به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

زامورانو: اگر مسی اهل شیلی بود، در همه جای کشور مجسمه او را می‌ساختیممصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ پنج‌شنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۶ (۲۳:۰۱) (۶۸۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: چهار چهار دو
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


ایوان زامورانو در آخرین مصاحبه خود گفت که لیونل مسی - کاپیتان و رکورددار بیشترین گل زده در تمام دوران تیم ملی آرژانتین - باید در صحنه بین المللی مورد تقدیر و تشکر بیشتری قرار گیرد. در اینجا مصاحبه اسطوره سابق تیم ملی شیلی را در مورد بهترین بازیکن جهان خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

طبق گفته زامورانو، اگر لیونل مسی شیلیایی بود، مجسمه‌های او در همه جای کشور ساخته می‌شد، چراکه ملی‌پوش سابق این کشور اعتقاد دارد که ستاره آرژانتینی در وطن خود به اندازه کافی ارزش و مقام ندارد. علی رغم اینکه مسی به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تمام دوران شناخته می‌شود، او هنوز توسط گروهی از هواداران آرژانتینی که معتقدند او در دست یافتن به جایگاه بالایی در عرصه ملی همانند آنچه برای بارسلونا انجام داده، ناتوان بوده است، مورد انتقاد واقع می‌شود.

در حالی که مسی موفق به کسب 28 عنوان برای غول‌های لالیگا شده است، برنده پنج توپ طلا هنوز نتوانسته که آرژانتین را به قهرمانی رقابتی مهم حتی پس از رسیدن به فینال دو کوپا آمریکای متوالی و فینال جام جهانی 2014 برزیل، برساند. مهاجم سابق رئال مادرید و اینتر، زامورانو که پیش از سفر امشب تیم ملی شیلی به بوینس آیرس برای دیدار با آرژانتین در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به صحبت پرداخته است، تاکید کرد که مسی، کاپیتان و رکورددار بیشترین گل زده در تمام دوران تیم ملی آرژانتین، باید در عرصه بین المللی مورد تقدیر بیشتری قرار بگیرد.

او در گفتگو با برنامه رادیویی سوپر دپورتیوو گفت: «اگر مسی اهل شیلی بود، ما مجسمه او را در سرتاسر کشور می‌ساختیم و او از مورد احترام قرار گرفتن و ستایش شدن خسته می‌شد». او افزود: «آرژاناینی‌ها در مورد تفاوت بین مسی بارسلونا و مسی در تیم ملی بحث می‌کنند. در اسپانیا، او در یک سمت خود نیمار و در سمت دیگر لوئیز سوارز را در کنار خود می‌بیند. همچنین او آندرس اینیستا و سرجیو بوسکتس را در پشت سر خود دارد. به همین دلیل است که شما باید تمام جوانب را در نظر بگیرید. من فکر می‌کنم که بهترین چیز در جهان، ارزش نهادن به انسان هاست. ما باید برای تلاشی که مسی از خود به نمایش می‌گذارد، ارزش قائل شویم، چون او بین 70 تا 80 بازی در هرسال انجام می‌دهد و پس از آن او برای بازی در تیم ملی می‌آید».


تیم ملی آرژانتین هم اکنون در جدول انتخابی جام جهانی روسیه در آمریکای جنوبی، پس از 12 بازی با یک امتیاز کمتر از شیلی رده چهارمی، در رده پنجم قرار دارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: زامورانو: اگر مسی اهل شیلی بود، در همه جای کشور مجسمه او را می ساختیم
تو همین بازی اخیر آرژانتین-شیلی مسی یه پاس استثنایی 30 متری عمقی به دیماریا داد ولی طبق معمول این بازیکنا خیلی راحت موقعیت رو از دست دادن. تو یه صحنه دیگه هم سانتر دقیق مسی از ضربه ایستگاهی رو از 3 قدمی دروازه شوت کردن تو تماشاگرا!!!!! بنده خدا مسی اصلا شانس نداره به خدا. این از بارسا که نیمار و سوارز کلی از پاس گلهاشو هدر میدن اینم از تیم ملی آرژانتین!!! تو بازی با اسپانیول مسی 5 بازیکن حریفو دریبل میزنه توپو میرسونه به آلبا واسش پاس گل حساب نمیشه!!!!!! اما اونطرف پنالدو تا دلتون بخواد شانس داره. میپره ضربه سر بزنه توپ اتفاقی میرسه به بازیکنان خودی، پاس گل محسوب میشه!!! یا توپو شوت میزنه خارج چارچوب بازیکن خودی پا میندازه میره تو دروازه براش پاس گل حساب میشه!!! به خدا نصف پاس گلهایی که براش ثبت میشه اصلا قصدش دادن پاس نبوده!!


جمعه، ۴ فروردین ۱۳۹۶ (۱۹:۵۲)
 
Ibrahim
پاسخ به: زامورانو: اگر مسی اهل شیلی بود، در همه جای کشور مجسمه او را می ساختیم
اگه به جای مسی بودم از خداحافظی انصراف نمیدادم


جمعه، ۴ فروردین ۱۳۹۶ (۱۶:۴۴)
 
Ibrahim
پاسخ به: زامورانو: اگر مسی اهل شیلی بود، در همه جای کشور مجسمه او را می ساختیم
آرژانتینی های لعنتی فکر میکنن مسی براشون کم کاری میکنه در حالی که مسی تو آرژانتین تنهاست و یکی مثل هیگواین موقعیتها یی که مسی براش درست میکنه رو حروم میکنه


جمعه، ۴ فروردین ۱۳۹۶ (۱۵:۵۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: زامورانو: اگر مسی اهل شیلی بود، در همه جای کشور مجسمه او را می ساختیم
امان از این مردم نمک نشناس آرژانتین...


پنج‌شنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۶ (۲۳:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۵ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!