به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

این مسی دست نیافتنی!آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ (۱۷:۲۱) (۹۵۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ستاره آرژانتینی بعد از دابل مقابل رئال سوسیداد در مصاف شنبه شب، جایگاه خود به عنوان صدرنشین جدول گلزنان لالیگا را تثبیت کرد. در این خبر جزئیات بیشتری از آمار فوق را در اختیارتان قرار خواهیم داد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لئو مسی با دو گل حیاتی که شب گذشته وارد دروازه رئال سوسیداد کرد، سه امتیازی را به حساب لالیگایی بارسا وارد کرد که امید این تیم برای قهرمانی در لیگ را زنده نگه داشت. این پیروزی از دیدگاه دیگری نیز بسیار ارزشمند بود چرا که کاتالان‌ها یکشنبه هفته آینده، برای غلبه بر رئال مادرید و کاهش اختلاف امتیاز خود با این تیم صدرنشین، باید به سانتیاگو برنابئو سفر کنند.

مهاجم شماره 10 کاتالان‌ها، با دو گلی که شب گذشته، در پیروزی 3-2 مقابل رئال سوسیداد به ثمر رساند، علاوه بر اینکه در صدر جدول گلزنان لالیگا 29 گله شد، از باس دوست، مهاجم هلندی تیم اسپورتینگ پرتغال با 27 گل نیز پیشی گرفت و اکنون در بالاتر از تمام بازیکنانی است که شانس کسب کفش طلای اروپا را دارند.

شنبه شب، مسی برای 102 امین بار در یک بازی گلزنی می‌کرد. در مجموع منجی همیشگی آبی و اناری‌ها، در فرم خوبی از گلزنی قرار دارد چرا که از ابتدای فصل تاکنون، 45 گل در 44 بازی به ثمر رسانده است.


مسی چهارشنبه شب در فرم خوبی پا به میدان نبرد در بازی برگشت لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس خواهد گذاشت و این دلیل دیگری است برای امید ما آبی و اناری‌ها به بازگشتی دیگر در این رقابت‌ها.

لیونل مسی، هرگز از رکورد شکنی خسته نمی‌شود و اکنون در آستانه به ثمر رساندن 500 امین گل خود، با پیراهن بارسا می‌باشد. همین امر می‌تواند برای او انگیزه‌ای باشد تا در دیدار چهارشنبه شب مقابل ایتالیایی‌ها در نیوکمپ، غیر ممکنی دیگر را ممکن است. امیدواریم فرم خوب او در هفته سرنوشت ساز پیش رو ادامه داشته باشد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: این مسی دست نیافتنی!
از دوستان بزرگوارم خواهش میکنم که از لفظ "ستاره" برای مسی استفاده نکنن. چون ستاره به بازیکنایی که مقطعی میدرخشن اطلاق میشه خواهشا از کلمه "فوق ستاره" برای معرفی مسی استفاده کنین. ممنون از زحمات شما عزیزان.


یکشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ (۲۳:۴۱)
 
007dezh
پاسخ به: این مسی دست نیافتنی!
بجای اینکه توسط برنامه ریزی های درست و حساب شده توسط مدیریت و صدالبته کادر فنی برای گرفتن جامها تلاش کنیم باید دست به جادو جنبل و دعا برای معجزه و درخشش تک بازیکنان باشیم که این رویه نهایتا آینده خوبی نخواهد داشت.به امید تعقیر این رویکرد


یکشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ (۲۲:۵۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: این مسی دست نیافتنی!
به امید تکرار فرم خوب مسی جلوی یوونتوس!


یکشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ (۲۰:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۴ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!