به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی: خرانادا vs بارسلوناپیش بازی
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ یکشنبه، ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ (۲۱:۲۷) (۵۳۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


کاتالان‌ها در اولین بازی از جدول زمانی فشرده و حساس آوریل، در برابر تیم یکی مانده به آخر جدول رده‌بندی لالیگا، به دنبال نتیجه‌ای جز پیروزی در آندلس نیستند. هر آنچه که لازم است در مورد دیدار امشب این دو تیم بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

حدودا 48 ساعت پس از بازگشت دوباره تمام اعضای تیم از اردوی تیم‌های ملی‌شان پس از وقفه بازی‌های ملی، بارسلونا امشب (یکشنبه)، ساعت 23:15 (به وقت ایران) باید با خرانادای در خطر سقوط، در هفته 29 رقابت‌های لالیگا روبرو شود، جایی که سه امتیاز آن به طور قطع برای حفظ کردن فشار روی رئال مادرید صدرنشین، که امشب در خانه خودش در برابر آلاوز - البته باز هم به لطف داور - پیروز شده است، الزامیست.

اخبار دو تیم

لیست 18 نفره تیم برای اولین مصاف از سه تقابلی که بارسلونا با تیم‌های آندلسی خواهد داشت، عبارت است از: ترشتگن، سلسن، راکیتیچ، بوسکتس، دنیس سوارز، اینیستا، سوارز، نیمار، رافینیا، ماسکرانو، پاکو آلکاسر، جوردی آلبا، دینیه، سرجی روبرتو، آندره گومز، اومتیتی، متئو و آلنا.

لئو مسی به دلیل گرفتن کارت زرد در بازی قبلی، از حضور در این دیدار محروم است، در حالی که به جرارد پیکه به دلیل جدول زمانی شلوغ بازی‌ها در آوریل، استراحت داده شده است و آردا توران هم با مصدومیت کشاله ران که در اردوی تیم ملی با آن مواجه شد، دست و پنجه نرم می‌کند. این لیست به این معناست که جوردی ماسیپ تنها غایب غیر اجباری تیم است و هافبک میانی، کارلس آلنا، از تیم ب به این لیست افزوده شده است.

نگرانی اصلی تیم خرانادا، از دست دادن مهدی کارسلا-گونزالس است که در هنگام بازی برای تیم ملی مراکش دچار مصدومیت شد، اما اضافه شدن آدرین راموس کلمبیایی باعث کامل شدن لیست این تیم بدون هیچ غایب دیگری شده است.

نقطه نظرات مربیان

وقتی از لوئیز انریکه در مورد کنارگذاشتن پیکه برای این دیدار پرسیده شد، او اینگونه پاسخ داد: «ما به یک بازیکن تعیین کننده استراحت دادیم، چون او در تیم ملی کشورش و برای ما زمان زیادی را بازی کرده است. استراحت برای مسی نیز خوب است». و افزود: «ما از بازی رفت در برابر خرانادا می‌توانیم بگوییم که آنها حریف سختی برای شکست دادن هستند، حتی بیشتر از قبل، چرا كه آنها نیاز شدیدی به گرفتن امتیاز دارند».

لوکاس آلکاراز، همتای او در تیم خرانادا، اذعان داشت: «مسی چه باشد و چه نباشد، بارسلونا بازیکنان زیادی در کلاس جهانی دارد؛ بنابر این من فکر نمی‌کنم که غیبت او آنها را آسیپ پذیرتر کند. اما تیم ما عمیقاً باور دارد که آنچه را که برای شکست بارسا لازم است، در اختیار دارد. ما قبلا آنها را شکست داده‌ایم، پس چرا نتوانیم دوباره آن کار را انجام دهیم؟»

تاریخچه

خرانادا موفق شد بارسای تاتا مارتینو را با نتیجه 1-0 در فصل 2014 شکست دهد، اما این تنها باری بود که این تیم از شکست در برابر آبی و اناری‌ها از زمانی که آنها پس از 25 سال غیبت در سال 2011، به لالیگا برگشتند، گریخته است. پس از آن شکست، بارسا در پنج رویارویی با خرانادا، 17 گل به ثمر رسانده و تنها یک گل دریافت کرده است؛ که شامل پیروزی 3-0 در روز پایانی فصل گذشته، که قهرمانی لیگ را تضمین کرد، می‌شود.

فرم دو تیم

بارسا پس از شکست تعجب آور 2-1 در برابر دپورتیوو لاکرونیا، با تسلیم 4-2 والنسیا به خود آمد، تا در فاصله دو امتیازی صدر جدول باقی بماند؛ اگرچه رئال مادرید یک بازی معوقه هم در اختیار دارد.

در آن سو، پس از بردن سه بازی خانگی متوالی، امید اندکی برای خرانادا بوجود آمد که شاید بتوانند امتیازات کافی را برای جدا كردن خود از تیم‌های قعرنشین، جمع آوری کنند، اما پس از سه شکست متوالی آنها اکنون با فاصله 8 امتیازی از محوطه امن برای ماندن در لیگ، پا به این مسابقه می‌گذراند. خرانادا نیاز شدیدی به جمع کردن امتیازات دارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Heavenly.Girl
پاسخ به: پیش بازی: خرانادا vs بارسلونا
نقل قول
بارسا در پنج رویارویی با خرانادا، 17 گل به ثمر رسانده و تنها یک گل دریافت کرده است؛ که شامل پیروزی 3-0 در روز پایانی فصل گذشته، که قهرمانی لیگ را تضمین کرد، می شود.


ایشالله بازم پر گل می بریم!


یکشنبه، ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ (۲۳:۱۳)
 
toraj
پاسخ به: پیش بازی: خرانادا vs بارسلونا
به امید خدا با برد پر گل در این بازی به استقبال آوریل مهیج و تارو مار همه تیمها در این ماه خواهیم رفت. البته با در نظر گرفتن و مراقب بودن از این مسئله که همچنان داوری تو لالیگا یار دوازدهم رئالیاست.


یکشنبه، ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ (۲۱:۴۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۷ کاربر آنلاین است. (۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!