به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اعتراض مسی به محرومیت چهار جلسه‌ای از حضور در ترکیب تیم ملی آرژانتینملی‌پوشان
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ (۲۳:۴۱) (۹۵۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: چهار چهار دو
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


لیونل مسی باور دارد که محروم شدن از حضور در چهار مسابقه، ناعادلانه است و بر این موضوع اصرار دارد که توهین‌های او شخص خاصی را هدف قرار نداده‌اند. در اینجا جزئیات و اظهار نظرهای بیشتری را در مورد این محرومیت سخت گیرانه با هم مرور خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

کاپیتان تیم ملی آرژانتین، لیونل مسی، برای اثبات بی‌گناهی خود پس از محروم شدن از چهار دیدار به دلیل توهین به کمک داور مسابقه، شکایت خود را اعلام کرد و بر این نکته تاکید داشت که حرف‌های او «در هوا گفته شده‌اند» و هدف خاصی نداشته‌اند. ستاره تیم بارسلونا تنها گل بازی را در برد شیلی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به ثمر رساند؛ اما نیمه دوم بازی با درگیری با یکی از کمک داوران همراه بود که به محروم شدن او، در ساعاتی پیش از دومین دیدار دشوار آنها با تیم بولیوی، منجر شد.

آرژانتین این بازی را بدون حضور ستاره خود با شکست 2-0 در لاپاز به اتمام رساند و مسی همچنان محکم بر این عقیده خود ایستاده که این محرومیت ناعادلانه است و آن حرف‌ها را مستقیما به کمک داورها نگفته است. او در بیانیه‌ای که توسط لا ماسیون منتشر شد گفت: «حرف‌های من اصلا به کمک داور نبود، آن صحبت‌ها در هوا گفته شدند».

آرژانتین پیش از این برای تجدید نظر در این حکم، اعتراض خود را اعلام کرده است، تیمی که همچنان باید با غیبت مسی در دیدار مقابل اروگوئه، ونزوئلا و پرو، دست و پنجه نرم کند. سخنگوی تیم ملی آرژانتین، جورج میادوسکی سه شنبه گفت: «ما از تصمیم گرفته شده، متعجب شده‌ایم. ما بسیار عصبانی هستیم، چون این تصمیم تنها ساعاتی پیش از بازی گرفته شد».

او افزود: «ما به این تحریم فیفا اعتراض خواهیم کرد. مثالهایی پیش از این وجود دارند که باعث شود باور داشته باشیم که این تنبیه می‌تواند کاسته شود. مسی ناراحت است، همچون ما. ما با روشی که این تصمیم گرفته شده، موافق نیستیم».

همچنین باشگاه بارسلونا هم نسبت به این موضوع بیانیه‌ای صادر کرده که در آن محرومیت مسی را ناعادلانه و کاملا نامناسب دانسته است. بارسلونا تعجب و خشم خود از تصمیم گرفته شده توسط کمیته انضباطی فیفا را ابراز کرد.

تیم ملی آرژانتین در حال حاضر در رده پنجم جدول مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی است و هنوز شش بازی در این رقابت‌ها باقی مانده است. چهار تیم اول به طور مستقیم به روسیه می‌روند، در حالی که تیم پنجم به رقابت‌های پلی آف راه پیدا می‌کند. اکنون تنها تیمی که راهیابی‌اش به جام جهانی 2018 روسیه را قطعی کرده، تیم ملی برزیل است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
aramsh
پاسخ به: اعتراض مسی به محرومیت چهار جلسه ای از حضور در ترکیب تیم ملی آرژانتین
همه چي كاملاً واضحه
جالب اينجاست كه پيكه يك روز زودتر از اين اتفاق دستشونو رو كرد
كاملا معلومه كه تنها هدف عدم رسيدن مسي به توپ طلاييه كه اونو جاودانه تر و دست نيافتني تر از قبل خواهد كرد
اينا دستو پا زدن فيفا و شخص مارداوناست چون نمي تونه كسي رو بالاتر از خودش ببينه
اين كثافت كاري تا جايي داره پيش ميره كه چون از پنالدوشون نا اميد شدن دارن با بزرگ تر جلوه دادن نيمار از شاه مسي تنها بخاطر يك بازي درخشان مقابل psg ميخوان هرجور شده توپ طلا رو چنگش دربيارن كه البته صد سال سياه بتونن
جالب اينجاست كه آمار گلزني بالاتر سلطان پنالتي رو دليل اصلي گرفتن توپ طلا مي دونن ، حالا نيماري كه تا باينجاي فصل خيلي كمتر از مسي گل زده رو لايق توپ طلا مي دونن، مصاحبه اخيره اين كاستاكورتاي بيوجودو بخونيد معلومه از كجا آب ميخوره
دوستان دستهاي كثيفي دركاره


جمعه، ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ (۲:۲۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اعتراض مسی به محرومیت چهار جلسه ای از حضور در ترکیب تیم ملی آرژانتین
مسخرس واقعا. فساد و ناداوری فوتبال رو داره به گه می کشه...


جمعه، ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ (۰:۴۰)
 
toraj
پاسخ به: اعتراض مسی به محرومیت چهار جلسه ای از حضور در ترکیب تیم ملی آرژانتین
من تعجب میکنم چطور این مردک همجنسباز علنا موقع تعویض شدن رو به زیدان از واژه "Fuck off" استفاده میکنه فیفا خودشو به نفهمی میزنه اما مسی رو سریعا مجازات میکنن!!!!! به خدا علنا دست مافیای کثیف فیفا و یوفا تو کاره تا جلوی جادوهای هر روزه مسی تو زمین فوتبال گرفته بشه تا بتونن روی یک رقاص و شومن بیشتر زوم کنن.


جمعه، ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ (۰:۳۷)
 
ho3ein-m10
پاسخ به: اعتراض مسی به محرومیت چهار جلسه ای از حضور در ترکیب تیم ملی آرژانتین
لعنت بهشون


جمعه، ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ (۰:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۶ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!