به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا vs سویا: آیا می‌دانستید؟ لالیگا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ (۱۸:۳۲) (۵۸۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آمار و حقایقی در مورد بازی امشب بارسا و سویا وجود دارد که دانستن آنها، پیش از دیدن بازی، خالی از لطف نیست. در این خبر می‌توانید این مطالب را مطالعه نمایید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

3 برد در 3 بازی

در این فصل، بارسلونا 2 بار در سوپر جام اسپانیا و یک بار در لالیگا، در ورزشگاه سانچز پیزخوان، سویا را شکست داده است.

رکوردی مثبت

کاتالان‌ها بعد از تحمل شکست 3-0 در سال 2002، هرگز در نیوکمپ مقابل این تیم آندلسی شکست نخورده و تنها 11 برد و 2 تساوی کسب کرده است. با احتساب بازی‌های خارج از خانه اما، بارسا متحمل یک شکست 2-1، در اکتبر 2015 شده است.

جادوی مسی

این ستاره آرژانتینی تاکنون 27 گل وارد دروازه سویا کرده است (تنها تیمی که بیش از اتلتیکو مادرید از لئو گل دریافت کرده است). او همچنین در پنج بازی اخیر خود مقابل این تیم، گلزنی کرده است.


سویا، نیازمند امتیاز

تیم میهمان، در 4 بازی اخیر لالیگایی خود، از رسیدن به پیروزی باز مانده است، با این حال، آنها در ده سال گذشته، تا هفته 29‌ام رقابت‌های لالیگا، به امتیازی بیش از 58 (امتیاز فعلی آنها در جدول) دست نیافته‌اند.

انریکه و پیروزی در تمام بازی‌های خانگی

این مرد آستوریایی نه تنها به عنوان سرمربی بارسلونا، بلکه در دورانی که هدایت سلتاویگو را بر عهده داشت، همواره در نبردهای خانگی مقابل سویا پیروز بوده است. فینال جام حذفی فصل گذشته و سوپر جام اسپانیا در ابتدای این فصل، از دیگر پیروزی‌های مهم و موفقیت آمیز لوئیز انریکه مقابل این تیم است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

چهره‌های آشنا

بسیاری از اعضای فعلی بارسا، قبلاً در سویا حضور داشته‌اند؛ کمک مربی فعلی تیم، اونزوئه، در بین سال‌های 1990 تا 97، دروازبان آندلسی‌ها بوده است. ایوان راکیتیچ چهار سال در این باشگاه بازی کرد و جام قهرمانی در لیگ اروپا را نیز با آن بالا برد، همانطور که دنیس سوارز یک سال پس از آن، این کار را انجام داد. الکس ویدال نیز از دیگر چهره‌های آشنا برای هر دو تیم است که به علت مصدومیت شدید از ناحیه مچ پا، قادر به صف آرایی مقابل تیم سابقش نیست.

آلوس، آدریانو، کیتا، ساویولا، دلوفئو و کاسرس، دیگر بازیکنانی هستند که در طول تاریخ، پیراهن هر دو تیم را پوشیده‌اند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۳ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!