جنگید». او ادامه داد: «بردن لالیگا آسان نخواهد بود، اما ما ناامید نخواهیم شد».

در حالی که بارسا در حال جنگیدن برای ماندن در صدر جدول بود، دپورتیوو برای بقا در لیگ تقلا می‌کرد و ناامیدی آنها در نمایش سرسختانه‌شان در روز یکشنبه نمایان بود. سوارز دراین باره گفت: «بازی در مقابل تیم‌هایی که در انتهای جدول هستند، دشوار است چون آنها در خانه قدرتمندتر بازی می‌کنند. ما دقایق ابتدایی نیمه اول را در اختیار آنها قرار دادیم. آنها اصلا به ما رحم نکردند و از موقعیت‌های گلزنی‌شان بهترین استفاده را بردند. اکنون وقت آن است که استراحت کنیم و ببینیم که در چه مواردی می‌توانیم پیشرفت کنیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: سوارز: بارسا تا انتها خواهد جنگید
واقعا باخت بدی در زمان بدی بود
ولی تا زمانی که به لحاظ ریاضی رئال قهرمان نشده، باید امیدوار باشیم و هنوز بازیهای زیادی مونده تا پایان فصل
البته اگه در این فی مابین از خودیها مثل سوارز(علی رغم تمام گلزنی های موثرش )در بعضی مواقع و ماسکرانو در اکثر موارد نخوریم
و جدیدا
از آندره گومز که امیدواریم بتونه کم کم خودشو پیدا کنه در تیم


چهارشنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ (۷:۰۳)
 
hadikarami
پاسخ به: سوارز: بارسا تا انتها خواهد جنگید
لالیگا کمی پیچیده شده ولی هنوز امید هست
رئال هفته بعد به بیلبائو ببازه امید دوباره زنده میشه


سه‌شنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ (۲:۱۸)
 
toraj
پاسخ به: سوارز: بارسا تا انتها خواهد جنگید
تیمهای قدرتمندی که رئال باید با اونا مصاف کنه: بیلبائو خارج از خانه، سلتاویگو خارج از خانه، مالاگا خارج از خانه، بارسلونا در خانه، اتلتیکومادرید در خانه، سویا در خانه، والنسیا در خانه. مطمئن باشین این تیم تا هفته 33 که با بارسا بازی داره امتیازهای زیادی رو از دست خواهد داد چون تو این فصل رئال در برابر همه تیمهای قدرتمند امتیاز از دست داده (البته به جز اتلتیکو مادرید) ولی از طرف دیگه بارسا در برابر اکثر تمیهای قدرتمند امتیاز کامل رو گرفته. با توکل بر خدا و کمی دقت کادر فنی و سخت کوشی بازیکنا حتی میتونیم به سه گانه این فصل برسیم.


سه‌شنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ (۱:۳۵)
 
hadimoghadam
پاسخ به: سوارز: بارسا تا انتها خواهد جنگید
یجورایی احساس میکنم این تیم میخواد مثل بازی با پاریس ما طرفداران رو ببره تا دم مرگ بعد برگردونه. امیدوارم در زمین رئال مادرید هم بازی رو ببریم و قهرمانی رو بدست بیاریم


دوشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ (۱۶:۲۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: سوارز: بارسا تا انتها خواهد جنگید
اگر حضرتعالی اون دروازه خالی رو می زدی نمی باختیم یا حتی می بردیم! چند تا بازی ضربه خوردیم از این موقعیت سوزی ها. دو تا توپ نصفه نیمه اومد روی دروازه و به لطف حماقت ماسکرانو و داور (که خوردن توپ به تیر رو کرنر گرفت!) رفتن تو گل، اون وقت 7 متر دروازه ایشون می کوبه به دروازبان...

با این حال بازم میگم سرنوشت لالیگا دست خودمونه و این رئال مزخرف که تیمای ته جدولی رو هم تو خونه بدون کمک داورا نمی تونه ببره، هیچی نخواهد شد!


دوشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ (۱۵:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۷ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!