به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه: ما تا پایان خواهیم جنگیدمصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ یکشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ (۲۰:۵۳) (۷۶۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسلونا، به ستایش عملکرد تیمش در برد دیشب برابر رئال سوسیداد پرداخت. در اینجا مصاحبه او پس از این پیروزی دشوار را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مربی بارسا در کنفرانس مطبوعاتی بعد از این بازی، از نتیجه بدست آمده و عملکرد بازیکنانش که به عقیده او «برای هر شرایطی آماده شده بودند و حاضرند در هر صورت تلاش زیادی از خود به نمایش بگذارند»، راضی به نظر می‌رسید. لوئیز انریکه پس از پیروزی 3-2 برابر رئال سوسیداد در نیوکمپ همچنین گفت: «من عملکردی بی‌اشتباه از تیم مشاهد کردم. ما لیاقت این پیروزی را داشتیم، اگر چه کسب آن برایمان دشوار بود»

او افزود: «ما امیدوارانه به استقبال لیگ قهرمانان و ال کلاسیکو می‌رویم. من بازیکنانم را برای هر شرایطی آماده میبینم، ما با کوشش فراوان برای رسیدن به اهدافمان تلاش می‌کنیم. ما توانستیم درمقابل یک حریف واقعا سرسخت که به خیلی خوب سازمان یافته بود، نتیجه بگیریم». سرمربی بارسا در مورد یکی از گلزنان بازی، پاکو آلکاسر گفت: «این بازیکن واقعا خوب بازی کرد».


مرد آستوریایی در ادامه، آندرس اینیستا را این طور توصیف کرد: «او یک بازیکن بی‌همتا، غیرقابل جایگزینی و کسی است که من همیشه او را تحسین کرده و ارج نهاده‌ام». لوئیز انریکه در پایان به صحبت درباره دیدار روز چهارشنبه مقابل یوونتوس در ورزشگاه نیوکمپ پرداخت و اینگونه نتیجه‌گیری کرد: «ما تا پایان خواهیم جنگید، این پیروزی یک امتیاز خوب برای بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است. ما نیاز داریم بازیکنان با اعتماد به نفس باشند و در جنبه‌های مشخصی پیشرفت کنند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: ما تا پایان خواهیم جنگید
همين تمام چيزيه كه ما از شما انتظار داريم. هواداراى واقعى، طرفدار بارسا و سبك جنگجو و خستگى ناپذيرش هستن نه جام!


دوشنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ (۷:۱۵)
 
toraj
پاسخ به: لوئیز انریکه: ما تا پایان خواهیم جنگید
به امید خدا شاهد یک بازی بینظیر دیگر از مردان کاتالان خواهیم بود. بارسا توانایی انجام هر کاری رو داره. با توکل بر خدا پیش به سوی بازگشت شکوهمندانه دیگر.


دوشنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ (۰:۰۷)
 
007dezh
پاسخ به: لوئیز انریکه: ما تا پایان خواهیم جنگید
همه تیمها تا آخرخواهند جنگید و این کاربزرگی نیست و وظیفست .امیدوارم که حداقل با سربلندی فصل رو تمام کنیم حتی اگر که جامهای مهم رو از دست بدیم و واقعا جای هزار افسوس خواهد داشت


یکشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ (۲۲:۴۹)
 
ho3ein-m10
پاسخ به: لوئیز انریکه: ما تا پایان خواهیم جنگید
تا آخر بجنگ متعصب


یکشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ (۲۱:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۵ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!