به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لئو مسی و رکورد زدن حداقل 40 گل در هشت فصل متوالی آمار و ارقام
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ چهارشنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۶ (۲۱:۳۹) (۹۱۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


با باقی ماندن حداقل 13 بازی دیگر در این فصل، مرد آرژانتینی رکورد جادویی 41 گل زده با پیراهن بارسا را از خود به جا گذاشته و صدر جدول گلزنان اسپانیا و اروپا را هم در اختیار دارد. در این خبر جزئیات بیشتری از رکورد جدید ثبت شده توسط اسطوره تیم را با هم مرور خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

گلهای لئو مسی همچنان به سرعت و با تعداد زیاد از راه می‌رسند، و آخرین دبل او در شکست 4-2 والنسیا در روز یکشنبه بدین معنا بود که او اکنون به رکورد باورنکردنی 100 دبل در بازی‌های مختلف برای بارسلونا دست یافته است و این آمار بازی‌هایی را که او سه گل یا بیشتر در آنها به ثمر رسانده شامل نمی‌شود، که در آن صورت تعداد آنها بسیار بیشتر می‌شود.

تعداد گل‌های او در این فصل در تمام رقابت‌ها با دو گلی که در بازی اخیر به ثمر رساند، به 41 گل رسید؛ این بدان معناست که او از فصل 2009/10 تاکنون در هر فصل بیش از 40 گل به ثمر رسانده است. در فصل پیش از آن نیز، او با 38 گل زده به این رقم بسیار نزدیک بوده است.

هیچ بازیکن دیگری در لالیگا پیش از این نتوانسته بود چنین رکوردی را برجای بگذارد و ما همچنین از مردی صحبت می‌کنیم که رکورد بیشترین گل زده در یک فصلش به عدد 73 می‌رسد - لئو مسی در فصل 2011/12 موفق به انجام این مهم شد.


25 تا از گل‌های این فصل او در لالیگا به ثمر رسیده‌اند، که باعث شده این فصل به نهمین فصل متوالی‌ای تبدیل شود که مسی در آن حداقل 20 گل در رقابت‌های داخلی اسپانیا به ثمر رسانده است. او اخیراً در صدر جدول گلزنان این رقابت هاست و هم‌تیمی او، لوئیز سوارز با 21 گل پشت سر او قرار دارد.

در رقابت برای کسب کفش طلای اروپا نیز لئو با 50 امتیاز (گل‌های لالیگا دو امتیاز در این رتبه‌بندی دارند) صدرنشین است. باس دوست از اسپورتینگ لیسبون با 24 گل و 48 امتیاز با فاصله‌ای نزدیک در تعقیب اوست. نفرات بعدی در این لیست اوبامیانگ از بورسیا دورتموند (23 گل و 46 امتیاز) و بلوتی از تورینو (22 گل و 44 امتیاز) هستند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ibrahim
پاسخ به: لئو مسی و رکورد زدن حداقل 40 گل در هشت فصل متوالی
واقعا تصور فوتبال بعد از مسی برام سخته کاش بعد از خداحافظی از فوتبال بلافاصله سرمربیگری بارسلونا رو به عهده بگیره تا یکم درد دوریش از زمین فوتبال رو تحمل کنم


جمعه، ۴ فروردین ۱۳۹۶ (۱۶:۰۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لئو مسی و رکورد زدن حداقل 40 گل در هشت فصل متوالی
این مسی دست نیافتنی...


پنج‌شنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۶ (۱۲:۴۳)
 
hadimoghadam
پاسخ به: لئو مسی و رکورد زدن حداقل 40 گل در هشت فصل متوالی
سلام دوستان، خدایش از اینکه در دوران مسی زندگی میکنیم باید شکرگزار باشیم


پنج‌شنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۶ (۲:۵۲)
 
Nima.Kanani
پاسخ به: لئو مسی و رکورد زدن حداقل 40 گل در هشت فصل متوالی
قطعا تا 10 فصل میره


پنج‌شنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۶ (۰:۳۵)
 
aramsh
پاسخ به: لئو مسی و رکورد زدن حداقل 40 گل در هشت فصل متوالی
بعد از این همه رکوردهای باورنکردنی یه سری آدم کند ذهن میان به جای قدردانی و سپاسگزاری از تولد این نابغه اونو با مقایسه با فوتبالیستهای معمولی از اون جایگاهی که باید در دنیای فوتبال می داشت محروم می کنن
فقط زمانی که مسی از فوتبال دنیا خداحافظی کنه این سری آدم تازه به اشتباهشون پی میبرن


چهارشنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۶ (۲۳:۴۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۴ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!