به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تغییر نام ورزشگاه کمپ تمرینی سیوتات اسپورتیووا به یوهان کرایفاسطوره‌ها
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ یکشنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۶ (۲۲:۴۶) (۸۳۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


مدیر عامل باشگاه، جوزپ ماریو بارتومئو، نایب رئیس تیم، جوردی کاردونر و جوردی کرایف، به عنوان نماینده‌ای از این خانواده، در یک کنفرانس خبری، راه‌هایی را که از افسانه باشگاه، یوهان کرایف، یاد خواهد شد، اعلام کردند. در اینجا جزئیات این تصمیمات را با هم می‌خوانیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در مراسمی که صبح دیروز در سالن آدیتوری 1899 برگزار شد تا اقداماتی که برای یادآوری همیشگی مردی بزرگ که هم بازیکن و هم مربی تیم بود و اکنون تا ابد یکی از اسطوره‌های باشگاه باقی خواهد ماند، اعلام شود، بارسلونا و خانواده یوهان کرایف - مدیر عامل باشگاه، جوزپ ماریو بارتومئو، نایب رئیس تیم و جوردی کرایف، پسر یوهان، به نمایندگی از همه آنها - حضور داشتند.

جمعه اولین سالگرد مرگ یوهان کرایف بود، اما یک روز به دلیل فوت رئیس سابق باشگاه به تعویق انداخته شد؛ آگوستی مونتال‌ای کاستا، اتفاقا مردی بود که با ستاره هلندی، که بزرگترین بازیکن اروپا در زمان خودش بود، در تابستان 1973 به عنوان بازیکن قرارداد امضا کرد.

اولین خبر این بود که، در ورزشگاه بعدی، کمپ تمرینی سیوتات اسپورتیوا، به نام "یوهان کرایف استادی" نامگذاری می‌شود. بنابراین، نمادین‌ترین ساختمان موجود که بازیکنان آینده بارسا در آنجا پرورش می‌یابند، به نام کسی خواهد شد که اصلی‌ترین نقش را در پرورش استعداد‌های جوان در باشگاه داشت.


باشگاه همچنین باید به فکر خلق یک بنای یادبود برای بزرگداشت یوهان کرایف باشد، که در آینده در نیوکمپ، که بخش مرکزی پروژه اسپای بارسا است، نصب خواهد شد.

این برنامه همچنین شامل یک بخش از موزه بارسلونا هم می‌شود که اختصاصاً به دوران زندگی یوهان کرایف اختصاص خواهد یافت. دو تا از مهمترین جوایز او هم توسط خانواده کرایف به باشگاه اهدا شده است: جایزه توپ طلایی که کرایف در سال 1974 دریافت کرد و پیراهن شماره 9 این اسطوره خاطره انگیز.

باشگاه و خانواده این اسطوره همچنین به طور رسمی درخواست داده‌اند که نام یکی از خیابان‌ها یا دیگر فضاهای دیگر شهر که در نزدیکی ورزشگاه نیوکمپ باشد، به نام یوهان کرایف نامگذاری شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
fatipbarca
پاسخ به: تغییر نام ورزشگاه کمپ تمرینی سیوتات اسپورتیووا به یوهان کرایف
به نظر من باید اسم نیوکمپ را با یوهان کرایف تغییر بدن.هنوز اونقدری که لایقشه ازش تقدیر نکردن.هرچی بارسا داره به خاطر فکر و کارای این اسطوره ست.


دوشنبه، ۷ فروردین ۱۳۹۶ (۱۲:۱۹)
 
ravi_2011
پاسخ به: تغییر نام ورزشگاه کمپ تمرینی سیوتات اسپورتیووا به یوهان کرایف
راسل خیلی کار زشت و ناپسندی کرد...یادمه در اون زمان در خبرها خواندم که یوهان برای آخرین بار به موزه باشگاه مراجعه کرد و در حالی که با دلخوری مشغول برداشتن وسایلش بود، با کنایه به راسل گفت "اینها رو میتونم با خودم ببرم"؟!
واقعاً شرم آور بود...در موزه ای که حالا باید با یادبودی از این اسطوره زینت پیدا کنه...خیلی از رفتنش ناراحت شدم...آب نبات هایی که دیر رسیدند...


یکشنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۶ (۲۳:۵۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: تغییر نام ورزشگاه کمپ تمرینی سیوتات اسپورتیووا به یوهان کرایف
اين كمترين كاريه كه ميشه براى اين اسطوره كرد. هنوز يادمون نرفته راسل ملعون چطور مديريت افتخارى رو ازش گرفت.


یکشنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۶ (۲۲:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۱ کاربر آنلاین است. (۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!