به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه: هر دو تیم به سه امتیاز این دیدار نیاز دارندمصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ چهارشنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ (۱۵:۵۹) (۴۲۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسا در کنفرانس مطبوعاتی خود تاکید کرد که سویا، علیرغم اینکه در این مقطع، در بهترین فرم خود به سر نمی‌برد، اما همیشه رقیب سرسختی برای شکست دادن محسوب می‌شود. در اینجا مصاحبه لوئیز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی امشب دو تیم را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اگرچه سویا دوران سختی را می‌گذراند، اما آنها همیشه رقیب دشواری برای شکست دادن بوده‌اند؛ این چیزی است که ما می‌دانیم. اما این موضوع سرمربی تیم، لوئیز انریکه، را از تاکید کردن بر این نکته در کنفرانس مطبوعاتی دیروز (سه شنبه) - پیش از یکی از مهم‌ترین جدال‌های فصل - بازنداشت. او گفت: «فرم تیم اهمیتی ندارد. هر دو تیم به سه امتیاز این بازی نیاز دارند، چرا که می‌خواهیم به اهدافمان برسیم».

پس از آن اما او با سوالات دیگری در مورد بازی‌های اخیر سویا، مواجه شد، که در پاسخ گفت: «عملکرد سویا در کل فصل باید مورد توجه قرار گیرد». او افزود: «اگر چه آنها در فرم خوبی نیستند، اما هنوز رقیب خطرناکی محسوب می‌شوند». پس از آن هم برای تاکید بیشتر بر کیفیت آنها، لوئیز انریکه به این نکته اشاره کرد: «آنها به سادگی می‌توانستند در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشند، همانند ما». در اینجا مهم‌ترین بخش‌های گفته‌های او را میخوانید:

هواداران در نیوکمپ

«امیدوارم بتوانیم روی حمایت نیوکمپ، حساب کنیم. حضور آنها برای به دست آوردن (پیروزی) برای ما بسیار تعیین کننده است».

آندرس اینیستا

«او در این فصل با مصدومیت‌هایی که داشته، کمی بدشانسی آورده است. او اکنون به بهترین فرم خود بازگشته است و در تمرینات عالی به نظر می‌رسد. اینکه او را در مقطع حساس فصل در اختیار داشته باشیم، فوق‌العاده است».

بلوغ لوئیز سوارز

«او کارهای بسیار بیشتری از گل زدن صرف انجام میدهد.ما باید به خاطر روشی که خود را برای مصالح تیم با آن هماهنگ کرده، قدردان او باشیم. این تنها به دلیل کاری نیست که او انجام میدهد، بلکه به دلیل روشی ایست که او برای انجام کارها دارد».

مدت زمان دوری رافینیا

«در 48 ساعت آینده چیزهای بیشتری - در این مورد - خواهیم فهمید».

برنامه زمانی فشرده بازی‌ها و لیونل مسی

«ما همیشه به دنبال کنترل میزان دقایق بازی بازیکنان هستیم. مسی به دلیل محرومیت، غایب بود، اما او به طور معمول تمرین کرده است. بیایید به جنبه مثبت قضیه نگاه کنیم و آن استراحت کوتاهی است که او داشته است. همه ما میخواهیم مسی را درون زمین ببینیم و این آن چیزی است که ما بدان خواهیم رسید».

دیدار ناپولی و یوونتوس

«من بخش‌هایی از بازی را دیدم، اما از اینکه نتوانستم هیچ انتقادی کنم، متعجب شدم. یوونتوس نمی‌توانست توپ را از ناپولی بگیرد، اما آنها با توپ یا بدون توپ، تیم ترسناکی هستند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: لوئیز انریکه: هر دو تیم به سه امتیاز این دیدار نیاز دارند
نقل قول
مدت زمان دوری رافینیا «در 48 ساعت آینده چیزهای بیشتری - در این مورد - خواهیم فهمید».

این رافینیا هم تا 4 تا بازی کامل جا میفته تو تیم باز مصدوم میشه
خدا کنه مصدومیتش خیلی جدی نباشه و در ادامه بتونه به کمک تیم بیاد


پنج‌شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ (۱:۰۰)
 
ho3ein-m10
پاسخ به: لوئیز انریکه: هر دو تیم به سه امتیاز این دیدار نیاز دارند
بردیم، شک نکنید 👌👌


چهارشنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ (۱۶:۴۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۴۳۴ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۴۳۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!