به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسلونا vs والنسیاپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ (۱۵:۵۳) (۶۱۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ساعت 23:15 (به وقت ایران) امشب، آخرین بازی باشگاهی رقابت‌های اروپایی پیش از وقفه بازی‌های ملی، برگزار خواهد شد. در یکی از این بازی‌ها، کاتالان‌ها میزبان والنسیا خواهند بود، دیداری که شدیداً به 3 امتیاز آن احتیاج دارند تا بتوانند صدرنشینان لالیگا را بیش از پیش تحت فشار قرار دهند. هر آنچه در مورد این بازی باید بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

نتیجه قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برای ما آبی و اناری‌ها بسیار هیجان انگیز بود؛ اما حال زمان آن است که تمامی مسائل مربوط به لیگ قهرمانان را کنار گذاشته و روی لالیگا تمرکز کنیم. بارسا پیش از سفر به تورین در تاریخ 11 آوریل، باید 4 بازی در این رقابت‌ها (لیگ) برگزار کند که اولین آنها، امشب در نیوکمپ، مقابل والنسیا کلید خواهد خورد. بعد از پیروزی 2-1 شنبه شب رئال مادرید مقابل بیلبائو و بیشتر شدن اختلاف امتیازات دو تیم، فشار روی بارسا برای کسب 3 امتیاز مصاف امشب افزایش یافته و حال کاتالان‌ها اگر به قهرمانی در لیگ فکر می‌کنند، باید به هر شکل ممکن، والنسیا را شکست دهند.

اخبار دو تیم

نیمار در مصاف هفته گذشته تیم با دپورتیوو لاکرونیا، دچار مصدومیت خفیفی در ناحیه مچ پای چپش شد و رافینیا نیز به علت ورم معده آن دیدار را از دست داد. اما حال او و هموطن برزیلی‌اش، هر دو در اختیار لوئیز انریکه هستند. همانطور که اطلاع دارید نیمار اکنون به دنبال ثبت رکورد 100 گل زده با پیراهن بارساست. جرمی متیو نیز مصدومیت خود را به طور کامل پشت سر گذاشت و به همراه سایر بازیکنان تمرینات خود را از سر گرفت. بدین ترتیب تنها الیکس ویدال که گرفتار مصدومیت بلند مدت مچ پا شده است، در اختیار سرمربی نخواهد بود.

والنسیا تعدادی از بازیکنان کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد: رودریگو مورنو، نانی و سانتی مینا. هافبک این تیم ماریو سوارز نیز، احتمالا قادر به بازی نخواهد بود. مارتین مونتویا (مدافع) و منیر الحدادی (مهاجم)، بازیکنانی هستند که از نیوکمپ به مستایا منتقل شده‌اند و امشب مقابل تیم سابق خود صف خواهند کشید.

نقطه نظرات مربیان

لوئیز انریکه در مصاحبه دیروز خود گفت: «نگاهی به دیدار‌های اخیرمان بیاندازید، آنها همواره برای ما مشکل ساز بوده‌اند. اگر چه در جدول لیگ، جایگاه بالایی ندارد اما بازیکنانشان در سطح بالایی هستند. والنسیا همواره حریف دشواری است».

همتای این مرد آستوریایی نیز در مصاحبه پیش از بازی خود اذعان داشت: «بارسا همیشه خطرناک است. حتی اگر آنها در روز بد خود باشند، بازیکنانی دارند که می‌توانند شرایط را تغییر دهند. اما ما نمی‌ترسیم، این تنها یک بازی فوتبال است. ما باید مطمئن شویم که کارها را به درستی انجام می‌دهیم تا آنها در خانه خود، احساس راحتی نکنند».

فرم دو تیم

نوار شکست ناپذیری بارسا در لالیگا، هفته گذشته مقابل دپورتیوو لاکرونیا، بعد از 19 بازی قطع شد؛ این یعنی از این به بعد آنها تنها به خودشان وابسته نیستند و برای کسب قهرمانی باید امیدوار باشند که رئال مادرید نیز امتیاز از دست بدهد.

روند نامنظم نتیجه گیری‌های والنسیا در این فصل اما همچنان ادامه دارد؛ پیروزی 2-1 مقابل رئال مادرید و شکست خانگی 4-0 مقابل ایبار گوه این مدعاست. آنها اکنون در رده 13‌ام جدول لالیگا مستقر هستند و در بین 10 بازی خارج از خانه خود، تنها 1 برد کسب کرده‌اند.

تاریخچه

نتیجه اخیر دو تیم کمی عجیب و غریب است؛ از پیروزی 7-0 بارسا در نیمه نهایی جام حذفی فصل گذشته مقابل والنسیا گرفته تا 2 پیروزی تیم میهمان در 3 سفر اخیرش به نیوکمپ.

والنسیا تیمی است که مسی همواره نشان داده تمایل زیادی به خودنمایی نقابل آن دارد؛ در حقیقت هیچ دروازبانی به اندازه دیگو آلوز از این ستاره آرژانتینی، گل دریافت نکرده است ( 19 گل).
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs والنسیا
نقل قول
ان شاءالله میبریم پیش به سوی سه گانه

ایشالله کم کم باید در پی تدارک جشنهای 6 گانه باشیم
3گانه که دوبار گرفتیم این دفعه 6 گانه به امید خدا


دوشنبه، ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ (۴:۵۵)
 
Ibrahim
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs والنسیا
ان شاءالله میبریم پیش به سوی سه گانه


یکشنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ (۱۷:۴۲)
 
toraj
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs والنسیا
به امید خدا میریم برای انجام یک بازی جذاب و پرگل از سوی مردان بینظیر کاتالان.


یکشنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ (۱۷:۱۸)
 
hadimoghadam
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs والنسیا
بازیکنان بارسا باید ثابت کنند که دنبال تمام عناوین هستند و نباید به راحتی امتیاز از دست بدیم. امیدوارم بازی جذابی رو ببینیم


یکشنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ (۱۶:۲۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs والنسیا
به امید یه بازی خوب و یه پیروزی پر گل!


یکشنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ (۱۵:۵۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۱ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!