به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه: وقت آن است که دوباره خود را بازسازی کنیممصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ چهارشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ (۲۰:۵۲) (۹۴۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسلونا به شکست 3-0 در تورین واکنش نشان داد و اعتراف کرد که عملکرد نیمه اول تیم بسیار ضعیف بود. در اینجا مصاحبه لوئیز انریکه پس از این شکست تلخ را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا متحمل شکست 3-0 در تورین شد. لوئیز انریکه پس از بازی هیچ تلاشی برای پنهان کردن ناامیدی از نتیجه‌ای که خاطرات فراموش نشدنی شکست مشابه در پاریس را برای او زنده کرده، انجام نداد. اما بارسا همه چیز را دفعه قبل تغییر داد، و او برای اینکه شاگردانش را برای یک معجزه دیگر در بازی برگشت در نیوکمپ حاضر کند، آمادگی کامل دارد.

در اینجا بخش‌های مهم صحبت‌های سرمربی بارسا پس از این بازی را می‌خوانید:

این موضوع که نتیجه بدست آمده عادلانه بود یا نه، اهمیتی ندارد - تنها نتیجه است که حائز اهمیت است. این دیدار مانند این بود که یک تمام کابوس را عیناً دوباره تجربه کنید، کابوسی که طرفداران بارسا مدتی پیش آن را را تجربه کرده بودند... ما در نیمه اول همراه با ضعف و ناتوانی بازی کردیم و در نیمه دوم به اندازه کافی خوب نبودیم.

ما باید روی جزئیاتی که همگی اشتباه بودند، کار کنیم. وضعیت ما به اندازه کافی در سطح بالایی قرار نداشت. ما شدت بازی خود از دست دادیم و شما نمی‌توانید در مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان مرتکب چنین اشتباهی شوید.

اما در نیمه دوم ما حتی اگر بهتر از یووه نبودیم، به خوبی آنها بازی کردیم. ما توپ را بهتر به حرکت درآوردیم، فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم، اما کمی شانس که شما به همیشه به آن احتیاج دارید را، نداشتیم.

اما در مورد نیمه اول، نمی‌توانم خودم را قانع کنم. این مایه شرمندگی است، چون می‌دانم که بازیکنانم چه اندازه می‌خواستند از آن وضعیت خارج شوند و به رقابت بپردازند.

من این یوونتوس را با تیمی که در فینال 2015 آن را شکست دادیم، مقایسه نمی‌کنم، اما می‌گویم ما با تیم بسیار خوبی مواجه شدیم. آنها فوتبالی سخت و با کیفیت بالا را به نمایش گذاشتند. آنها توپ را از عقب زمین خارج و فشار ایجاد می‌کردند - دنی آلوز نیز آنچه را همیشه انجام می‌داد، انجام داد و من به او تبریک می‌گویم.

فردا ما دوباره همدیگر را ملاقات خواهیم کرد و من در مورد آنچه باید انجام دهیم، فکر می‌کنم. من 100% مسئولیت آنچه امشب اتفاق اتفاق را می‌پذیرم. اکنون وقت فکر کردن به برنامه ریزی برای رقم زدن بازگشتی دیگر است.

اگر ما به همان اندازه که از پس آن بر می‌آییم، خوب بازی کنیم، می‌توانیم در مقابل هر تیمی چهار گل به ثمر برسانیم.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
shakib10
پاسخ به: لوئیز انریکه: وقت آن است که دوباره خود را بازسازی کنیم
عین برگشت مقابل پاریس بازی کنن هیچ تمیمی نمیگیرتمون و من میدونم که میتونن بازم همون کار رو انجام بدن


