به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نیمار همگام با پله!آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۹ فروردین ۱۳۹۶ (۲۳:۴۷) (۱,۰۴۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این مهاجم، در سن 25 سالگی به رکورد شگفت انگیزی دست یافت که سال‌ها پیش، یکی دیگر از اسطوره‌های برزیل، در همین سن، بدان دست یافته بود. در این خبر توضیحاتی در مورد این رکورد ارائه خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

با به ثمر رساندن دومین گل خود در پیروزی 2-0 مقابل پاراگوئه - که صعود تیم ملی برزیل به جام جهانی سال آینده روسیه را قطعی کرد - نیمار در سن 25 سالگی به رکورد 52 گل زده، طی 77 بازی برای این تیم دست یافت.

پله یکی دیگر از اسطوره‌های به یادماندنی برزیل، پیش از رسیدن به رکورد 95 گل زده برای تیم ملی کشورش در طول دوران فوتبالی خود، درست مانند نیمار، در سن 25 سالگی به رکورد 52 گل زده (ملی) دست یافته بود.

آمار گل‌های ملی نیمار، با دو گلی که در هر دو بازی اخیر برزیل مقابل اروگوئه و پاراگوئه در بازی‌های مقدماتی جام جهانی به ثمر رساند، تنها 4 گل با تمام گل‌های روماریو، مهاجم سابق بارسا، در دوران بازیگری خود برای تیم ملی برزیل، فاصله دارد. روماریو با این میزان گلزنی در رده سوم جدول برترین گلزنان تیم ملی برزیل قرار گرفته و پس از او، زیکو با 66 و رونالدو با 67، قرار دارند. همه این نام‌ها، پشت پله با 95 گل ایستاده‌اند.


با این حساب نیمار این توانایی را دارد که به رکورد 95 گل زده در 115 بازی "او ری" برسد؛ این اسطوره برزیلی در سن 30 سالگی از تیم ملی خداحافظی کرد.

شایان ذکر است که نیمار تاکنون 176 بازی با پیراهن بارسا به نمایش گذاشته است و تنها یک گل تا رسیدن به رکورد 100 گل زده برای این تیم فاصله دارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: نیمار همگام با پله!
اگه اشتباه نکنم پله 77 گل ملی داره نه 95!! یعنی از پوشکاش بیشتر گل زده؟!!!!!


پنج‌شنبه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ (۲۲:۲۷)
 
toraj
پاسخ به: نیمار همگام با پله!
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

نیمار پله را خواهد بافت.

احتمالا رکورد تعداد گل ملی علی دایی رو هم خواهد شکست. البته گلزنی در برابر قویترین تیمای دنیا قابل مقایسه نیست با گلزنی به مالدیو و گوام و ... ولی خب آماره آماره دیگه و این چیزا رو نمی فهمه.

در اینکه نیمار بازیکن بزرگیه شکی در اون نیست ولی ایران هم برزیل نیست که بهترین بازیکنان دنیارو کنار دستت داشته باشی!! در ثانی علی دایی به مالدیو و گوام زیاد گل نزده. فک کنم کریم باقری تو این زمینه رکورد داره. علی دایی به همه تیمهای مطرح آسیایی گل زده. عربستان، کره، ژاپن، ازبکستان و ...علی دایی از خیلی از بازیکنان فعلی که ادعاشون میشه، بهتره. تازه علی دایی تو سن 28 سالگی فوتبال ملی رو شروع کرد والا آمارش دست نیافتنی تر از این میشد.


پنج‌شنبه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ (۲۰:۱۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نیمار همگام با پله!
نیمار پله را خواهد بافت.

احتمالا رکورد تعداد گل ملی علی دایی رو هم خواهد شکست. البته گلزنی در برابر قویترین تیمای دنیا قابل مقایسه نیست با گلزنی به مالدیو و گوام و ... ولی خب آماره آماره دیگه و این چیزا رو نمی فهمه.


پنج‌شنبه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ (۰:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۰ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!