به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ندود، اسطوره یوونتوس: بارسلونا چالش فوق‌العاده‌ای برای یوونتوس استمصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ چهارشنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۶ (۱۹:۴۰) (۶۱۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: مارکا
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


پاول ندود، نایب رئیس باشگاه یوونتوس تاکید کرد که از انتظار رویارویی با بارسلونا هیجان زده شده است و از رقیب پیشروی تیمش هراسی ندارد. در این خبر، مصاحبه اسطوره این باشگاه در مورد مصاف با کاتالان‌ها را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مردان لوئیز انریکه دنیای فوتبال را با گلهای دقایق پایانی ناگهانی خود در مرحله یک هشتم نهایی، که به آنها کمک کرد تا بازگشت رویایی 6-1‌شان در مقابل پاریس سنت ژرمن را کامل کنند، شگفت زده کردند. در طرف مقابل، یووتوس اجازه داد تا همه چیز به آرامی در مقابل پورتو انجام شود، آنها با پیروزی 3-0 در مجموع، به راحتی از این مرحله گذشتند.

ندود پس از انجام قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت: «بازی هیجان انگیزی خواهد بود. این یک چالش فوق‌العاده برای ماست، اما ما نباید به گذشته نگاه کنیم. تمام آنچه که ما بر روی آن تمرکز کرده‌ایم، زمان حال است و ما می‌دانیم که تیم قدرتمندی در اختیار داریم».

او افزود: «ما هر روز به پیشرفت کردن و قوی‌تر شدن ادامه می‌دهیم و فوتبال بازی کردن به شیوه خودمان و خوب بازی کردن، تمام آن چیزی است، که ما بر روی آن تمرکز کرده‌ایم». علی رغم آگاهی از آوازه و قدرت بارسلونا، مرد اهل جمهوری چک همچنین تاکید کرد که هیچ ترسی برای تیمی که به دنبال ششمین عنوان سری آ متوالی‌اش در این فصل است، وجود ندارد.

او گفت: «ما باید به بارسلونا احترام بگذاریم، اما بدون هیچ ترسی با آنها روبرو خواهیم شد. ممکن است زمان برای آنها در حال اتمام باشد، چرا که آنها در سالهای اخیر عناوین بسیاری را برده‌اند، و این غیر قابل درک است که شما همیشه بتوانید در آن سطح باشید. اگرچه، این دیدار بین دو تیم بسیار خوب و اهل رقابت برگزار خواهد شد که هر دو توانایی پیروزی در آن را دارند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
hadimoghadam
پاسخ به: ندود، اسطوره یوونتوس: بارسلونا چالش فوق العاده ای برای یوون...
بی‌صبرانه منتظر بازی جذاب تیم بارسا هستیم و به امید سعود تیم


پنج‌شنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۶ (۲:۵۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ندود، اسطوره یوونتوس: بارسلونا چالش فوق العاده ای برای یوونتوس است
حالا یاد می گیری که چطور میشه همیشه در بالاترین سطح بود و چطور باید همیشه از ما بترسین.


چهارشنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۶ (۱۹:۴۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۲ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!