به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز سوارز؛ یک مهاجم کاملآمار و ارقام
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ شنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ (۱۸:۵۵) (۶۵۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: مارکا
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


اگر هر کدام از مهاجمان لالیگا می‌خواهند ادعا کنند که بهتر از لوئیز سوارزند، بهتر است عملکردی با همان شتاب مهاجم بارسلونا داشته باشند که حریصانه در حال افزودن شمار گل‌ها و پاس گل‌های خود و پشت سر گذاشتن همه رقبایش در لیگ است. در این خبر آمار فوق‌العاده پاس گل‌های این مهاجم زهردار را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در حالی که لیونل مسی با فاصله بسیار در صدر جدول گلزنان برترین گلزنان اروپا در فصل جاریست، هم‌تیمی اروگوئه‌ای او می‌تواند از این بابت که به عنوان یک شماره 9 واقعی، احتمالا بیشترین پاس گل‌ها را برای او فراهم کرده است، به خود ببالد.

ضربه برگردان او که موجب به ثمر رسیدن گل اول بارسا در مقابل سویا در دیدار روز چهارشنبه شد، درواقع 24امین گل لالیگایی سوارز در این فصل را رقم زد. دومین گل را او برای مسی ساخت، در حالی که مرد آرژانتینی گل سوم تیم را با پاس شماره 11 تیم که او هم با پاسی از مهاجم زهردار اروگوئه‌ای صاحب توپ شده بود، به ثمر رساند.

لیست 10 نفره بهترین پاس گل دهندگان در فصل 2016/17 لالیگا

1- لوئیز سوارز: 11 پاس گل
2- نیمار: 10
3- تونی کروس: 10
4- پیاتی: 9
5- گریژمان: 7
6- مسی: 7
7- جوناتان ویرا: 7
8- مارسلو: 7
9- اویارزابال: 6
10- کوکه: 6

آخرین پاس گل او، سوارز را با 11 همکاری کلیدی و پاس گل، در رقابت‌های لیگ، بالاتر از تونی کروس، نیمار و پابلو پیاتی از تیم اسپانیول قرارداد.

ستاره تیم بارسلونا به ندرت خود را به عنوان یک بازیکن از خود گذشته، معرفی کرده است، اما روش او در آوردن دیگر بازیکنان به جریان بازی با تحت فشار قرار دادن مدافعان حریف، استارت‌های سریع و جدا نشدن توپ از پای او در حین حرکت، همگی او را به عنوان یک مهاجم کامل که توانایی هرکاری، حتی هتریک را دارد، نشان داده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
mazaherxavi
پاسخ به: لوئیز سوارز؛ یک مهاجم کامل
لوییز در یه کلام همه چی تمامه


شنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ (۱۹:۲۱)
 
hadimoghadam
پاسخ به: لوئیز سوارز؛ یک مهاجم کامل
خدایش یک مهاجم نوک کلاسیک هستش و شخصاً از زمان روماریو تا الان یکی از بهترین مهاجم های بارسلونا بوده. امیدوارم که این روند ادامه داشته باشه. یه تبریک هم بگم به بارسایی های عزیز بابت مساوی رئال و اتلتیکو


شنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ (۲۰:۵۵)
 
9VECTOR9
پاسخ به: لوئیز سوارز؛ یک مهاجم کامل
قطعا سوارز با اختلاف فاحش بهترین مهاجم چند سال اخیر فوتباله و حتی احتمالا تاریخ بارسا ه.. اینو هر اهل فوتبالی میدونه... آمار های فوق العاده ش (چه در گل و چه در پاس گل) تنها بخش کوچکی از کیفیت فوق العادشه (ورای کیفیت گلهاش)... سوارز بخاطر ویژگی ها و کار های منحصر به فردش که یه بازیکن فرا تر از مهاجم برای بارسا و هوادارای فوتبال میکنه تاثیر غیر قابل انکاری داره و اونو تبدیل به مهاجم برتر جهان کرده!


شنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ (۱۹:۳۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز سوارز؛ یک مهاجم کامل
فقط اميدوارم تو بازيهاى سخت پيش رومون رو مود گل خراب كردنش نره.


شنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ (۱۹:۳۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۴ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!