پنج‌شنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ (۱۸:۵۹)
 
iman_khatar
پاسخ به: لوئیز انریکه: وقت آن است که دوباره خود را بازسازی کنیم
فقط میخوام بگم فصل اول یادتونه اتلتیکو چجوری پرس میکرد و توی اون بازی معروف که بارسا اصن نمیزاشت توپ رو ازش بگیرن چقدر قشنگ پاسکاری میکردن؟بازیکنان جدید بارسا اصلا نمیتونن اونجوری باشن؟دیدیم که یووه پرس کرد و نزدیک بود گل بزنه و بارسا ابدا نمیتونست با پاس کاری های دقیق بگه برید گم شید زمین خودتون چون نمیتونید توپ رو ازمون بگیرید در عوض اونقدر خط هافبک افت کرده بود که دفاع انقدر بهشون بی اعتماد بود که فقط میزد زیر توپ بارسا هرجور بازی کنه حتی بازم صعود کنه ولی دیگه اون بازیکن ها رو واسه بیهوده نشون دادن پرس حریف نداره الان تا حریف پرس کنه ما از ترس میمیریم خداییش واقعیته خیلی از نظر کیفیت و استایل و شخصیت بازیکن ها افت کردن منظورم اینه تغییر ها نسبت به ۲ سال پیش نه تنها درجا نزده که همون درجا زدن هم بازم هیچ تیمی بهمون نمیرسید کامل پسرفت کرده
یک مطلب هم یه ارسال کردم در جواب اینکه "بالاخره وقت رفتن ماسکرانوست" در ادامه اضافه میکنم:

ما از فصل قبل میگیم ماسکرانو بره ولی مدیر آشغال تیم گند زد از وقتی این راسل و داردستش اومدن این تیم نه تنها پیشرفت نکرد از نظر پایه ای بلکه گند زده شد به کل مجموعه بارسلونا حس میکنم اگر مدیر بعدی تیم شخصی با تفکرات کرایف و شبیه به اون نباشه رسما بارسا به وضع بدی دچار میشه مسی رو ببین چقدر عصبیه انقدر که داره حرص میخوره که با ارفاق به جز خودش فقط ۷ تا بازیکن هستن که درست بازی میکنن ایا با ۸ بازیکن میشه کل فصل لذت برد؟بازی ها رو برد؟آرامش داشت؟نمیشه دیگه
باز یه عده میان میگن انریکه مقصره بخدا چیزی از باشگاه داری اروپایی نمیدونید یعنی اصلا هیچی نمیدونید انریکه خودشو جر داد توی تابستون قبل(اون یکی که بارسا محروم بود هیچ بازیکن درست و درمونی حاضر نمیشد بیاد بارسا) بازیکن خوب بخرن تاپ باشه ولی اونقدر وضع مدیریت تیم داغون بود وقتی دید نمیتونن هم بنجل هارو نگه داشت هم ۴ تا بازیکن از لیگ اسپانیا خرید که فقط دهن پر کن باشه من شخصا از نتیجه نگرفتن ناراحت نیستم از این میسوزم که مسی با این همه استعداد نیمار با این همه تکنیک باید به خاطر کثیف بودن مدیریت تیم و بازیکن های مزخرف دیگه توی این تیم حروم بشن به خصوص مسی که دیگه اول بازیگریش نیست و باید بهترین بهره رو ازش برد


چهارشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ (۲۲:۳۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: وقت آن است که دوباره خود را بازسازی کنیم
نقل قول
اما در نیمه دوم ما حتی اگر بهتر از یووه نبودیم، به خوبی آنها بازی کردیم. ما توپ را بهتر به حرکت درآوردیم، فرصت های خوبی ایجاد کردیم، اما کمی شانس که شما به همیشه به آن احتیاج دارید را، نداشتیم.

بدشانسی و بی دقتی! داستان تکراری!

نقل قول
اگر ما به همان اندازه که از پس آن بر می آییم، خوب بازی کنیم، می توانیم در مقابل هر تیمی چهار گل به ثمر برسانیم.

قطعا همین طوره! بارسای لوئیز انریکه هر بار که زمین خورده دوباره بلند شده و قوی تر از قبل جنگیده.


چهارشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ (۲۱:۲۱)
 
poyafatehi
پاسخ به: لوئیز انریکه: وقت آن است که دوباره خود را بازسازی کنیم
دو شکست با این نتیجه در لیگ قهرمانان سخته، انریکه خودش می دونست یووه چه پتانسیلی داره،عجیب است که انقدر تیم نیمه اول ناهماهنگ و سردرگم بود. امیدوارم در نیوکمب یک بازگشت تاریخی دیگر را رقم بزنیم. هر چند توانایی یووه در کنترل و حفظ نتیجه خیلی بالاتر از زرمن ها است. اما اگر بارسا رو فرم خود باشه می تونه


چهارشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ (۲۱:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۶ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!